نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرشناس‌ترین بازیکنان حریفان تیم ملی/ تجمع ستاره‌های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حریفان ایران در گروه B جام جهانی یک نقطه مشترک دارند: ستاره‌های لیگ برتر، که در هر کدام از این تیمها نقش لیدر را دارند.

هیجان جام جهانی از جمعه شب برای فوتبال ایران و البته برای همه تیمهای شرکت کننده در این جام شروع شده است. تقسیم قدرت در گروه‌های هشتگانه طوری بوده که تقریباً همه گروه‌ها متعادل هستند و گروهی نبوده به عنوان گروه مرگ لقب بگیرد. ایران در گروه B نبرد هیجان انگیزی با انگلیس و آمریکا و نماینده پلی‌آف اروپا از بین ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهد داشت. ولز فعلاً به فینال پلی‌آف رسیده و منتظر برنده بازی اسکاتلند و اوکراین است که به دلیل شرایط بحرانی اوکراین این بازی به تعویق افتاد. 

انگلیسی‌ها از قرعه‌ای که نصیبشان شده راضی هستند و آن را یک گروه رؤیایی برای خود می‌دانند. به نظر هم می‌رسد که تیمی که به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال جام ملت‌های ۲۰۲ رسیده، مدعی اصلی صدرنشینی در این گروه باشد. در تیم انگلیس ستاره‌های سرشناس و گرانقیمتی وجود دارند که باعث شده این تیم به گرانقیمت‌ترین تیم جام تبدیل شود. 

هری کین گلزن تاتنهام، ستاره اصلی انگلیس به حساب می‌آید و بازیکنانی مثل رحیم استرلینگ، جک گریلیش و فیل فودن (منچسترسیتی)، دکلان رایس (وستهام)، بوکایو ساکا (آرسنال) و جوردن هندرسون و الکساندر آرنولد (لیورپول) نیز هر کدام در حد یک ستاره در هر تیمی هستند. در مورد انگلیس با توجه به شهرت بازیکنان این تیم می‌توان در تک تک پست‌ها اسم یک ستاره را برد و به همین دلیل تیم گرت ساوتگیت یک مدعی اصلی و جدی قهرمانی در جام ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. 

سرشناس ترین بازیکنان حریفان تیم ملی / تجمع ستاره های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!

آمریکا تیمی است که با برد ۵-۱ مقابل پاناما صعود خود به جام جهانی را قطعی کرد. این یازدهمین حضور آمریکایی‌ها در آوردگاه جهانی فوتبال است. بدون شک تیم گرگ برهالتر با توجه به ستاره‌هایی که در ترکیب خود دارد می‌تواند جزو مدعیان صعود از گروه به حساب بیاید. کریسیتن پولیشیچ ستاره چلسی به نظر می‌رسد که نقش اصلی را در تیم آمریکا بازی کند و البته بازیکنی مثل جیو رینا (دورتموند) می‌تواند در فاصله بین خط حمله و هافبک با خلاقیت خود، تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد. وستون مک‌کنی در یوونتوس و سرجینیو دِست در تیم بارسلونا نیز دیگر بازیکنان سرشناس آمریکا هستند. 

سرشناس ترین بازیکنان حریفان تیم ملی / تجمع ستاره های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!


از بین سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین یکی به جام می رسد. ولز به دنبال اولین صعود خود به جام جهانی از سال ۱۹۵۸ است و با توجه به روند خوبی که در سال‌های اخیر داشته امیدوار به رسیدن به این هدف است. فوق‌ستاره این تیم بدون شک گرت بیل از رئال مادرید است و البته بازیکنی مثل دنیل جیمز نیز که در تیم لیدز می‌درخشد جزو بازیکنان تاثیرگذار ولز به حساب می‌آید.

سرشناس ترین بازیکنان حریفان تیم ملی / تجمع ستاره های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!

در تیم اسکاتلند، اندرو رابرتسون مدافع چپ لیورپول سرشناس‌ترین بازیکن است و چه آدامز گلزن ساوتهمپتون و کیران تیرنی مدافع آرسنال همگی باعث شکل‌گیری یک تیم قدرتمند زیر نظر استیو کلارک شده‌اند. 

سرشناس ترین بازیکنان حریفان تیم ملی / تجمع ستاره های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!


اوکراین فعلاً فوتبال ندارد چون اوضاع در این کشور تحت‌تأثیر حمله نظامی روسیه قرار گرفته و از شرایط عادی خارج شده است. با این وجود این تیم اروپای شرقی امید خود را برای رسیدن به جام جهانی از دست داده و چه بسا این اتفاقات باعث پرانگیزه‌تر شدن بازیکنان این تیم شود. آندری یارمولنکو (وستهام) و اولکساندر زینچنکو (منچسترسیتی) ستاره‌های لیگ برتری و سرشناس اوکراین به حساب می‌آیند. 

سرشناس ترین بازیکنان حریفان تیم ملی / تجمع ستاره های لیگ برتر انگلیس مقابل ایران!

نقطه مشترک تمام حریفان ایران می توان ستاره هایی که در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند دانست، در مورد انگلیس که واضح است بهترین های لیگ خودشان در تیم ملی این کشور هستند و در مورد تیمهای دیگر نیز تقریبا بهترین بازیکنانشان یا در لیگ برتر هستند یا تجربه سالها بازی در لیگ برتر را داشته اند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • M IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    ایران بالای
  • محمدباقرشیخ علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    بدون اقرار ... براحتی از گروهمون صعود می کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی