نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| استقلال ۰ - پیکان ۰/ یک امتیاز با یک یار کمتر؛ فرهاد فرصت فرار را از دست داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال استقلال امشب در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در سال جدید مقابل تیم فوتبال پیکان به نتیجه تساوی بسنده کرد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در اولین بازی قرن جدید و در سال ۱۴۰۱ مقهور نمایش پیکانی‌ها شدند و نتوانستند از توقف روز گذشته پرسپولیس استفاده کنند و فاصله امتیازی‌شان را به هشت امتیاز برسانند. استقلال که نیمه دوم را با اخراج سیلوا ۱۰ نفره بازی کرد، با این تساوی ۵۶ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. شاگردان مجتبی حسینی نیز با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول ایستادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل داسیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف (۶۸ - سبحان خاقانی)، امیرحسین حسین‌زاده (۶۸ - امیرعلی صادقی)، کوین یامگا (۷۴ - ارسلان مطهری) و رودی ژستد (۴۶ - روزبه چشمی).

ببینید| استقلال ۰ - پیکان ۰/ یک امتیاز با یک یار کمتر؛ فرهاد فرصت فرار را از دست داد

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، بهروز نوروزی‌فرد، اسماعیل بابایی، محمدعلی فرامرزی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی‌نژاد (۷۳ - محمدجواد آزاده)، میلاد بدرقه، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی (۸۰ - پیمان رنجبری).

ببینید| استقلال ۰ - پیکان ۰/ یک امتیاز با یک یار کمتر؛ فرهاد فرصت فرار را از دست داد

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول

دقیقه ۱۴: شوت از راه دور غلامرضا ثابت را سیدحسین حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۷: مجتبی حسینی سرمربی پیکان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱۹: پیکانی‌ها بار دیگر صاحب موقعیت شدند که ضربه اول در محوطه جریمه را حسینی دفع کرد و در ادامه ضربه محمد قاسمی‌نژاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کرد که محمد ناصری آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۱: رافائل داسیلوا با خطا روی بازیکن پیکان در یک موقعیت ضدحمله با گرفتن کارت قرمز از زمین اخراج شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: ضربه آمانوف از پشت محوطه جریمه پیکان راهی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۵۱: پاس خوبی به آمانوف رسید، ولی باز هم ضربه هافبک ازبکستانی کم جان بود و دروازه‌بان حریف گرفت.

دقیقه ۵۳: بهروز نوروزی‌فرد مدافع پیکان با خطا روی امیرحسین حسین‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۵: حسین‌زاده در موقعیت خوبی قرار داشت و به دروازه پیکان نزدیک شد، ولی ضربه او آرام بود و ناصری آن را گرفت.

دقیقه ۵۸: بار دیگر پیکانی‌ها از عمق حرکت کردند و ضربه فرامرزی به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در ادامه حسینی در شروع مجدد بازی اشتباه کرد و پیکانی‌ها صاحب موقعیت شدند که مدافعان استقلال اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

دقیقه ۶۹: سبحان خاقانی در بدو ورودش شوت محکمی زد که با فاصله اندکی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: پیکانی‌ها که عمق دفاع استقلال را نشانه گرفته بودند، آزاده بازیکن تعویضی را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار دادند که او پس از عبور از دروازه‌بان استقلال اقدام به شوت زدن کرد، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۷: ضربه بازیکن پیکان در محوطه جریمه را حسینی راهی کرنر کرد تا باز هم مانع باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه ۲+۹۰: ضربه روزبه چشمی را مدافعان پیکان راهی کرنر کردند.


خلاصه بازی استقلال و پیکان را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    استقلال امسال بدون پنالتی داور نتوانسته ببرد!!! و جالبه نقش تیر دروازه استقلال به اندازه ان پنالتی ها بوده!!!!
  • کیسه بابا حمید IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    کیسه کشا ازروی خوش شانسی یاازروی رمالی تونستن یه امتیاز بگیرن جاداره یه تبریک به داور بگم که تونست عدالت برقرارکنه جلوی وحوش کیسه کش
  • حسن پرسپولیسی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    به نظرم پرسپولیس میتونه از این فرصت استفاده کنه حتی سپاهان هم شانس داره که خودش رو برسونه فقط فرصت سوزی نباید بشه
  • یه دوچرخه سوار IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    این اولیش بود در مقابل سپاهان و فولاد استقلال قطعا کم میاره و میبازه پرسپولیس باید از همه فرصت ها نهایت استفاده رو ببره
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    راستی بازی امشب پیکان با استقلال تهران عنایتی نگاه کرد که این این حتی تا دقیقه ۴۴ نیمه اول استقلال ۱۱ نفره بود .برای یکبار هم که شده یک بازیکن از پیکان روی زمین دراز نکشید....
  • رمضانی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    درود بر حسینی آقای کلین شیت . تصمیم داور سختگیرانه بود ولی قابل احترام.احتیاجی به اوباشگری و فحاشی و حمله فیزیکی نداشت درکل استقلال از لحاظ فنی خوب نبود
  • بچه ها متشکریم IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    دم همه بچه ها گرم و سرشون سلامت بازی سخت و محکمی بود پیکان تیمیه که استحکام تیمیش با سپاهان و فولاد هیچ فرقی نداره که البته جوانتر و قبراق تر هم هستن وقتی ده نفره استقلال میتونه بازی رو حفظ کنه و گل نخوره یعنی همه با وظایف خودشون کاملا آگاه و آشنا هستن البته نقص هم هست مطمئنا اگر امروز دانشگر توی زمین بود کار دفاع راحت تر بود استقلال با همین صلابت باید به پیشروی خودش ادامه بده و با دعای خیر هواداران قهرمانی از آن ماست
  • شمسعلی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    پیام روشن این بازی: تیمی رو که بزور می‌خوان قهرمان لیگ کنن صد درصد کیسه گل اعراب میشه و البته برا وزارت اهمیتی نداره که با این کارشون و دخالت‌های بیجا در لیگ، آبروی فوتبال ایران رو در آسیا میبرن مثل بازی با العین که شیش تایی شدن. هر چی پرسپولیس این چند سال آبرو داری کرد و دوبار به فینال آسیا رسید اینا با این دخالت‌های مسخره هم لیگ و هم باشگاههای خوبی مثل گل‌گهر سیرجان رو نابود کردن
  • منم IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    در این بازی انگار به بازیکنان پیکان گفته بودن اگه به کیسه گل بزنید اتفاقی براتون می افته!توپ رو می اوردند تا لب خط دروازه ی کیسه و بعد نگاه میکردند از کدوم طرف به بیرون بزنند!البته خدا میدونه پشت پرده این لیگ چیه که اگه حتی تیمی کیسه رو هم ببره با یه بهونه و یا یه قانون جدیدی چند امتیاز یارانه ای به کیسه کشا میدن تا بالاخره هرجوری شده امسال از افسردگی و تحقیر نجات پیدا کنند!کیسه کشا باید خیلی خیلی ممنون بابا حمیدشون باشن که تا این حد هواشون رو داره.
  • قرمزشمال IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    کیسه اصلا بازی نمیکنه نتایجی که تاحالا گرفته مربوط به همان سحر و جادویی که مربی پودری وارونه با عنوان دعای مادرش یادکرده وگرنه در مقابل پیکان بایدبااختلاف چند گل میباخت
  • عباد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    برخلاف هجمه رسانه ها درباره تساوی هوادار وپرسپولیس تمام رسانه ها بعداز تساوی استقلال برابر پیکان لال شدند از هواداران پر شر وشور آبی خبری نیست تنها سرمربی محترم آبی یاد بدهکاری هایش افتاده افسانه سرائی میکند همه ای مسائل دلالت بر این داردکه تساوی استقلال در برابر پیکان امری عادی است و تساوی پرسپولیس برابر هوادار امری دور از ذهن وعجیب است.راستی از استادمحمد نوری پیشکسوت استقلال چه خبر؟
  • خلیل مهاجر IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    بازی بسیار زیبا و تکنیگی بود و فکر میکنم که ما شاهد یکی از بهترین عملکردهای پیکان در مقابل استقلال بودیم. آنها موقعیت های بسیار خوبی برای برتری داشتند که با درخشش سید حسین حسینی و کمی هم شانس از باز کردن دروازه استقلال باز ماندند. از سوی دیگر علیرغم آرایش هجومی استقلال در نیمه اول و اشتهای به پیروزی و کسب موقعیت های گل زنی در مجموع دور از انتظار ظاهر شدند که منجر به تعویض کامل خط حمله استقلال در نیمه دوم شد. آرایش دفاعی استقلال در نیمه اول و قبل از اخراج داسیلوا هم در چندین صحنه مغلوب سرعت و دقت بازیکنان پیکان و در نتیجه خلق موقعیت های خطرناک در محوطه جریمه آبی های صدر نشین شد. در نیمه دوم هم ما شاهد خلق موقعیت های بسیار عالی گل زنی از سوی هر دو تیم بودیم اما استقلال ده نفره و بدون داسیلوا تغییر کیفی چندانی در عملکرد دفاعی و هجومی نسبت به نیمه اول نداشت و این یک امتیاز سخت را باید به فال نیک بگیریم و شاید نتیجه آن را در کنار سید حسین باید مدیون زبیر و مهدی در خط میانی باشیم که با قطع و ربایش توپهای متعدد پایه گزار موقعیت هایی شدند که پیکان را در نیمه زمین خود گرفتار میکرد.
  • فرشاد IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    داورپرسپولیسی
  • حاجی محمد راد DE ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    فرهاد مجیدی حالا فهمیدی چرا مربی تیم ملی رغبتی به بازیکنان تیم شما ندارد، با بازیکنان خارجی و داخلی چندین میلیاردی حریف تیم فوتبال امید پیکان تهران نشدید و باز هم دست بدامان خوبان عالم و جادوگران شدید، 🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی