نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
این هجمه‌ها علیه مدافع استقلال مغرضانه بود/ از دیدن علی دایی به ایرانی بودنم افتخار کردم/ استقلال باز هم پیکان را می‌برد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سبو شهبازیان بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: استقلال مقابل پیکان باز هم در ادامه بازی‌های خوب خودش با موفقیت این مسابقه را ترک خواهد کرد.

سبو شهبازیان مدافع اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل پیکان، انتقاداتی که به عارف غلامی در دیدار با کره جنوبی صورت گرفت، همچنین قرعه‌کشی جام جهانی کشورمان  را مطرح کرد.

شرایط استقلال برای بازگشت به لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم تعطیلات اخیر که به دلیل بازی‌های تیم‌ملی بود کمک کرد تا بازیکنان استقلال که در ماه‌های گذشته تحت فشار مسابقات بودند استراحت خوبی کرده و با یک ریکاوری، آماده برگشتن ‌به لیگ شوند. امیدوارم کادرفنی از این فرصت نهایت استفاده را برده باشد و در دیدار با پیکان هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

بازی با پیکان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

پیکان یک تیم یکدست است که به سختی به حریفانش امتیاز می‌دهد. البته استقلال در بازی رفت با سه گل این تیم را شکست داد ولی به هر حال نمی‌توان آن را دست کم گرفت. اما استقلال نشان داده در مسابقات این فصل به چیزی جز قهرمانی و برد فکر نمی‌کند.

این هجمه ها علیه مدافع استقلال مغرضانه بود/ از دیدن علی دایی به ایرانی بودنم افتخار کردم/ استقلال باز هم پیکان را می برد

تعطیلات این مدت روی روند کار استقلال تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

اولا این تعطیلات زیاد نبود. فکر می‌کنم تیم‌ها نهایتاً چهار یا پنج روز تمرین نمی‌کردند. ضمن اینکه شرایط برای همه یکسان است و اثر بدی روی تیم استقلال نخواهد داشت.

حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی چقدر به لحاظ انگیزشی به این تیم کمک می‌کند؟

آن زمان که خود من به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدم وقتی به تمرینات باشگاه برمی‌گشتم احساس می‌کردم چند درجه سطح فوتبالم بهتر شده است. این پیشرفت را به وضوح احساس می‌کردم و حالا هم قطعاً بچه‌های استقلال چنین حسی را دارند و با انگیزه بیشتری در ترکیب تیم به میدان خواهند رفت. قطعاً این وضعیت به سایر بازیکنان هم منتقل می‌شود تا آنها هم شانس شان را برای انتخاب شدن بیشتر کنند.

پس از بازی با کره جنوبی انتقاداتی علیه عارف‌غلامی‌صورت گرفت. نظر شما چیست؟

اول باید به عارف تبریک گفت که بعد از عمل رباط صلیبی که من هم آن را انجام داده ام خیلی زود برگشت و توانست در دربی هم بازی کند و از همان جا به تیم ملی هم رسید و مقابل کره بازی کرد. نمی‌توان از چنین بازیکنی در این شرایط توقع زیادی داشت آن هم مقابل بازیکن کره که در تاتنهام بازی می‌کرد. او همه تلاشش را کرد و به نظرم عالی بود. فکر می‌کنم انتقادات علیه او تا حدی مغرضانه بود.

این هجمه ها علیه مدافع استقلال مغرضانه بود/ از دیدن علی دایی به ایرانی بودنم افتخار کردم/ استقلال باز هم پیکان را می برد

درباره قرعه کشی جام جهانی چه صحبتی دارید؟

به اعتقاد من قرعه بدی نبود. ما در گروهی قرار گرفتیم که تیم‌های فیزیکی در آن قرار دارند. لیگ انگلیس یکی از سنگین ترین لیگ‌های دنیاست و تیم ملی این کشور هم قطعاً یک تیم فیزیکی است. ما سابقه بازی مقابل آمریکا را داریم که هم آنها را بردیم و هم در کشور خودشان با آنها مساوی کردیم. تیم سوم هم قطعاً اروپایی است. به همین خاطر فکر می‌کنم سبک بازی ما به سبک بازی‌های این سه تیم می‌خورد. امیدوارم دومین اتفاق خوب برای فوتبال ما رقم بخورد و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

نظر شما درباره مراسم قرعه کشی چیست؟

واقعاً یک مراسم کامل و جالب بود که البته برای ما ایرانی‌ها لذت دوچندان داشت. چون می‌دیدیم که بزرگان فوتبال ما مثل آقای دایی و مهدوی کیا در جمع بزرگان فوتبال جهان حضور دارند. واقعاً به دیدن علی دایی بین ۸ اسطوره فوتبال دنیا که قرعه کشی می‌کردند افتخار کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زازا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    این ضعف غلامی نبود بلکه ضعف اسکوچیچ وشجاع خان خلیلی بود چراکه تو ۱۰ بازی مقدماتی سخت‌ترین بازی همان بازی با کره تو سئول بود. مقابل سوریه ولبنان و عراق آقای شجاع خیلی هنر نکرد مقابل کره تو سئول باید امتحان پس میداد که دید وضعیت شلوغه شکم درد مصلحتی گرفت
  • ایمون زاید IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    از کیسه کش بودنت شرمنده و خجل نشدی ،ما که هم به ایرانی بودنمان افتخار کردیم و هم به پرسپولیسی بودنمان، چرا که تمام اسطوره های فوتبال ایران پرسپولیسی هستند ،پرسپولیس یعنی افتخار ستاره های چاپی کجا و ستاره های زنده و حقیقی کجا ،خبر ورزشی الان مدتی هست که نظرات بنده رو چاپ نمیکنی بی هیچ دلیلی امیدوارم که این نظر مشمول سانسور رنگی نشه
  • علی اسمس IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    بادیدن علی دایی فکرکردم ایران اولین کشورجهان است خیلی افتخارکردم
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    نگران نباشیدبازم پرسپولیسی هایی هستن که حطااستقلالیهابه آنهاافتخارکنندجالب اینکه استقلال هنوزنتونسته که حطایک بازیکن ثابت درتیم ملی داشته باشدهرکدام راکه اسکوچیچ خواست بهش اعتمادکندزودهمه چیزراخراب کرداگه شجاع مصتوم نمیشودکره وبازیکن تاتتنهام نمیتونست نفس بکشدهمین که شجاع رفت بیرون غلامی آمدگل رادرنیمه اول خوردیم حطانیمه دوم هم بازم ازغلامی ردشدن وگل دوم رازدن باورکنیداگه هرکس دیگه جای غلامی بودعمران گل نمیخوردیم تواستقلال هم داوربازیهارودرمیاره واعلااستقلال یک تیم معمولی که بازیکنای معمولی داره اگه داورکمک نمیکردودرهربازی براشون پنالتی نمیگرفت الان یا۴رم بودن یا۵شماپنالتیهاروحساب نکنیدببینیداستقلال چندم جدول میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی