نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اعطای «تسهیلات به انتخاب خودتان» در بانک ایران زمین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از زمانی که صنعت بانکداری در کشور متحول شد، رفتار بانکی هم به سمت بهینه شدن تغییر کرد و بانک ها با ارائه محصولات متنوع به مشتریان خود، سعی در جلب نظر آنان برای ایجاد پایبندی بیشتر مشتری به بانک، نمودند.

بانک ایران زمین به عنوان بانکی پیشرو در عرصه های مختلف بانکداری، افتخار دارد با معرفی طرح «تسهیلات انتخاب» در راستای حمایت از تولید، به مشتریان ارزنده خود، خدمتی شایسته انجام دهد. هدف اصلی طرح بانک ایران زمین، این بوده که مشتریان بر اساس نیازهای خود نوع تسهیلات را انتخاب کنند.

بانک ایران زمین که بانکداری باز و مشتری‌مداری را سرلوحه خود قرار داده است، حداقل مبلغ افتتاح حساب برای این طرح را ۵۰ میلیون ریال و تسهیلات ارائه شده را تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و پرداخت اعلام کرده که
نرخ سود سالیانه این تسهیلات به انتخاب مشتری بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است.

بانک ایران زمین برای آسان سازی مسیر مشتریان در دریافت تسهیلات انتخاب، حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت را ۳ ماه با امکان واریز و برداشت از سپرده و همچنین حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات را دو ماه تعیین نموده است.

گفتنی است اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست‌های اعتباری بانک بوده و سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

اعطای تسهیلات خرد در قالب طرح تسهیلاتی انتخاب از سوی بانک ایران زمین برای حمایت از تولید است و این طرح که نام دیگر آن «تسهیلاتی به انتخاب تو » می باشد از یکم دی ماه ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک سال به مشتریان محترم بانک ایران زمین ارائه خواهد شد.

مشتریان محترم بانک ایران زمین در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند به یکی از شعب یا درگاه های غیر حضوری بانک ایران زمین مراجعه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی