نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
هری کین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره خط حمله تاتنهام نشان داده عاشق انگلیس است و این ادعا را از ماشین‌هایی که انتخاب کرده هم می‌توان تشخیص داد.

به هری ما اعتماد کن! هری کین ۲۸ ساله، کاپیتان انگلیس و ستاره تاتنهام، وقتی صحبت از کشورش می‌شود، احساساتش فوران می‌کند و بازیهای الهام‌بخشی را در زمین برای سه‌شیر انجام می‌دهد.

اگر به مجموعه خودروهای او دقت کنید، خواهید دید که دوست دارد آن‌ها را هم بریتانیایی نگه دارد. مهاجم اسپرز معتقد است که بهترین محصولات «ساخت بریتانیا» است و ترجیح می‌دهد سوار بر خودروهای تولید شده توسط رنج‌روور، بنتلی و جگوار که همگی ساخت بریتانیا هستند، شود.

هری دوست دارد با آسایش و استایل در یک اتوبیوگرافی اسپرت از لندرور به ارزش حدود ۹۹ هزار پوند سفر کند و همچنین با یک F-PACE جادار با قیمت متوسط ۳۵ هزار پوند رانندگی می‌کند. اما زمانی که نیاز به سرعت را احساس می‌کند، به سراغ بنتلی Continental GT Supersports با قیمتی در حدود ۲۱۲ هزار پوند می‌رود.

کین در این باره گفت: «آن تمبر بریتانیایی چیزی‌ست که به آن افتخار می‌کنم. من جگ را دوست دارم. نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک، مناسب دختر کوچک ما و سگ‌های‌مان است. یک خودروی خانوادگی با ظاهری اسپورت است. اینطور نیست که از رانندگی با آن به عنوان پدر خجالت بکشید. تا اینجا که برای من عالی بوده است.»

هری کین

پس از جلسه سخت تمرینی، بیشتر فوتبالیست‌ها ترجیح می‌دهند پاهای خود را در یک SUV راحت دراز کنند. هری هم از این قاعده مستثنی نیست و فضای اضافی برایش بسیار مهم است. در این باره هم توضیح می‌دهد: «بعد از بازی یا تمرین، فقط دل‌تان می‌خواهد سوار یک ماشین خوب شوید و ریلکس کنید. قبل از آن یک رنج‌روور اسپورت داشتم. دوستش داشتم. اما فقط مدل بزرگ‌تر میخواستم. و به تازگی یک بنتلی سوپراسپورت خریدم. بخاطر اینگه گلف بازی می‌کنم چیزی می‌خواستم که فضا داشته باشد، چیزی کمی متفاوت. فقط ۷۱۰ عدد از این‌ها ساخته می‌شود. من به سراغ رنگ سفید با چرخ‌های مشکی رفتم. ماشین زیبایی است. این اولین ماشین اسپورت واقعی من است. در پایان، شاید اگر چند جام کسب کنم، بتوانم از خودم با یک فراری یا یک لامبورگینی پذیرایی کنم.»

هری چه در باشگاه و چه تیم ملی رابطه بسیار خوبی با دله الی برقرار کرد. این دو در طول سال‌ها برای تاتنهام و انگلیس به ایفای نقش پرداخته‌اند و بازی آن‌‎ها اغلب اوقات یک جور تله‌پاتی بوده است. این توضیح ممکن است کافی باشد برای درک این که چرا هر دو یک ماشین خریدند! کین گفت: «دله به تازگی یک سوپراسپورت خریده. من با سوپراسپورتم وارد شدم و او گفت باورم نمی‌شود، من هم همین را سفارش دادم! او خودروی سیاه خرید و من سفید. همکاری ما ادامه دارد!»

هری اعتراف کرد: «در اولین روز بازی‌ام برای تاتنهام در پارکینگ کاستکو تصادف کردم. می‌دانستم که دارم شروع می‌کنم و عصبی بودم و می‌خواستم از خانه بیرون بروم. بنابراین خانم را به کاستکو بردم و کمی خرید کردم. می‌دانی آن مکان‌ها چگونه هستند، دیوانه‌کننده، پر از ماشین، و باران هم می‌بارید. درست زمانی که شخصی از فضای پشت سرم بیرون می‌آمد و من هم دنده عقب میرفتم با هم برخورد کردیم، خجالت‌آور بود. اما آن شب ساندرلند را ۵-۱ شکست دادیم و من گل زدم. شب فوق‌العاده‌ای بود. شروع روزم خوب نبود اما خاطره‌اش همیشه در یادم می‌ماند.»

هری کین


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    یعنی اگه پراید و سمند سوار نشیم وطنمون رو دوست نداریم ؟ هرچند که متاسفانه از وطن ما چیزی بجز خاطره باقی نمونده. بهتر نبود در ادامه مطلب این نکته رو ذکر میکردین که مدیران عامل سایپا و ایرانخودرو که از مدیران انقلابی و مخلص نظام هستن از خودروهای تولید خودشون استفاده نمیکنن و یا این رو میپرسیدین که فرزندانشون کجا تحصیل و زندگی میکنن؟ ایران برای عده ایی شده محل پول درآوردن و مردم هم تشویق میشن به میهن پرستی 😂
    • 1 IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      مسئولان ذی ربط خودروسازی کشور از محصولات خودشون استفاده نمیکنن اونوقت ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی