نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نقطه قوت تیم کالدرون و برانکو تبدیل به نقطه ضعف پرسپولیس یحیی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشکل بدنی پرسپولیس در این فصل کاملاً مشهود است، چیزی که پیش از این نقطه قوت تیم‌های برانکو و کالدرون بود.

بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر آماده نبودن بازیکنان از نظر شرایط بدنی است. انجام دو بازی با فواصل عجیب در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قبل از شروع لیگ در  شرایطی که دیگر تیم‌های لیگ برتری در حال انجام سخت ترین تمرینات بدنی و هوازی بودند باعث شد کادرفنی پرسپولیس رسما برای بازی با استقلال دوشنبه و الهلال دو بار به صورت جداگانه بدنسازی برای بازیکنان درنظر بگیرد و همین موضوع باعث شد سرخ پوشان به شکلی عجیب وارد لیگ برتر شوند.

درنهایت بدنسازی پرسپولیس به شکل کامل انجام نشد. اگرچه این موضوع تازه ای برای پرسپولیس نیست و سرخ‌ها به واسطه حضور  پیاپی در آسیا طی سال‌های اخیر به نوعی آگاهی و شناخت کاملی از وضعیت موجود دارند اما در فصل جاری با توجه به تفاوتی که در نوع برگزاری رقابت‌ها وجود داشت، دچار مشکل شدند.

مشکل بدنی پرسپولیسی‌ها در این فصل درحالی کاملا به چشم می‌خورد که در چند فصل گذشته و به خصوص در زمان حضور برانکو و کالدرون، این موضوع نقطه قوت پرسپولیس بود و آمادگی بدنی فوق العاده پرسپولیسی‌ها باعث می‌شد که آن‌ها تا آخرین دقایق بازی هم بتوانند به حریفشان فشار بیاورند. به نظر می‌رسد یحیی و کادرش برای فصل آینده باید این مشکل را حل کنند و پرسپولیس با یک بدنسازی خوب و اصولی پا به فصل جدید بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی