لجبازی که گریبان سرخ‌ها را گرفت/ جای خالی یک بازیکن در ترکیب پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نکته‌ای که در دیدار پرسپولیس و هوادار به چشم آمد، غیبت عیسی آل کثیر بود که بعد از پارگی رباط صلیبی‌اش، با لجبازی حاضر به انجام عمل جراحی نشد و ۴ ماه است که با رباط پاره با سرخ‌ها تمرین می‌کند و اجازه حضور در بازی‌ها را ندارد.

مهاجمان پرسپولیس شب بدی را در بازی مقابل هوادار سپری کردند. پرسپولیس در حالی نتوانست مقابل هوادار به برتری برسد که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این بازی داشت. شاگردان گل محمدی در این بازی بارها موقعیت گلزنی ایجاد کردند ولی بی دقتی مهاجمان پرسپولیس و درخشش گلر حریف مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها شد. در این بازی یحیی از زوج عبدی و تمیروف استفاده کرد ولی هر دو مهاجم در گلزنی ناکام بودند و بعد از پایان بازی هم انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس به این دو بازیکن شد.

ارزش این دو امتیاز از دست رفته برای پرسپولیس زمانی مشخص شد که استقلال نتوانست پیکان را شکست دهد و در صورتیکه پرسپولیس ۳ امتیاز دیدار مقابل هوادار را بدست می‌آورد، می‌توانست اختلاف امتیازش را به ۴ برساند و برای ادامه لیگ بسیار امیدوار باشد. نکته‌ای که در این دیدار به چشم آمد، غیبت عیسی آل کثیر بود که بعد از پارگی رباط صلیبی‌اش، با لجبازی حاضر به انجام عمل جراحی نشد و ۴ ماه است که با رباط پاره با پرسپولیس تمرین می‌کند و اجازه حضور در بازی‌ها را ندارد.

عیسی که در مدت زمان حضورش در پرسپولیس گل‌های مهم و حساسی را برای تیمش به ثمر رسانده ، با لجبازی هم به خودش و هم به پرسپولیس ضربه زد و حتی آینده فوتبالی اش را با این کار به خطر انداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    آل کثیر بازی بدهند .اگر مصدوم شد .مسئولیت با خودش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی