نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روبرت لواندوفسکی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا یک گام دیگر به جذب روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ نزدیک شد.

روبرت لواندوفسکی که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده است و طبق گمانه‌زنی رسانه‌های اسپانیایی مقصد بعدی او می‌تواند بارسلونا باشد، حالا یک نشریه کاتالان خبر می‌دهد که این مهاجم لهستانی آماده بازی زیر نظر ژاوی هرناندس است.

بر اساس ادعای نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ بارسلونا با لواندوفسکی ۳۳ ساله به توافق شخصی دست یافته است. طبق این گزارش؛ ماشین گلزنی باواریایی‌ها قصد جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری و پیوستن به جمع آبی‌واناری‌ها را دارد، اما بارسا برای عملی کردن این انتقال باید مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی را متقاعد کند.

«اسپورت» مدعی شده که بارسلونا برای جذب لواندوفسکی از بایرن مونیخ حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یوروست تا این مهاجم لهستانی را در تابستان پیش رو به جمع کاتالان‌ها اضافه کند. او که در دو سال اخیر موفق شده عنوان بهترین بازیکن جهان را برای دو سال متوالی به خود اختصاص دهد، قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ منقضی می‌شود.

پیش از این سایت «۹۰ min» گزارش داده بود؛ باشگاه منچستریونایتد هم نسبت به خدمت گرفتن مهاجم لهستانی باواریایی‌ها علاقه‌مند است و به همین منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته‌اند و وضعیت احتمال در دسترس بودن او در بازار نقل‌وانتقالات را جویا شده‌اند.

در سوی دیگر مسئولان باشگاه بایرن مونیخ ارلینگ هالند را به‌عنوان جانشین احتمالی لواندوفسکی در نظر دارند، اما برای جذب این مهاجم نروژی باید با باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی رقابت کنند.

لواندوفسکی این فصل در ۳۷ بازی از رقابت‌های مختلف ۴۵ گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی