نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی که امیدوار بود با پرسپولیس بتواند از استقلال سبقت بگیرد، در پنج دیدار اخیر نتایجی گرفته که اندک شانس رسیدن به قهرمانی را هم کم رنگ کرده و روزهای سختی را سپری می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به امتیاز ۵۰ در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری رسید که در پنج دیدار گذشته عجیب‌ترین نتایج را طی قهرمانی‌های متوالی خود در سال‌های اخیر گرفته است.

سرخپوشان پایتخت با تساوی بدون گل در دیدار مقابل هوادار به هشتمین امتیاز خود در پنج دیدار گذشته رسیدند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ضعیف‌ترین نتایج خود را در یک ماه گذشته ثبت کنند. دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی حاصل تلاش تیمی است که در پنج قهرمانی متوالی خود هرگز از ۱۵ امتیاز ممکن کمتر از عدد ۱۰ را نگرفته بود.

یحیی در حالی با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران، ۵ امتیاز کمتر دارد که پس از تساوی در دربی پایتخت تلاش زیادی برای حل مشکلات تیمش کرد. او دیگر قهرهای متوالی را کنار گذاشت تا در تمام تمرینات سال جدید نقش مؤثری داشته باشد اما ستاره‌های پرسپولیس نشان دادند همچنان با روزهای اوج خود فاصله زیاد دارند.

پرسپولیس در تساوی مقابل هوادار توانست پس از مدت‌ها دروازه خود را بسته نگه دارد اما این تیم با وجود جذب شیرزود تمیروف در خط حمله و موقعیت‌های زیادی که برای گلزنی داشت نتوانست به این مهم برسد تا کار این تیم برای قهرمانی سخت‌تر از همیشه شود.

یحیی گل محمدی در حالی که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات فنی تیمش به کار گرفته است با استیصال در کسب نتیجه روبرو است تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. کادر فنی سرخپوشان که در روزهای گذشته بارها به بنای قهرمانی این تیم اشاره کرده بودند فارغ از اشتباهات داوری در پنج دیدار قبلی این تیم نشانی از آن را به نمایش نگذاشتند.

باید دید مدافع عنوان قهرمانی در ۶ بازی باقیمانده خود چگونه می‌تواند نتایج نامطلوب هفته‌های گذشته را جبران کند تا کار سخت سبقت از استقلال را که به صدر جدول چسبیده است انجام دهد و رؤیای هواداران برای تکرار جام زرین قهرمانی فوتبال باشگاهی کشور را برآورده کند.

بازی‌های باقیمانده پرسپولیس در ۶ هفته پایانی فصل جاری به شرح زیر است:

* پرسپولیس - پیکان
* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس
* پرسپولیس - سپاهان
* تراکتور - پرسپولیس
* پرسپولیس - شهرخودرو
* فجر سپاسی - پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    وقتی استارت زمین زدن پرسپولیس توسط سجادی کیسه کش صورت می گیره دلیل استعفای مدیرعامل پرسپولیس سمیعی تو دوره سجادی مشخص باید بشه وقتی سمیعی تو دوره سجادی استعفا میده پرسپولیس با سرپرست موقت صدری بدون اختیار تعیین کارگزار توسط سجادی قضیه بگیرید از اول هم دنبال ضربه زدن پرسپولیس و دنبال قهرمانی کیسه بود پرسپولیس قبل کیسه با هیت مدیره و مدیرعامل ناقص بدون پشتوانه مالی بود باوجود هیت مدیره کامل کیسه با یه تجمع هواداران کیسه سریع ترین زمان هیت مدیره و مدیرعامل کیسه انتخاب کردن پرسپولیس یه نیم فصل بدون هیت مدیره و سرپرست موقت بدون اختیار بدون کارگزار بود بعد یحیی به وضعیت بلاتکلیفی هیت مدیره و مشکلات مالی تیم اعتراض می کنه سجادی با وقاحت تمام میگه هیت مدیره و مدیرعامل هیچ تاثیری تو نتایج تیم ها نداره خوب اگه هیت مدیره و مدیرعامل تاثیری تو نتایج تیم نداشت چرا سریع ترین زمان برای کیسه هیت مدیره و مدیرعامل انتخاب کردی پرسپولیس یه نیم فصل بدون هیت مدیره و مدیرعامل بود چرا بعد شش ماه هیت مدیره ضعیف و ناقص و درویشی ضعف انتخاب کردن برعکس اون برای کیسه هیت مدیره و مدیرعامل گردن کلفت سیاسی و ادامه ...
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    ادامه هیت مدیره سیاسی و اقتصادی قوی برای کیسه انتخاب کردن بودجه خرید خارجی ها پرسپولیس با کیسه مقایسه کنید تا قبل سیلوا سازمان خصوصی سازی ۵۰ میلیارد کیسه پرسپولیس ۱۳ میلیارد با سیلوا ۶۰ به ۱۳ میلیارد هست ادامه‌ حمایت های همه جانبه فدراسیون از کیسه رد تمام شکایت تمام تیم ها علیه کیسه رای ها کمیته انضباطی به نفع کیسه مثل بریدن سر گل گهر کیسه تخلف می کنه بازیکنان مثل یامگا و ژستد به ادعای محمود زاده وسازمان لیگ غیرقانونی با نساجی بازی می کنند و گزارش و شکایت نساجی به کمیته انضباطی میره رسیدگی نمی کنند یا تخلف پنجره بسته حکم ۲/۵میلیلرد فرشید باقری بدون توافق و رضایت اون باقری و شکایت ذوب آهن بابت اون غیرقانونی بودن ثبت قرارداد حردانی و آمانوف و... ماس ومالی میشه مصونیت کیسه کش ها از تخلفات و تهمت افتراها به داوری ها توسط مجیدی به فغانی و درگیری بازی گل گهر و.. از همه مهمتر سود داوری ها رکورد دار سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی ستاره کیسه همیشه داوران هست بازی گل دوم کیسه به خاطر ۱۲ نفر مردود بود بازی پیکان رضایی اخراج نشد بازی فجر قبل گل چشمی فن کشتی زد این بازی پنالتی دوم کیسه هم آفسا
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    پرسپولیس قهرمانی رو زمانی باخت که طرفدارای کیسه هر روز جلو وزارت ورزش تجمع کردند و دودمان سجادی رو آباد کردند همون روز سجادی ماستش رو برای استقلالیا کیسه کرد و تصمیم گرفت پنبه پرسپولیس رو بزنه در مورد داوریهای تابلو هم اینقدر گندش رو بالا آوردند که به جز فغانی که ایران نیست هیچ داوری دیگه الیت نیست و تو آسیا قضاوت نمیکنه چون AFC خودش ختم روزگاره فهمیده داورهای ما چه تابلو قضاوت می کنن !!!
  • ایمون زاید IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    شما که خودت یکی از ارکان دور کردن پرسپولیس از قهرمانی بودید ،یکی دیگه اش کمیته داوران و داورها ،کمیته انضباطی و استیناف ،امتیازهای معیشتی ،دستان پشت پرده قانونهای من درآوردی ،بودجه محدود ،عمال امنیتی ‌،رقابت نابرابر ،مدیریت بلاتکلیف و ناکارآمد و دست خالی ،بگم یا کافیه ،خداروشکر که وجدانها همه در خواب خوشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی