نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پشت پرده تعویض طلایی مهدی عبدی در دربی/ استقلال در لیگ خیلی وقت است پرسپولیس را شکست نداده.../ به جایگاه این دو تیم در جدول نگاه نکنید
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس در این بازی بیشتر از استقلال به برد نیاز دارد. الان استقلال شرایط بهتری دارد اما ممکن است در طول بازی هر اتفاقی رخ دهد.

پرسپولیس عصر امرو در نودوهشتمین شهرآورد پایتخت به مصاف استقلال خواهد رفت. این در حالی است که نتیجه این دیدار در تعیین تکلیف قهرمان لیگ امسال، تاثیر مستقیم دارد. گابریل کالدرون در مورد دربی تهران، خاطره حضور در شهرآورد، شانس موفقیت سرخپوشان در این دیدار و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر خواهید خواند:

دربی امروز را چطور می‌بینید؟

دربی همیشه یک بازی ویژه است و فرقی نمی‌کند که جایگاه تیم‌ها کجا است. الان استقلال شرایط بهتری در جدول دارد اما ممکن است در طول بازی هر اتفاقی رخ دهد.

بهترین خاطره شما از زمان حضور در شهرآورد چیست؟

برتری در این دیدار تجربه واقعا خوبی بود. اینکه در ورزشگاه مملو از هواداران توانستیم به برتری برسیم و در پی آن هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند برای من افتخار بزرگی بود.

پشت پرده تعویض طلایی مهدی عبدی در دربی/ استقلال خیلی وقت است در لیگ پرسپولیس را شکست نداده.../ باید به بازیکنان جوان اعتماد کنید

این دربی شرایط متفاوتی دارد چرا که هر دو تیم در رقابت برای قهرمانی هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند تاثیر مستقیم در روشن شدن تکلیف قهرمان داشته باشد.

درست مثل یک فینال است. پرسپولیس بیشتر از استقلال به برتری در این دیدار نیاز دارد اما این را هم در نظر داشته باشیم تا جایی که من می‌دانم استقلال مدت زیادی است که در دربی لیگ به برتری نرسیده است.

در شهرآوردی که شما موفق به برتری برابر تیم آندره‌آ استراماچونی شدید، با یک تعویض طلایی توانستید شرایط را تغییر دهید. زمانی که شما مهدی عبدی جوان بدون تجربه بازی در تیم اصلی را وارد زمین کردید فکر می‌کردید که او بتواند شرایط را تغییر دهد؟

قطعا. برای هر تعویض برنامه دارم و من عبدی را به زمین فرستادم تا او گلزنی کند که او هم این کار را انجام داد. دربی متفاوت از سایر بازی‌ها است و باید از لحاظ روحی و روانی تیم و به ویژه بازیکنان جوان را آماده کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۹۰ DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    جوگیر نشو ! اون برد به همت عوامل سلطانیفر ملعون بود که معندسی لیگ رو برعهده داشتن
  • تیر غیب US ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    با درود،زوبینِ پنهانِ یحیی گلمحمدی امروز نیز در بزنگاه وارد میدان میشود.عبدی ثابت نموده برای شلیکِ نهایی زمان زیادی نیاز ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی