نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۶
جدایی بیرانوند از بواویشتا در پایان فصل/ گلر ملی‌پوش با بازگشت به پرسپولیس فیکس جام جهانی می‌شود؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال، پایان فصل از این باشگاه جدا می‌شود.

در هفته‌های اخیر و پس از عملکرد ضعیف دروازه‌بانان پرسپولیس در پرتغال، شایعات زیادی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس مطرح شد و گفته شد که دروازه‌بان ملی‌پوش به جمع سرخ‌ها باز خواهد گشت اما این شایعه چقدر رنگ واقعیت دارد؟

پیگیری  نشان می‌دهد، از آن‌جا که بیرانوند در باشگاه بواویشتا به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان نمی‌رود و به همین خاطر جایگاهش را در تیم ملی فوتبال ایران متزلزل دیده، تصمیم گرفته است آخر فصل با جدایی از باشگاه پرتغالی به باشگاهی برود که پیش از جام‌جهانی فرصت بازی داشته  باشد.

با وجود این که شایعه شده بیراوند با پرسپولیسی‌ها مذاکراتی هم داشته است، اما او تا به امروز صحبتی با مدیران پرسپولیس انجام نداده و تا به امروز برای مقصد بعدی‌اش تصمیمی نگرفته است اما به هرحال با توجه به شرایطی که در پرسپولیس داشته، یکی از مقاصد این بازیکن می‌تواند این  باشگاه باشد.

از آنجایی که بیرانوند با  باشگاه آنتورپ بلژیک یک فصل دیگر قرارداد دارد و الان به عنوان بازیکن قرضی در بواویشتای پرتغال بازی می‌کند، اگر قرار باشد باشگاه دیگر برود، باید بتواند رضایت نامه خود را از باشگاه بلژیکی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دیگه 4 نشون ندی گل من IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    اوی داره بر میگرده که اشک تو چشمای کریمی تون جمع کرد
  • آنالیزور DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    حضور باقری و هاشمیان تو کادر تیم ملی برای همین سازماندهی همین موارد هست که بنیانش رو علی پروین گذاشته ! هر کی میخواد به تیم ملی برسه ، بیاد و تو لنگ بازی کنه . فروش پکیح برای استفاده از معافیت سرباز قهرمان و رزومه سازی برای بازیکنای ضعیف که با گماشتن اسکوچیچ رونق گرفته و خود اسکوچیچ هم داخل همین پکیج هاس ! میراث داران فدراسیون کلاهتون رو بزارین بالاتر . بجای متلاشی کردن این روند با گماردن استیلی ، جان تازه ایی به دلالان حاضر در حاشیه تیم ملی دادن .
  • حامد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    بی جا کرده بیاد پرسپولیس شده سکو پرتاب اون ترابی اخراج شده لیگ امارات رو گرفت ترابی که تو بازی فینال رفت الان خیلی خوب داره بازی می کنه ؟؟آقای بیرانوند جا شکایتت ار پرسپولیس هنوز داره درد می کنه دروازه بانی فقط اعتماد به نفس و قد بلند پرتاب توپ نیست یه چیز هست به نام استعداد که نه لک داره نه فراهانی نه تو نه سوشا نه حقیقی
    • AMIR IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      حتما تو داری 😀
  • خردماغ IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    بیرانوند اگه از تیم پیروزی دور بمونه به تیم ملی دعوت نمیشه بابودن اون توی فیکس تیم ملی به ملت ایران خیانت میشه
  • مصطفی 62 IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    بیرانوند ایران بیا نیست چون بیاد باید بره سربازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی