نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیلیان امباپه احتمال ماندن در پاری‌سن‌ژرمن را رد نکرده و حالا روزنامه مارکا به بررسی اظهارات او پرداخته است.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» به مواردی پرداخته که موانع انتفال کیلیان امباپه به رئال مادرید به حساب می‌آیند.

امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن روز یکشنبه تأکید کرد که هنوز در مورد آینده‌اش هیچ تصمیمی نگرفته است و احتمال ماندن در پاریس را نیز رد نکرد. طبق همین صحبتها، مارکا به بررسی آخرین اظهارات امباپه پرداخته تا بررسی کند چه عواملی عناصری مانع انتقال این بازیکن به مادرید هستند.

پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی

پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد که این بازیکن ۲۳ ساله دست کم تا سال آینده در پاریس بماند، زیرا آنها مایلند او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان بازیکن پی‌اس‌جی حضور داشته باشد. باشگاه پاریسی به این بازیکن پیشنهاد قرارداد دو ساله داده که شامل گزینه جدایی در تابستان ۲۰۲۳ و پیوستن به رئال‌مادرید هم می‌شود. با این حال، بند آزادسازی قرارداد در قرارداد او  مشخص نشد و این یعنی پاریسی‌ها باید با رئال مادرید به توافق برسند که تابستان آینده امباپه را در ازای مبلغی مقرون به صرفه به این تیم بدهند. ضمن اینکه پاری‌سن‌ژرمن در صورت تمدید قرارداد امباپه باید ۴۰ میلیون یورو به موناکو بپردازد.

با وجود پیشنهاد فوق، منابع بسیار نزدیک به این بازیکن تاکید می‌کنند که امباپه همچنان مصمم به بازی در رئال مادرید است و اظهارات او محصول فشار زیادی است که قطر، پاری‌سن‌ژرمن و فرانسه بر او وارد می‌کنند. برخی رسانه‌های فرانسوی از این نوشته‌اند که حتی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تلاش است امباپه را متقاعد کند که فعلاً به رئال مادرید نرود.

مارکا نوشته انتظار می‌رفت که توافق بین امباپه و رئال مادرید پس از بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام شود اما این اتفاق نیفتاد.

آرامش مادرید

رئال مادرید اما همچنان مطمئن است که امباپه به قول خود عمل خواهد کرد و در تابستان به این تیم خواهد پیوست. مذاکرات بین دو طرف به دلیل بعضی عوامل مانند حق تصویر این بازیکن پیچیده شده است، اما هم مادر امباپه و هم وکیلش دلفین واندرهایدن مایلند رویای او برای بازی در رئال‌مادرید را محقق کنند.

شرایط امباپه برای ماندن

رسانه‌ی RMC روز دوشنبه گزارش داد که امباپه  به شرطی در پی‌اس‌جی می ماند که باشگاه آنچه را که لازم است انجام دهد و این بازیکن فرانسوی را به عنوان نقطه مرکزی پروژه باشگاه در نظر بگیرد و حتی بازوبند کاپیتانی را به او بدهد. کنار رفتن لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه که قبلا با امباپه مشاجره داشته و آمدن زیدان به جای پوچتینو دیگر عواملی هستند که می توانند امباپه را به ماندن در پاریس ترغیب کنند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی