نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قایق تفریحی فلورنتینو پرس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید تصمیم گرفته قایق تفریحی‌اش که نام آن برگرفته از نام مستعار همسر درگذشته‌اش است را به فروش برساند.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، قایق تفریحی لوکس خود را با قیمت خیره‌کننده ۱٫۷ میلیون پوند وارد بازار کرد.

این مرد اسپانیایی ۷۵ ساله از سال ۲۰۰۴ صاحب «پیتینا»، نام مستعار همسر متوفی خود ماریا، است. اما پرس معتقد است که اکنون زمان مناسبی برای به فروش رساندن این قایق تفریحی با قیمتی نزدیک به ۲ میلیون پوند است.

طبق گزارش SuperYachtTimes، این قایق ۱۰۰ فوتی و ۱۶۹ تنی که توسط شرکت اسپانیایی آستوندوآ ساخته شده، در بین ۵۰۰۰ قایق بزرگ جهان قرار دارد. کشتی پرس سالانه ۵۰۰۰۰۰ پوند هزینه دارد. این قایق دارای دو عرشه بزرگ است و میتواند به راحتی تا هشت مهمان و شش خدمه را در خود جای دهد.

ادعا شده که در سال ۲۰۰۴ پرس این قایق را کاملاً نو خریداری کرد و آن را به نام همسرش ماریا که نام مستعارش پیتینا بود، نامگذاری کرد. ماریا در سال ۲۰۱۲ و در سن ۶۲ سالگی و در حالی که سرطان را شکست داده بود، به طرز غم‌انگیزی در اثر حمله قلبی درگذشت.

پرس یکی از حامیان بزرگ سوپرلیگ اروپا است و گفته می‌شود مغز پشت این رقابت‌های جدایی‌آمیز است. این نقشه شکست خورد و ۹ تیم از بین ۱۲ تیم در آوریل ۲۰۲۱ حمایت خود را پس گرفتند. اما به تازگی در ماه نوامبر، پرس از نفوذ خود برای تاثیر بر این جریان استفاده کرد و گفت که «فوتبال بدون ESL خواهد مرد».

همین هفته گذشته، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا و یکی دیگر از اعضای موسس، ادعا کرد که سوپرلیگ اروپا رها شدنی نیست. لاپورتا حتی ادعا کرد که باشگاه‌های لیگ برتر همچنان مشتاق هستند. رئیس بارسا به موندو دپورتیوو گفت: «سوپرلیگ رها شد؟ نه، امکان ندارد. ما با یوونتوس و مادرید آنجاییم و منتظر تیم‌های دیگر هستیم. باشگاه‌های انگلیسی و باشگاه‌های آلمانی منتظرند ببینند که آیا این فرمت جدیدی از رقابت‌هاست یا یک لیگ قهرمانان بهتر خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی