اسکوچیچ باعث و بانی انتقادها از تیم ملی است/ او فقط می‌خواهد با برد مقابل لبنان همه‌چیز فراموش شود/ نمی‌دانم چرا از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی می‌گوید هجمه هایی که به دراگان اسکوچیچ وارد شده، باعث می‌شود تا این مربی در بازی با لبنان به دنبال آزمون و خطا نباشد.

پیروز قربانی درباره شکست تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*بازی با کره، بازی خوبی نبود؛ تیم ملی هم خوب بازی نکرد و هم نتیجه را واگذار کرد. باید قبول کنیم این اتفاق افتاده است. کره همیشه رقیب سنتی ما بوده اما اگر می‌خواهیم در جام جهانی حضور موفقی داشته باشیم باید بازی های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کنیم.

*آقای اسکوچیچ خودش هم کارهایی می‌کند که انتقاد ها را به سمت خودش جلب می‌کند. وقتی دفاع راست های خوبی در لیگ ایران حضور دارند اما سرمربی بازیکنان غیرتخصصی را در آن پست بازی می‌دهد، طبیعتا باید منتظر تبعات آن هم باشد؛ وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه روی آن نقطه زوم می‌کنند. در این پست بازیکنان خوبی داریم و آقای اسکوچیچ می‌تواند به جای اینکه دفاع وسط را در دفاع راست به کار بگیرد، از بازیکنان تخصصی استفاده کند.

اسکوچیچ باعث و بانی انتقادها از تیم ملی است/ او فقط می خواهد با برد مقابل لبنان همه چیز فراموش شود/ نمی دانم چرا از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می کند

*در حال حاضر جوی درست شده که به نظرم ایشان فقط ارنج اصلی اش را می‌گذارد که برنده شود و راه انتقاد ها را ببندد. خود ما جوی درست کردیم که اسکوچیچ این کار را نمی‌کند و به دنبال برد لبنان می‌رود.

*به نظر من این تیم، بهترین نسلی است که ما در اختیار داشته‌ایم و باید بتوانیم خوب از آنها استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی