نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد علیه رونالدو و پوگبا/ آن‌ها باید بروند؛ تیم بازیکن جوان و باانگیزه می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی اسطوره و بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد اعتقاد دارد این تیم باید قید بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و پل پوگبا را بزند و به جوانان باانگیزه اعتماد کند.

وین رونی می‌گوید منچستریونایتد باید از بازیکنان فوق‌ستاره‌ای مانند کریستیانو رونالدو و پل پوگبا بگذرد. رکورددار گلزنی شیاطین‌سرخ فاش کرد که باشگاه برای پیشرفت باید هر دو بازیکن را بیرون کند.

دیو جونز، مجری «اسکای اسپورت» از رونی پرسید که «آیا بازگشت احساسی رونالدو به اولدترافورد طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش رفته است؟» و او با قاطعیت پاسخ داد: «در این لحظه باید گفت نه. او گل زده، گل‌های مهمی در لیگ قهرمانان اروپا در اوایل فصل به ثمر رسانده. او مقابل تاتنهام هت‌تریک کرد. اما فکر می‌کنم اگر به آینده باشگاه نگاه کنید، باید با بازیکنان جوان‌تر و تشنه‌تر پیش بروید تا بهترین کار را برای ارتقای منچستریونایتد در دو، سه سال آینده انجام دهید. و بدیهی است که کریستیانو در حال پیر شدن است.»

رونی ادامه داد که رونالدوی ۳۷ ساله در طول ۹۰ دقیقه در زمین کار چندانی انجام نمی‌دهد. در عوض، اصرار داشت که سیاست شیاطین‌سرخ باید تغییر کند و فرصت‌های بیشتری به بازیکنان جوان و تشنه داده شود. رونی ادامه داد: «مطمئناً رونالدو آن بازیکنی نیست که در بیست سالگی‌اش بود و این اتفاق می‌افتد، فوتبال همین است. او برای حریفان تهدید است اما فکر می‌کنم تیم به چیزی بیشتر نیاز دارد.»

موضوع صحبت سپس به پوگبا تغییر پیدا کرد، کسی که قراردادش در اولدترافورد رو به اتمام است. رونی این هافبک ۲۹ ساله را «بازیکنی متفاوت» در تیم ملی فرانسه دانست، و به باشگاه توصیه کرد که در انتهای فصل راهش را از پوگبا جدا کند. او گفت: «به نظرم بهتر است برود. و فکر می‌کنم اگر پل با خودش صادق باشد می‌داند که آن تأثیری که دلش می‌خواست را در بازگشت به منچستریونایتد نداشته است. و من او را در تیم ملی فرانسه نگاه می‌کنم و می‌بینم که آنجا کاملاً بازیکن متفاوتی است، توانایی و دیدگاهش، و کنترل کردن بازی را در فرانسه به وضوح می‌بینیم.»

رونی همچنین معتقد است که بازیکنان دیگری هم باید در تابستان به همراه پوگبا از تیم بروند. و نتیجه گرفت: «بازی در منچستریونایتد برای او جواب نداده است و فکر می‌کنم چند بازیکن دیگر هم باید بروند.»

کریستیانو رونالدو - پل پوگبا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی