دلیل مهم مخالفت فدراسیون فوتبال مصر با استعفای کی‌روش/ مصری‌ها امیدوار به صعود به جام‌جهانی!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون مصر به شدت پیگیر شکایت خود علیه تیم ملی سنگال است.

فدراسیون فوتبال مصر موضع رسمی خود در زمینه استعفای کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق ایران از سمت مربیگری فراعنه را اعلام کرد. مصری‌ها به کارلوس کی‌روش اجازه دادند تا این کشور را به مقصد پرتغال ترک کند. البته فدراسیون این کشور این مجوز را تنها مرخصی برای مربی پرتغالی صادر کرد.

همچنین فدراسیون مصر به شدت پیگیر شکایت خود علیه سنگال است تا بازی آخر خودشان که باعث شد از جام جهانی در ضربات پنالتی بازمانند را دوباره برگزار کند.

مصری‌ها خواهان برگزاری مجدد این بازی هستند چون در ضربات پنالتی هواداران سنگال با انداختن لیزر به صورت محمد صلاح، به وی آزار رساندند تا نتواند پنالتی اش را به گل تبدیل کند و مصر از رسیدن به جام جهانی بازماند.

مصری‌ها هنوز منتظر جواب شکایت خود از فیفا هستند و بعد از آن تصمیم نهایی خود را درباره ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش خواهند گرفت. سرمربی اسبق ایران ماه گذشته فراعنه را نایب قهرمان قاره آفریقا کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    😂😂😂 منتظر باشین تا کی‌روش بیاد ! خدا رو شکر مربی حوصله سربر و کسل کننده راهی به جام جهانی پیدا نکرد بازیهای مصر از هر قرصی، خواب آورتر بود
    • عادل IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      اگر خواب آور بود برای چی نگاه می کردی ؟؟ چرا اينقدر نتايج کيروش برای شما مهم بود ؟؟ چرا اينقدر برای صدا و سيما مهم بود که به جای بازی پرتقال و مقدونيه داشت بازی مصرو سنگال را نشان می داد ؟ دليلش فقط و فقط شخص خود کيروش بود !! آنقدر کيروش برای ما وشما مهم هست و آنقدر حضورش درايران تاثير گذار بود که بعداز 4 سال هنوز اخبارش را دنبال می کنيم !!
  • حاج علی DK ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    دوزاری متهم به فساد مالی در هر کشوری که رفت
  • مهدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    درود بر کیروش انشالا سلامت باشی هرجای دنیا که هستی
  • جلیلی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    زنده باد کی روش..... شیر دل پرتغالی
  • کارو IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    دقیقا اگر کیروش مربیه بدی بود مثل قبلیها فراموش میشد و راجع بهش صحبتی نمیشد ولی علاقه ای که عده زیادی از مردم بهش دارن و ترس و کینه ای که عده دیگه ازش دارن باعث شده همیشه اخبارشو دنبال کنن.البته طبیعیه هر شخصی باشه ی عده از مردم قبولش ندارن کیروشم همینطور ولی بین فامیلا همسایه ها همکارا تعداد طرفدارا خیلییی بیشتر از مخالفاشه ولی تو اینترنت تعداد مخالفا عجیب بالاتر از واقعیته.خیلی هم پر سر و صدا و فعال هستن و هرجا حرفش باشه ظاهر میشن!! ولی اونایی که به دلایل خاص و منفعتی مخالفن باید خجالت بکشن و یادشون بیاد قبل از بازی با آرژانتین،اسپانیا و پرتغال حرف از باختن با ۵،۴ گل و بیشترم بود ولی جوری بازی کردن که آرژانتین بزور و با خوش شانسی با ۱ گل برد اونم ایستگاهیه مسی بود.پرتغالم همینطور.معرفت و قدرشناسی و انصاف چیز خوبیه
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    بنظر من الان وقتشه که کی‌روش را برگردانیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی