نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گل گهر نسبت به حواشی بازی ایران - لبنان و ماجرای ورود بانوان به ورزشگاه واکنش نشان داد.

خبرورزشی - امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر سیرجان همواره سعی داشته نسبت به اتفاقات و مسائل اجتماعی بی‌تفاوت نباشد و با توجه به جایگاه اجتماعی خودش از آن در جهت مطرح کردن مطالبات عمومی استفاده کند.

چند روز قبل و در جریان دیدار ایران مقابل لبنان به دلیل ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه مسائلی پیش آمد که با واکنش چهره‌های مطرح ورزشی و حتی سیاسی روبرو شد.

امیر قلعه نویی با بازنشر پستی مربوط به چهار سال قبل خودش در این خصوص مطلب جالبی عنوان کرد:

واکنش قلعه نویی به اتفاقاتی که برای زنان فوتبالدوست در مشهد رخ داد/ ۴ سال قبل نوشتم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    تو این زمینه باهاش کاملا موافقم
  • ابرام US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    کُلُّ یُومُن سا ل ها آنسان گذشت .....«قندلی» خان آنچه فرمودی گذشت ================================================================================================= هرچه میخواهی بگو ٬این روزها ... « اسکوچیچ» دیدی چطور آسان گذشت؟ ================================================================================================= سا لها پر زرق و برق ٬شنگول و مست.... سخت و آسان هر دو تا با هم گذشت ================================================================================================= این زمان دیگر رها کن سو سه را... «حاج فتل»چون سوسه کرد آنسان گذشت ================================================================================================= از چه سر هم می کنی دوز و کلک... جنگ موش و گربه در کرمان گذشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی