اقدام خطرناک کره‌ای‌ها برای بازی با شاگردان اسکوچیچ/ بی‌توجهی به اعتراض تیم ملی ایران
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی می‌گوید با وجود شیوع روزافزون کرونا در کره جنوبی، دیدار ایران با تیم ملی این کشور با حضور ۶۵ هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران که به علت ابتلا به ویروس کرونا از کاروان تیم ملی جدا شده و در محل سفارت ایران در سئول قرنطینه شده است، درباره شرایط برگزاری دیدار ایران و کره گفت: این بازی در استادیوم جام جهانی سئول برگزار می‌شود و برای بالغ بر ۶۵ هزار تماشاگر بلیت فروشی کرده اند. کرونا روز به روز بیشتر می شود و ما هم از طریق بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال با مسئولان نامه نگاری کردیم اما ترتیب اثر ندادند و گفتند بازی با تماشاگر است.

او درباره ابتلای طارمی، جهانبخش و قدوس به ویروس کرونا و غیبت در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه طارمی، جهانبخش و قدوس نمی‌توانند برای این دیدار به ما اضافه شوند چون به کرونا مبتلا شدند. ۷ بازیکن ما فردا از استانبول وارد کشور کره می شوند. بعد از انجام تست کرونا، شاید یک جلسه با تیم تمرین کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و لبنان در مشهد و شرایط حضور تماساگران در این بازی گفت: هنوز مشخص نیست که با تماشاگر است یا نه. هیات رییسه و سرپرست فدراسیون تلاش می کنند. ما بعد از بازی با کره جنوبی،به طور مستقیم وارد مشهد می شویم. در بازی پایانی خودمان عزت اللهی و محرمی هم با اتمام محرومیت انضباطی، به ما اضافه می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    فدراسیون فوتبال ایران با بی‌تدبیری بخاطر همون دلیلی که همه میدانند بازی با کره را بدون تماشاگر برگزار کرد درحالیکه امکان حضور تماشاگر بود و تیم ملی ضررش را دید . فکر کردید کره ای ها هم مثل ما هستند که خودزنی کنند؟ چرا اعتراض میکنید؟
  • حمید IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    خدایی آقای استیلی خیلی انسان باشخصیت هست. ولی به درد تیم داری و مربیگری نمیخوره. ایشان غیر از اینکه عامل باخت تیم ها باشه کار دیگه ای بلد نیست. امیدوارم تاثیر فنی روی تیم نداشته با۰شه.
  • فوتبالی DE ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    آقای استیلی ؛ شما از سرپرستی و کنترل بر رفتار و سبک زندگی خودت عاجزی و نتونستی با رعایت پروتکل های بهداشتی تو این سفر آبروریزی نکنی ، اونوقت در مورد کره ایی ها موعظه میکنی ! بنشین سرجات و از سفر تفریحی به خرج فدراسیون لذت ببر و پکیج های بعدی رو برنامه ریزی کن .
  • ابرام سیبیل IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    فکر کرده همه جا دنیا مثل ایرانه که بعد از سه سال هنوز مشکل کرونا دارند کلا لنگیا در پرروئی حدو مرزی نمیشناسن
  • کیارش US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    فدراسیون فوتبال ایران صاحب نداره این فوتبالدابروریزی نکنه شانس اورده حمید استیلی اندازه این شغل نیست و عاقبت خوبی با این مدیران در انتظار اسن تیم نیست خدا رحم کنه فقط اینکه کره ایا بترسن و غیرت بازیکنان کاری کنه وگرنه تو تیم نه کار منسجم میبینیم و نه هیچی بازی با عراق که انقدر ذوق کردیم و همینطور لبنان ۴ تا توپ اومد باعث دردسر شد الان از مربی و بازیکنا بخواین برنامه تیم ملی رو تا جام‌جهانی اعلام‌کنن کسی چیزی نمیگه چون چیزی وجود نداره نه اردویی نه بازی تدارکاتی ونه......
  • ۴ US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    باید بازیکنان و کادر فنی رکود کیروش کبیر را حفظ کنند و به کره جنوبی نبازند که یک میراث افتخار آمیز است
  • مجیدخواجوی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    واقعا این آقا یک گل زد به آمریکا شد اسطوره این آقا زیر آب اسکوچیچ میزنه و خداروشکر نامرد هست
  • malek.1234 IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    همه می خوان فوتبال ایران را از چرخه در بیارن همان طور که با دولت وملت مشکل دارن میخوان از هر راهی شده به ایران لطمه بزنندحالا که فوتبال ایران اول آسیا بوده وهست .حالا کره برای ما خط ونشان میکشه اینها را باید در تهران میزدیم گاراژ.. تادیگه تادشان بمونه گذر پوست به دباغ خانه می افته.وچنین غلطی نکنندکه بخوان یکی را قرنطینه وبقیه رانذارن بیان بازی کنندد..
  • پرسپولیس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    چرا کره جنوبی هم مثل ما باید ضرر کنه شما فدارسیون ها نگذاشتید تا بازی با تماشاگر بشه فقط نمی خواستین خانمها بیان ورزشگاه که اونم با تهدید فدراسیون جهانی گزاشتین خانمها بیان ورزشگاه الان دارین به کره ایراد میگیرین که چرا تماشاگر اورده خوب معلوم است میخواد از تیم ملی ایران انتقام بگیره ولی ما ایران هستیم و حتمان داخل خاک کره برنده میشیم ولی خواهشن بازی با لبنان تماشاگر بیارین ورزشگاه بخاطر روحیه بازیکنان
    • استقلالی کم حاشیه IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      انتقام؟ مگه مستطیل سبز به جز تفکرات گسترده و پیاده سازی هوشمنده ی تاکتیک صحنه نبرده !؟ یه بازی خوب و لذت بخش قرار نیست کسی خودشو بکشه و همه میخوایم این بازی لذت بخش باشه
  • ناشناس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    وقتی صحبت از فوتبال میکنند ، فوتبال حرفه ای است و اینها نیز بازیکنان حرفه ای ، ولی هنوز معنی حرفه ای را نمیفهمند . فقط نام حرفه ای گذاشتند که به نرخ روز پولهای گزاف بگیرند. بازیکن حرفه ای باید به فکر حرفه اش که فوتبال است باشد و مسئولیت پذیر. نه اینکه هر روز تو یک مهمانی و پارتی و ...کرونا بگیرد.
  • تاجی GB ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    تیم ملی پکیجی لنگیی ،بازیکنو تو تیم خودش بازی نمیدن اونوقت تیم ملی دعوت میشه ،بازیکن محروم رو دعوت میکنن، بهترین دفاع لیگرو میفرستن سربازی، بهترین دفاع راست ایران رو دعوت نمیکنن اونوقت بنجلیییییی مث محرمی دعوت میششه، گِل بگیرن در این فدراسیون فوتبالوو
  • بنده ی خدا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    وقتی نزارید تو کشور خودمون تماشاگر بیاریم ورزشگاه تا کره الان با یک شکست قبلی هنوز در اضطراب باشه باید مرتب جو مسموم ایجاد کنند و تضعیف روحیه ایجاد کنند.
  • اکبر IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    بازی رو گذاشتن داخل مشهد که لبنانی ها برن زیارت
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    هرکسی میرسه درمورد آقای استیلی اظهارنظر می‌کنه هنوز یاد نگرفتیم فارق ازهررنگی به پیشکسوتان تیم ملی احترام بذاریم یه سری فقط بلدند ایراد بگیرند بیماری به نام خود بزرگ بینی
  • انسان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    داور استرالیایی مسبب اصلی باخت ایران بود ...اونم با پول هایی که سپاه بهش داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی