این دو تیم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کنند/ پرسپولیس و استقلال در تله می‌افتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 سرخابی‌ها در شش هفته پایانی لیگ برتر ۲ رقیب مشترک دارند و به نوعی سرنوشت‌شان در دیدار با این تیم‌ها رقم خواهد خورد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که همچنان استقلال با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به قرمزها در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ بیست‌و یکم به شمار می‌آید.

آبی‌ها در ادامه مسابقات خود به ترتیب باید به مصاف سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان خواهد رفت و پرسپولیس نیز به ترتیب با پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور،شهرخودرو و فجرسپاسی به میدان خواهد رفت.

با نگاهی به بازی‌های دو تیم مشخص است که سرخابی‌ها باید با شهرخودرو و سپاهان به عنوان ۲ حریف مشترک در شش هفته پایانی بازی کنند که نبرد با این دو تیم نقش تعیین کننده‌ای در مشخص کردن قهرمانی لیگ بیست و یکم خواهد داشت.

شاگردان فرهاد مجیدی در نیم فصل اول، شهرخودرو را در مشهد با ۳ گل از پیش رو برداشتند و در تقابل با سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند. پرسپولیسی‌ها نیز در بازی رفت مقابل سپاهان – که در اراک برگزار شد – حریفش را شکست داد منتهی جلوی شهرخودرو در مشهد متوقف شد تا شاهد یک نتیجه عجیب باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    استقلال تمام بازی اش را مساوی کند باز این پرسپولیس توان رقابت ندارد . تیم خالی از بازیکن با کیفیت . و برنامه شده.. پرسپولیس از 6 بازی با این روال 3 تا را هم نمی برد . پدیده هوادار امتیاز دادن نباید حرف از قهرمانی زد. 10 امتیاز فقط لک هدر داد!!!!!!!!
  • علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    قابل توجه لنگ؛😳 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟😁 حتی اندازه پاس همدان هم نیستید؛😂 توگوگل باخت ننگین لنگ به استقلال؛باخت۸بر۰سال۴۷خودتون رودیدید؟🤣😢😭 منتظرسومین باخت پی درپی توجام حذفی باشید؛🤩🤩🤩🤩🤩 حسرت قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا روبگورمیبرید؛😘😘😘😘😘 هیچی نگیدکه ایرالکووصنعت نفت پیداشون میشه🤫🤫🤫🤫😋 باالهلال واولسان هیوندای وکاشیماآنتلرز یه کم خاطره بازی کنید؛🤭🤭🤭🤭🤭 زنده بادشاه فرهادواستقلال؛ 🇸🇴🇸🇴🏆🏆💙🧿🎯

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی