نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
امیر عابدزاده
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه رویایش بازی در اسپانیا بوده است، گفت: کسپر اشمایکل دروازه‌بان مورد علاقه‌ام است و او هم مثل من پدر اسطوره‌ای دارد.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند فصل حضور در تیم ماریتیمو پرتغال، سرانجام در تابستان گذشته این تیم را به مقصد لیگ دسته دو اسپانیا ترک کرد. عابدزاده با پیوستن به تیم پونفرادینا که در لالیگا ۲ حضور دارد، تجربه جدیدی را به تجربیات گذشته‌اش اضافه کرد.

عابدزاده که دروازه بان اول تیم پونفرادینا هم هست، در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه چند تیم از لالیگا هم قرار گرفت اما در نهایت ترجیح داد که در پونفرادینا بماند و در انتهای فصل درباره پیشنهاداتش فکر کند.

عابدزاده در تازه‌ترین مصاحبه خود در خصوص انتخاب تیم پونفرادینا گفت: در تابستان گذشته پیشنهادات خوبی داشتم اما رویای من بازی در اسپانیا بود.

امیر عابدزاده از ماجرای پدرش و پیتر اشمایکل سخن گفت/ رویای زیبای من اسپانیا...

دروازه بان تیم ملی ایران که با Ser Deportivos گفت‌وگو کرده است، افزود: از بودن در پونفرادینا خوشحال هستم. اینجا شهر شلوغی نیست و کوه و طبیعت دارد که من آن را دوست دارم.

عابدزاده در پاسخ به این سؤال که دروازه‌بان مورد علاقه‌اش چه کسی است؟ اظهار کرد: یکی از دروازه بان های مورد علاقه من کسپر اشمایکل است. پدر او (پیتر اشمایکل) هم مثل پدر من (احمدرضا عابدزاده) اسطوره است و به سختی می‌توان از زیر نام آنها خارج شد.

وی همچنین تاکید کرد که خونسردی اشمایکل را دوست دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی