فکری: بازیکنان ما ریالی بابت شب عید دریافت نکرده‌اند/ شرمنده بازیکنان‌مان هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: شرمنده بازیکنان‌مان هستیم؛ آنها هنوز ریالی بابت شب عید دریافت نکرده‌اند.

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل هوادار گفت: هوادار تیم خوبی است که در نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است. با شناختی که از ایمان میری مالک تیم هوادار دارم، باید از او به خاطر حمایتی که از یک مربی جوان داشته‌اند، تشکر کنم. هوادار در شروع فصل نتایج خوبی نگرفت، اما با درایت و مدیریتش اجازه نداد که یک مربی جوان بسوزد. این تیم در نیم فصل دوم تقویت شد و نتایج خیلی خوبی کسب کرد که جای تقدیر از چنین مدیرانی با اینگونه تفکرات وجود دارد.

وی افزود: از طرف دیگر تیم ما در این چند هفته اخیر بازی‌های خوبی ارائه داده، شکل بازی تیم عوض شده و توانستیم در دو بازی امتیاز بگیریم و همچنین مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه بدهیم که حتی می‌توانستیم امتیاز هم بگیریم، ولی فضایی به وجود آمد که نتوانستیم از موقعیت‌های به وجود آمده استفاده کنیم و به گل برسیم.

فکری یادآور شد: در مجموع باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با غیرت و با تمام وجود کار می‌کنند. در فضای کنونی کشور ایران، کم‌درآمدترین مردان ایرانی دست زن و بچه خود را می‌گیرند به خرید نوروز می‌روند، ولی ما شرمنده بازیکنان‌مان هستیم؛ آنها هنوز ریالی بابت شب عید دریافت نکرده‌اند و شرمنده خانواده‌هایشان و خودشان هستیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و از فضایی که در سال ۱۴۰۰ برای تیم نفت مسجدسلیمان به وجود آمد، خارج شویم و سال جدید را با روحیه بهترین شروع کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: امیدوارم فردا، روز خوبی برای بازیکنان‌مان باشد و با تمام وجود و غیرت برای شادی مردم مسجدسلیمان تلاش کنند تا هم یک عیدی به مردم بدهند و از فضایی هم که داریم، خارج شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی