نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کنایه جالب بیرانوند به حسن یزدانی/ روایت بیرو از شبی که خوابش نبرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند که به خاطر مهار پنالتی رونالدو کاندیدای دریافت جایزه بهترین صحنه ورزشی قرن است، به شوخی به حسن یزدانی رقیب خود کنایه زد.

علیرضا بیرانوند به محمدرضا احمدی که گفته بود تو و حسن یزدانی بیشترین رای را دارید، گفت: من مطمئنم که حسن یزدانی باز هم این فرصت را دارد که کشتی گیر سرشناس آمریکایی را شکست بدهد ولی من دیگر بعید است در موقعیتی قرار بگیرم که بتوانم پنالتی رونالدو را مهار کنم!

این حرف بیرانوند با خنده‌های احمدی و خداداد عزیزی که در استودیوی شبکه ورزش نشسته بود توام شد. بیرانوند در ادامه گفت: من شب بازی با پرتغال تا صبح نخوابیدم و مدام نحوه پنالتی زدن رونالدو را مرور می‌کردم انگار به من الهام شده بود که پرتغال صاحب ضربه پنالتی می‌شود و من باید مقابل رونالدو قرار بگیرم خدا را شکر می‌کنم که مزد زحماتم را با مهار آن پنالتی داد و انگار خستگی تمام زندگی ورزشی با مهار آن پنالتی مهم از تنم در رفت.

بیرانوند در ادامه گفت: در جام جهانی بازی با انگلیس از هر بازی دیگری برای ما مهم‌تر است و از حالا فقط باید به آن بازی فکر کنیم و قید دیدار با آمریکا و نماینده پلی‌آف را بزنیم چرا که بازی با انگلیس اهمیت بسیار زیادی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دختر مردم IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    کاش بچه ها هر شب تمرین ذهنی کنند برای باز کردن دروازه آمریکا و انگلیس... بردن ازشون غیر ممکن نیست
  • یسنا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    الاهی نه که تو خیلییییییی بلدی به پنالتی گرفتی انقدر ماست نخور 😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی