نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
۳ |
۵
بخت خارجی‌های پرسپولیس باز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از میان بازیکنان خارجی پرسپولیس فقط شرزود تمیروف مقابل هوادار بازی کرد که او هم عملکرد خوبی نداشت.

یحیی گل‌محمدی قید صفروف و هنانوف را در بازی با هوادار زد و فقط به تمیروف بازی داد که او هم به جز یک شوت خوبی که در نیمه اول زد، کار خاص دیگری انجام نداد.

 عجیب این که صفروف با وجود آن که بهترین دفاع راست آسیا در لیگ قهرمانان شده بود اصلاً در ترکیب پرسپولیس بازی نمی‌کند و به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی  اعتماد چندانی به او ندارد تا این سوال به وجود بیاید که پس اساسا چرا آنها خریداری شده‌اند؟

گل‌محمدی از میان خارجی‌های پرسپولیس به تمیروف بیشتر اعتماد دارد ولی او با وجود تلاشی که در دو بازی آخر مقابل استقلال و هوادار انجام داد، نتوانست گلزنی کند و حالا در فضای مجازی به شدت با انتقاد هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

خارجی‌های پرسپولیس اصلا روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند و تردیدهای زیادی در مورد خرید آنها به وجود آمده است. خیلی‌ها می‌گویند همین بازیکنان داخلی اگر کیفیت بهتری از خارجی‌های پرسپولیس نداشته باشند، قطعاً ضعیف‌تر از آنها هم نیستند. حالا باید دید آیا در رقابتهای جام حذفی بخت خارجی‌های پرسپولیس باز می‌شود و آنها بیشتر و بهتر بازی می‌کنند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    سلام، آقایان سرمربی‌توان‌جذب‌بازیکن‌اثرگذاررانداردآن‌اول‌فصل‌،بعدنیمه‌فصل،چطوری‌ثابت‌کنه‌ک‌شماقبول‌کنیدهمین‌طوربودجه‌بیت‌المال‌راازدست‌می‌ده‌همیشه‌‌ هم‌طلب کاره‌وجدان‌داشته‌باشید.
  • کیسه حقیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    یحیی داره تلاش میکنه کیسه رو قهرمان کنه هر بازیکنی خوب بازی کنه میزارتش کنار وبنجلهارو میزاره داخل زمین این بابون کی میخواد دست از سر پرسمولیس برداره خدا میدونه خدا کنه پرسپولیس هم تو جام حذفی ام تو بازیهای باقیمانده لیگ شکست بخوره تا این بابون رو بندازن بیرون
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    احتمالا صفروف به قول وقرارقبل قراردادبایویوعمل نکرده یاشماره حساب درست نبوده ویاتحریمهاباعث شده نتونه حق وحساب یویوازقراردادروبده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی