نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
۵ |
۵
مدیرعامل پرسپولیس با استعفای یحیی مخالفت کرد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس‌ با استعفای سرمربی این تیم مخالفت کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر استقلال، با انتشار پیام «خداحافظی» از سمت خود کنارگیری کرد اما این موضوع با مخالفت رضا درویش مدیرعامل باشگاه مواجه شد.

بعد از انتشار پیام گل‌محمدی، درویش در تماس تلفنی به او اعلام کرد که استعفای او را نمی‌پذیرد اما سرمربی پرسپولیس باز هم خواستار کنارگیری بود. با این حال درویش از گل‌محمدی خواست با توجه به تعطیلی تمرینات پرسپولیس، چند روزی استراحت کند تا بعدا درباره این موضوع صحبت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    حمایت از گلمحمدی و رفتارش خیانت به پرسپولیس هست ایشون یاد گرفته بعد از هر دربی رفتاری میکنه تا ضعف خودش رو پوشش بده
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      قهرمانی لیگ و سوپرجام رو به خاطر عدم دانش مربیگری این آقا از دست دادیم اون وقت این بیشعور داره ازش حمایت میکنه. اکثر هوادارا دیگه از گل‌محمدی بدشون میاد. اون وقت این مردک داره از او که بلد نیست به موقع تعویض کنه حمایت میکنه. آقای درویش دنبال یه مربی بزرگ باش چون یحیی و کادرش اصلا بزرگ نیستن. همه دربیهای گذشته رو به دلیل سوء مدیریت این آقا از دست دادیم و بازی بعضا برده رو با مساوی یا باخت پشت سر گذاشتیم. شخصا دو ساله دارم از یحیی انتقاد میکنم و بعضا فحش میخورم اما خیلیها تازه به حرف من رسیدن. واقعیت اینه که با یحیی به جایی نمیرسیم. دو بار قهرمانی آسیا رو از دست دادیم، دو بار جام حذفی و سوپرجام رو از دست دادیم فقط و فقط به دلیل عدم درک درست مربیگری این آقا. بازیکن کوتاه قد میخره و ازشون توقع داره بتونن رو سر بازیکنای بلندقد حریف سر بزنن. دیروز هم فرجی نتونست روی سر ژستد سر بزنه. گوهری که مثل بید داشت به خودش میلرزید و نظاره‌گر توپها بود که به کجا شلیک میشن واسه چی باید فیکس باشه؟ یه خرید درست و حسابی نداشته این آقا. فقط فکر دلالی خودش بوده و بس.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      معلوم نیست رو چه حسابی تمیروف و صفروف  و گوهری رو خریده؟! معلوم نیست چرا همیشه باید بیخ کار تعویض کنه؟! معلوم نیست چرا باید از فنایی که کارنامه‌ مربیگریش مشخصه و باعث افت شدید حامد لک شده تا این حد حمایت بشه؟! معلوم نیست بدنسازمون کیه که انقد مصدوم میدیم؟! معلوم نیست واسه چی باید دو سال یکجور گل بخوریم و... .
  • حامد US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    برانکو یا تارتار
  • ... IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    طبق معمول یه جام دیگه رو هم از دست دادیم و یحیی با شلوغ‌کاری و استعفای شفاهیش داره فرار رو به جلو میکنه و درویش که بویی از مدیریت نبرده قصد برکناری او رو نداره. دیروز از دقیقه ۶۰ بازی منتظر تعویض تمیروف و اسدی و سرلک بودیم اما افسوس که مثل همیشه اسیر یه مربی ناشی و کارنابلد شدیم. آرزو به دلمون موند با یه ارنج درست بریم تو زمین و یه تعویض درست و بهنگام داشته باشیم اما افسوس که یحیی کج‌فهمتر از این حرفا بود. یحیی در حد تیمهای وسط جدولیه نه بالای جدولی. با او به جایی نمیرسیم. وقتی هم که کم میاره یا مباحث مالی رو میکشه وسط یا مثل دیروز شلوغ‌کاری میکنه. کاش یکسال محرومش کنن تا درویش مجبور شه کنارش بذاره. چون ظاهرا درویش هم از او کج‌فهمتره. مدیر خوب فقط عابدینی بود که میگفت من با کسی عهد اخوت نبستم. علم مدیریت همونطور که میگه از زیردستت تا آخرین لحظه حمایت کن همونطورم میگه زیردست ضعیفت رو کنار بذار و برو سراغ یکی بهتر. شخصا مهدی تارتار، علی دایی یا محمد نصرتی رو پیشنهاد میکنم واسه جایگزینی یحیی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی