نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد/ تیم عنایتی برابر پرسپولیس خودکشی نکرد/ تیم یحیی حالا قدر ۲ امتیاز بازی با هوادار را بیشتر می‌داند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید درخشان هافبک پیشین پرسپولیس می‌گوید: استقلال به نظر می‌رسد بازی‌های سنگین‌تری در ۶ هفته باقی مانده داشته باشد و به همین خاطر هم گفتم امتیاز از دست خواهد داد.

استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر کشورمان در دیدار برابر تیم جوان پیکان متوقف شد و فرصت ایجاد فاصله امتیازی بیشتر با سایر مدعیان را از دست داد.

حمید درخشان سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است حالا اهمیت حداکثر امتیاز دیدار سرخپوشان تهرانی با تیم رضا عنایتی بیشتر مشخص شده است. ستاره پیشین خط میانی تیم ملی و پرسپولیس همچنین درخصوص ۶ هفته باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی صحبت‌هایی مطرح می‌کند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

هر دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم برابر حریفان خود متوقف شدند. در این ارتباط صحبتی ندارید؟

 به هر حال تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس و همین طور استقلال قرار می‌گیرند انگیزه زیادی دارند و حالا ارزش ۳ امتیاز کامل بازی با تیم هوادار مشخص شده است.

 قطعا منظور شما تساوی استقلال است. مگر فکرش را می‌کردید صدرنشین لیگ جلوی پیکان امتیاز از دست بدهد؟

 پیکان تیم جوان و با انگیزه ای است. استقلال باز هم در ادامه فصل امتیاز از دست می‌دهد اما این پرسپولیس است که باید امتیاز از دست ندهد. دیگر جایی برای اشتباه وجود ندارد.

 شما بازی پرسپولیس و هوادار را چطور دیدید؟

 پرسپولیس شروع خوبی داشت اما یکی پس از دیگری موقعیت‌ها را از دست داد. از قبل هم پیش بینی می‌شد تیم هوادار با دفاعی بسته مقابل پرسپولیس بازی کند. معمولا تیم‌های کم مهره و پایین تر در جدول برابر تیم‌های بزرگ و پرمهره دفاعی بازی می‌کنند چون بازی هجومی‌به نوعی خودکشی است!

 خودکشی؟!

 دقیقا! این تیم‌ها باز بازی نمی‌کنند و بیشتر دل به ضد حملات می‌بندند. در چنین وضعیتی شما باید زودتر گل بزنید و زدن گل زودهنگام دفاع تیم مقابل را باز می‌کند. واقعا حیف شد پرسپولیس مقابل تیم هوادار مساوی کرد.

 شما مدعی شدید استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد. فکر می‌کنید این تیم بتواند در پایان فصل قهرمان شود؟

 فاصله ۶ امتیازی به وجود آمده است اما هنوز کار تمام نشده است. بی‌تعارف رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است ولی بقیه تیم‌ها هم می‌توانند تعیین کننده باشند. استقلال به نظر می‌رسد بازی‌های سنگین‌تری در ۶ هفته باقی مانده داشته باشد و به همین خاطر هم گفتم امتیاز از دست خواهد داد.

 در دیدار با تیم هوادار، وحید امیری هم به دلیل مصدومیت غایب بود. شاید غیبت او یکی از دلایل این تساوی بود؟

در اینکه وحید امیری و همین طور مهدی ترابی ستاره پرسپولیس هستند شکی نیست اما تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید تحت تأثیر یک ستاره باشد. امید عالیشاه یا احسان پهلوان هم توانایی‌های خود را نشان داده اند. متأسفانه یک مقدار بی دقتی در زدن ضربات آخر عامل اصلی تساوی دو تیم پرسپولیس و هوادار بود. در فاصله ۷ یا ۶ هفته به پایان لیگ باید بازیکنان تیم‌های مدعی با تمرکز کامل و بهترین شرایط روحی، روانی و فنی خود بازی کنند.

 تعطیلی لیگ برتر به سود پرسپولیس است یا به ضرر این تیم؟

به هر حال تصمیمی‌است که سازمان لیگ گرفته و من فکر می‌کنم به ضرر همه تیم‌هاست. باید دوباره مربیان تیم خود را با بازی‌های تدارکاتی مهیای مسابقات کنند و البته که با بازی رسمی‌فرق می‌کند. همه تیم‌ها به مشکل می‌خورند و این مسائل و تصمیمات همیشه در فوتبال ما گرفته شده است و چیز جدیدی نیست.

 اولین بازی پرسپولیس در جام حذفی و برابر آلومینیوم اراک است. این دیدار حذفی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 جام حذفی فرصت مناسبی است که با ۵ یا نهایتا ۶ بازی شما قهرمان شوید. پیروزی در این دیدار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی بسیار حائز اهمیت است. ضمن آن که نباید آلومینیوم را دست کم گرفت. قهرمانی در این رقابت‌ها هم با ارزش است و امیدوارم پرسپولیس نه تنها آلومینیوم را حذف کند بلکه قهرمان جام حذفی کشور شود. به نظر می‌رسد در جام حذفی امسال نیز رقابت اصلی بین پرسپولیس و استقلال باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید صابر حسینی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    بیچاره ها از هفته سوم همینجوری میگن استقلال امتیاز از دست میده دهانشون کف کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی