سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانک «ایران زمین» در آخرین روزها و ساعت های زمستان ۱۴۰۰ در کنار مردم و مشتریانش به استقبال بهار می رود.

 صدای پای بهار به گوش می رسد و شمارش معکوس برای شروع قرن پانزدهم هجری، آغاز شده است.

و اکنون که روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ را پشت سر می گذاریم، جنب و جوش و تدارک برای رسیدن به اولین بهار قرن، سرعت بیشتری گرفته و چهره شهرها و روستاهای کشورمان را دل انگیز تر کرده است.

بانک ایران زمین هم قصد دارد در این همراهی دلنشین سهمی داشته باشد و از این رو  با اتخاذ تدابیری در روزهای پایانی سال در کنار مشتریان خود قرار  خواهد گرفت.

شرایط خاص کرونا که حدود دو سال حاکم بر جهان و کشورما هم بود، تجربیات جدیدی را در زمینه بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی به همراه داشت که ایران زمین هم از آن به نحو بهینه استفاده کرد و با راه اندازی روابط عمومی و مرکز تماس دیجیتال، آمادگی آن را دارد که در این روزهای شلوغ پایانی سال به مشتریان خود به نحو شایسته خدمات بانکی ارایه دهد.

شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ایران هستند.

مهمترین هدف بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان است و این مهم را از طریق نظارت مستمر بر سرمایه های مردم در بانک و ارائه راهکار برای افزایش سرمایه ها، انجام می دهد.

راه اندازی روابط عمومی و مرکز تماس دیجیتال یکی از چند راهکار بانک ایران زمین برای تسهیل ارتباط مشتری با کارکنان و بانک می باشد و این بانک در نظر دارد با ارائه خدمات متنوع و پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان، نامی برجسته و نیکو در صنعت بانکداری کشور از خود به جای گذارد.

مشارکت در  کسب و کارها و همکاری با واحدهای تولیدی و تجاری مبتنی بر بانکداری اسلامی از چشم اندازهای دیگر بانک ایران زمین است که علاوه بر تقویت بخش مالی بانک، انتظارات مخاطبان را نسبت به وطایف تعریف شده  بانک برآورده می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی