نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۴ |
۳
لیونل مسی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل اسکالونی تاکید کرد به آینده فکر نمی‌کند و به تصمیم بازیکنانش برای بازنشستگی از تیم ملی احترام خواهد گذاشت.

لیونل مسی این هفته به این حقیقت اشاره کرد که ممکن است پس از جام جهانی قطر تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی بگیرد. تصمیمی که لیونل اسکالونی به آن احترام خواهد گذاشت.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید زمان مناسبی برای فکر کردن به آینده آرژانتین بدون لیونل مسی نیست، بلکه در عوض تا زمانی که این فوق ستاره را داریم، باید از بازی او لذت ببریم. مسی برنده ۷ توپ طلا پس از پیروزی ۳-۰ آرژانتین مقابل ونزوئلا در روز جمعه فاش کرد که آینده خود را پس از قطر ۲۰۲۲ ارزیابی خواهد کرد و ممکن است از بازی‌های ملی کناره گیری کند.

ستاره پاری‌سن‌ژرمن سال گذشته به آرژانتین کمک کرد تا اولین قهرمانی در کوپا آمریکا را از سال ۱۹۹۳ به دست آورد و اکنون برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ به قهرمانی در جام جهانی فکر می‌کند. اسکالونی در هر صورت به تصمیم مسی احترام خواهد گذاشت و می‌پذیرد که این بازیکن ۳۴ ساله که ۸۱ گل در ۱۵۹ بازی ملی برای آلبی سلسته به ثمر رسانده است، نمی‌تواند برای همیشه به بازی در تیم ملی ادامه دهد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اکوادور گفت: «پس از بازی در جام جهانی نه تنها مسی بلکه همه به ارزیابی خود خواهند پرداخت. من در ذهن بازیکنانم نیستم که بدانم آن‌ها به چه چیزی فکر می‌کنند. در هر صورت ما از حضور لیونل مسی در تیم‌مان لذت می‌بریم. لازم نیست به آینده فکر کنیم بلکه از شرایط حال لذت می‌بریم. این قانون زندگی است. فکر کردن به اینکه بعد از جام جهانی چه خواهد شد، بیهوده است.»

آنخل دی ماریا یکی دیگر از افرادی است که به نظر می‌رسد به پایان دوران حرفه‌ای خود در آرژانتین نزدیک می‌شود.

هر دو تیم ملی آرژانتین و اکوادور صعود خود را به جام جهانی قطعی کردند و دیدار سه‌شنبه دو تیم تشریفاتی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الکساندر میراندیهاوو IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    آره منم بودم الان باز نشته میشدم ولی الان رونالدو نباید باز نشسته میشد مسی تازه ۳۵ سالشه ولی رونالدو ۳۷ ولی دوسال فرقشونه حالا مسی الان ۳۷ سالش بود آره الان باید باز نشته میشد ولی چون ۳۵ سالشه خیلی خیلی خیلی خیلی براش زوده واقعا خب الان مودریچ چرا باز نشسته نشده این تو دوران جونیش هست جونی کنه آدم فقط یه بار جووانی میکنه مسی فقط بدون داری اشتباه میکنی ولی من دیگه کاری ندارم خداحافظی میکنم
    • Esmail SE ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      خخخخخخخخ شما ببخشید هیچ ربطی نداره بعضیا تو سن ۳۰ سالگی خدا حافظی میکنن عزیز
  • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    بابا مسی بازنشست نمیشه من میدونم
  • محمد رضا یوسفی شهر سنندج IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    محمد رضا یوسفی شهر سنندج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی