نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کلنجار تیم ملی با سازمان لیگ/ مسابقات را زودتر تمام کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان تیم ملی امید انتظار دارند سازمان لیگ فصل جاری لیگ برتر را زودتر تمام کنند تا این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا بازیکنان خود را برای کسب آمادگی و ایجاد هماهنگی در اختیار داشته باشد.

محمد محمدی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط تیم ملی امید و اعلام فهرستی ۲۷ نفره از بازیکنان دعوت شده به این اردو گفت: پنج شنبه اردو خودمان را شروع می‌کنیم و تا روز شنبه در اردو خواهیم بود. روزهای ۲۹ اسفند و یک فروردین اردوی تیم ملی تعطیل می‌شود و از دوم تا نهم اسفند مجددا در اردو خواهیم بود.

او با اشاره به فهرستی جدید از بازیکنان برای ایام نوروز با مدنظر قراردادن عملکرد بازیکنان حاضر در اردوی مقدماتی گفت: در بخش دوم این اردو، بازیکنان لیگ‌برتری و حاضر در کوران مسابقات به همراه بازیکنان مدنظر کادرفنی در اردوی نخست، دعوت خواهند شد و قصد داریم دیداری را هم در فروردین برگزار کنیم تا به آمادگی و شناخت لازم برسیم.

سرپرست تیم ملی امید با بیان اینکه اردوی بعدی تیم ملی نوزدهم تا بیست و پنجم فروردین برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات لیگ برتر در این مقطع تعطیل می‌شود. با توجه به حلول ماه رمضان، مسئولان سازمان لگی این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند که ما به شدت نسبت به آن معترض هستیم چرا که برنامه‌های تیم ملی را در خرداد ماه به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ می‌خواهد در یک ماه آینده فقط هفته بیست و چهارم لیگ برتر و دو هفته از جام حذفی را برگزار کند و مجددا مسابقات باشگاهی از اوایل اردیبهشت شروع می‌شود. مسئولان گفته‌اند لیگ را هفتم خرداد تمام می‌کند که این موضوع با شرایط ما همخوانی ندارد. ما از یکم خرداد به بازیکنان امید نیاز داریم تا برای جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا آماده شویم.

محمدی تاکید کرد: چند وقت است که با مسئولان کلنجار می‌رویم. باید تیم خودمان را زودتر آماده کنیم و به هماهنگی برسیم. مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا یازدهم خرداد شروع می‌شود و ما به زمان بیشتری برای برگزاری اردو و تمرینات خودمان نیاز داریم.

اردوی تیم ملی امید در حالی برگزار می‌شود که مهدوی‌کیا و دستیارانش به تازگی قرارداد خود را امضا کرده‌اند و بعد از برگزار نکردن اردوی این تیم در بهمن ماه، قصد دارند تیم را مجددا برای موفقیت و کسب تجربه در آسیا و در نهایت صعود به المپیک آماده کنند.

مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا یازدهم تا بیست و نهم خرداد برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه نخست با ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی