نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
از دوران ماقبل تاریخ بازی با این تیم‌ها سخت بوده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از بازی شاگردان دیگو سیمئونه در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعجب کرده بود.

منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل، بر اتلتیکومادرید غلبه کرد. تک گل این بازی را کوین دبروینه به ثمر رساند. اتلتیکو دراین بازی سیستمی به شدت دفاعی را انتخاب کرده بود و همین موضوع باعث واکنش گواردیولا بعد از بازی شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها در پایان بازی گفت: «قبل از شروع بازی فکر می کردیم که آنها ۲-۵-۳ بازی خواهند کرد، ولی پس از شروع بازی آنها وارد سیستم ۰-۵-۵ شدند. از دوران ماقبل تاریخ تا همین امروز، حمله کردن به چنین تیم‌هایی با این روش سخت بوده است.»

گواردیولا ادامه داد: «در کل بازی بسیار سختی بود، چون مقابل اتلتیکو هیچ فضایی برای شما وجود ندارد. آنها در دفاع استاد هستند و به همین خاطر بردن این تیم سخت است. به هر حال ما آنها را متوقف کردیم و فکر میکنم در بازی برگشت هم بازی مشابهی داشته باشیم.»

گواردیولا از پاسخ به سؤالی که آیا احساس می‌کند سبک فوتبالش در برابر سیستم دفاعی سیمئونه پیروز شده است یا خیر، امتناع و فقط تأیید کرد که بازی برگشتی در راه است و هیچ یک از تیم‌ها هنوز به نیمه نهایی نرسیده‌اند. گواردیولا گفت: «نه... نمی‌دانم. ما یک بازی را بردیم، بازی برگشت وجود دارد و خواهیم دید. از بازی امروز درس خواهیم گرفت و سعی می‌کنیم کمی بهتر باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی