رونمایی پرسپولیسی‌ها از گاف بیانیه استقلال/ سرخپوشان از ماجرای «اردوی دبی» افشاگری می‌کنند!/ خواب را از چشمان تان می گیریم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در پی حکمی که از سوی کمیته انضباطی صادر شد، در اطلاعیه‌ای موضع خود را اعلام و ابراز امیدواری کرد بعضی تیم‌های مورد حمایت و افراد مشغول در آن‌ها از دایره مصونیت خارج شوند، عدالت جاری شود و تاختن بر پرسپولیس امری مورد حمایت نباشد.

در پی احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که تحت ریاست میرشاد ماجدی بازیکن و مسوول سابق باشگاه استقلال قرار دارد، در اطلاعیه‌ای موضع خود را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ آفتاب آمد دلیل آفتاب. اتفاقاتی که امروز در ادامه سلسله اتفاقات گذشته روی داد، مصداق همان مثلی بود که عنوان شد. همچنین گواهی بود بر اعتراضات دردمندانه پرسپولیس در یک سالی که گذشت و قبل از آن نیز وجود داشت ولی نه این‌گونه همه‌جانبه. پرسپولیس قبل از این نیز از دل آتش گذشت تا به قهرمانی رسید.

سرمربی پرسپولیس، بعد از این که کمیته‌های فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی واکنش به رفتار سرمربی تیم رقیب در بازی‌های قبل‌تر نداشتند، در دربی به اقدام عجیب تیم داوری که باعث شد استقلال بتواند به تیم ۱۰ نفره پرسپولیس گل بزند و از شکست فرار کند، اعتراض کرد. موضوعی که قاعدتا باید مورد بررسی قرار می‌گرفت. گل‌محمدی نه داور را هل داد و نه بازیکن تیم حریف را مانند آن‌چه از طرف مقابل دیدیم ضرب و شتم کرد. با این وجود عذرخواهی کرد و ۶ جلسه هم محروم شد! تاسف‌بار است که دیگران به سبک و سیاق دیگری عمل می‌کنند. عذر هم نمی‌خواهند. تمام ارکان فوتبال را مداوم متهم می‌کنند و اصلا مشمول چنین محرومیتی نمی‌شوند! حیرت زده‌ایم و خوب می‌دانیم که آن‌چه به جایی نمی‌رسد، فریاد است.

عجبا که این ۶ جلسه محرومیت چه تقارن جالبی دارد؛ که به نظر پرسپولیس این روزها همه مصیبت‌ها را می‌کشد تا قهرمانی‌های پیاپی‌اش به این عدد نرسد. آیا این یک پیام و اشاره و نشانی است؟ ما نظری نداریم و همه چیز را به وجدان جامعه می‌سپاریم که می‌تواند همه چیز را مرور کند.

نکته بسیار است. مثلا این که قبل از این ورود سرمربی به داخل زمین و تغییر تصمیم داور را در کدام مسابقه و از سرمربی کدام تیم دیدیم؟ چه شد به ماجرای بازی گل‌گهر و استقلال ورود نشد در حالی که روزها قبل از دربی اتفاق افتاد؟ اگر رسیدگی و عدالت اجرا می‌شد آیا سرمربی تیم رقیب اصلا می‌توانست در دربی روی نیمکت بنشیند؟ اگر قرار نبود برای سرمربی پرسپولیس به خاطر ورود به زمین جلسه محرومیت بریده شود، آیا اصلا به آن ماجراها پرداخته می‌شد تا برای وضعیتی مشابه یک جلسه محرومیت تعلیقی در نظر گرفته شود؟

راستی چه می‌شود که مربی تیم خاص می‌تواند در جریان همان دربی، به بازیکن پرسپولیس حمله کند و حداقل حکم ممکن را بگیرد و رفتار بازیکنی چون محمد دانشگر در قبال تماشاگران پرسپولیس، به کلی نادیده گرفته شود؟ جالب است باشگاه رقیب در بیانیه‌اش به ماده ۹۲ اشاره می‌کند، ماده‌ای که مصداق رسیدگی به تخلف مربی‌شان است.

بهزاد غلامپور یک بار به فرشاد فرجی سیلی زد و این بار هم مهدی ترابی را هل داد، آیا طبق ماده ۹۲ تکرار تخلف، مجازاتش یک جلسه است؟

راستی چرا ماجرای آن فایل صوتی در ارتباط با احکام اعطای امتیاز به استقلال مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد؟

در چنین شرایطی باشگاه رقیب باید هم طلبکارانه، بیانیه بدهد، در روزی که همه چیز عیان و عریان شده است. بیاینه‌ای سر تا پا اشتباه و از سر دستپاچگی؛ به عنوان مثال به جای ماده ۵۵ به ماده ۵۴ اشاره کرده‌اند که این ماده یک جلسه محرومیت را در نظر گرفته است.

سوال مهم ما این است؛ ماجرای اردوی کذایی و معروف در دبی چه بود که وزیر ورزش هم در یک مقطع از اتفاقات اردو ابراز شرم کرد؟ چرا به آن رسیدگی نشد؟ به صراحت اعلام می‌کنیم اگر با خاطیان آن پرونده برخورد نشود مستنداتی را در اختیار مراجع قضایی می‌گذاریم که خواب را از خوشگذران‌ها بگیرد.

چه شد که سرمربی همین تیم در صفحه رسمی خود در اینستاگرام انواع و اقسام تهمت‌ها را به آقای سیدعلی داور دربی زد و از ویلا و مدرسه فوتبال و کار در شهرداری و ویزای اسپانیا و ... حرف زد اما هیچ اتفاقی برایش نیفتاد؟ این تهمت‌ها چند جلسه محرومیت داشت؟

چگونه است که همین تیم در نیم فصل دوم حتی یک برد بدون مسأله هم نداشته؟ به گواه کارشناسان در همه آن بازی‌ها اشتباه داوری به کمک‌شان آمده و اکنون هم اینطور بیانیه می‌دهند تا همه یادشان برود از چه کمک‌های داوری بی‌شماری در این فصل بهره برده‌اند.

سوال مهم از کمیته انضباطی این است که رای به این مهمی که قاعدتا به غیر از اعضای آن کمیته فرد دیگری حتی در فدراسیون نباید از آن خبردار باشد چطور سه ساعت پیش از انتشار رسمی در اختیار منصوبین تیم رقیب و صفحات هواداری آنها رسیده است؟ طبق بند ١٤ ماده ٢١ مقررات انضباطی، انتشار رای قبل از امضاء و ابلاغ آن توسط هر شخص به طور کلی ممنوع و در حکم افشای اسرار است.

این روزها یک تیم مورد حمایت مصونیت دارد و یک تیم هم پرسپولیس است که هیچ محدودیتی برای اقدام علیه آن وجود ندارد و مشکل همان عدد ۶ است.

در تمام این مدت شاهد بوده‌ایم هر حق‌خواهی و درخواست عدالتی از جانب پرسپولیس، به پیامدهای شدیدتری منجر شده است و شاید این بار هم باید منتظر باشیم ولی باز در گوشه ذهن‌مان امیدواریم، عدالت از یک جایی نور امید را بر فوتبال و لیگ بتاباند و به طور قطع بعد از قادر و عادل مطلق که همه این‌ها را می‌بیند، نگاه‌مان به فدراسیون فوتبال و شخص آقای ماجدی است که همه این ابهامات و نسبت‌های رنگی بودن فدراسیون را تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین 021 IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    امان از یتیمی بابا مسعود کجایی یحیی تو بردن
    • لنگ جهانی شده IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      گفتم خدایا چی شده لنگیا بیانه ندادن اطلاعیه صادر نکردن اما اوفففففففففففف دارن صادر میکنن عجیب ..بزنین ستاره دوم رو
    • ببو گلابی: IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      امان از چند پدری بودن. از بابا مصطفی و بابا داریوش بگیر تا برسی به بابا محمدعلی و بابا محمود و بابا حمید. بابا مسعود هم بیشتر به شما نگاه میگرد اما انقد گرفتاری واسه خودتون درست کرده بودین که الطافش به چشمتون نیومد. آدم که کور باشه نباید توقع دیدن ازش داشته باشی.
    • بی نشان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      بابا مسعود ما بود پولش رو تو جیب شما میریخت برای شما هواپیمای اختصاصی میگرفت بره مالزی تا از آسیا حذفتون نکنه
    • حسین IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      کیسه کش ها دیگه برای همه مشخصه شما تو زمین نمی تونید به قهرمانی برسید خودتون هم اینو بهتر از هر کسی می دونید اینطور قهرمانی که شما می خواید بدست بیارید که هنوزم معلوم نیست بتونید یا نه دوزار نمی ارزه بیچارگان تاریخ خیلی قابل ترحم هستید
  • عشقتقلال US ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    مگر رسول پناه نگفت گل محمدی از ربیع خواه درصد می خواسته؟ چجوری کمیته اخلاق هنوز ورود نکرده
  • حسین IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    گلمحمدی عزیز آبروی پرسپولیس و فوتبال برود شما راضی می شوی تشریف ببری ، حد اقل یک سال محرومیت برای گلمحمدی و ۶ ماه برای غلامپور و استقلال لازم بود،
    • حسین استقلالی اصیل IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      گلممد وهوچیگران لنگ در گذشته چیزی درچنته نداشتند وکمکهای وزراتی وسلطانی فر آنها را نگه داشت وگرنه الان اسمی از این تیم نبود الان هم فکر کرده اند که آنها هنوز هستند ولی خوابی بیش نبود وتمام شد حکومت ظالم بابا مسعود اینا
  • تیر غیب IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    با درود،صد درود و هزاران سلام بر نگارندهء این اعتراضیه در باشگاهِ ادب پرور و آداب دانِ پرسپولیسِ مردمی و غیرِ درباری!همانگونه که اشاره نمودید این وجیزه یک از هزاران است اما برای هشدار و بیدار باش برای اهلِ درد کافی بود.باشگاهِ بی دردان،فرهنگ کشانِ بی خبر از اصولِ رقابت،نازپروردگانِ امشب مهمانِ نیاوران و فردا پلاس در جماران با استفاده از انواع رانت و بِلا استحقاق بر صدر جدول تکیه زده و فریادِ من آنم که کمیتهء انضباطی بود پهلوان سر میدهند!کار به جایی رسیده که مربیِ بی کفایتی که در کلاب های شبانهء دبی و ابوظبی پلاس است سخن از فوتبال پاک میگوید!این کمترین به مسئولان پرسپولیس توصیه میکنم درباریان و حقارت هایشان را رها نموده به جِد برای رسوایی و پاسخگو نمودنِ وزیر ورزش تلاش نموده و تا استیضاحِ سجادی در مجلس کوتاه نیایند.همچنین باید به میرشاد ماجدی فرصت داد که عکس العملی نسبت به رسواییِ کمیتهء قضایی نشان دهد و در صورتِ سکوت و یا حمایت باید جهتِ رسواییِ او نیز اقداماتِ بایسته صورت پذیرد و اینک که دست های پشت پرده و حامی تیم درباری از آستین بیرون آمده به هر ترتیبِ قانونی این دست ها قطع گردد.
    • مابه اینها نمیبازیم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      ماحتی ۱۰نفره به‌مدت ۶۰دقیقه مقابل تیم ۱۲نفره هم نمی بازیم لنگی جون حواست باشه با کی طرفی
    • !!! IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      خیلی هنر کردید. رفیق شما مث اینکه خیلی جوونی حماسه ایمون زاید یادت نیست.
    • لنگی توهین نیست, اصالت است. IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      انسانهای کم هوش به جای حل مسئله دنبال پاک کردن صورتمسئله هستند. گل‌محمدی که در عین تعجب محرومیتش فقط درمورد لیگه، یک مصاحبه ۲۲ دقیقه ای در کنفرانس انجام داده‌(!) که در بخشی از اون میگه: "استناد باشگاه استقلال به آن بند قانونی اشتباه است، آن بند در سال 97 تغییر کرده و اطلاعات‌شان کامل نیست. خیلی زیاد صحبت می‌کنند و زیاد هم گاف می‌دهند. این مسائل تخصصی است و زیاد به من ارتباط ندارد." این درحالیه که شماره بند عوض شده بود، ولی استناد باشگاه استقلال کاملا درسته ! گاف رو شما دادید و میدید آقای گل محمدی که بجای ۶ ماه محرومیت ۴ جلسه خونه نشین شدید! یحیی اگه سالم بود جواب رسول پناه را می داد.
    • سلامت IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      خدا انصاف بده تیمت را دوست داری باشه اما در رده باشگاهی ایران بیانیه بده گل‌محمدی فقط آنهم نذاشتند داور را کتک بزنه این همه تماشاگر دوربین بازم حاشا میکنی والله حکم سبک دادن
    • بیچاره شده بورس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      ایول دم خودت گرم ودم نگرانده متن بالاهم گرم،گل گفتید،بایدمسئولان پرسپولیس شکایت کنند ومستنداتی که دارندرو کنند،فرهادپودری بایدرسواشه ودم ازفوتبال پاک نزنه درحالیکه به نام فوتبال میره دوبی به کام خودش عشق وحال راه میندازه...
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    باید پرسپولیس کبیر به فیفا شکایت کنه اینجا شکایت ما جایی نمیرسه اگر مدیرانی که درراس باشگاه پرسپولیس کبیر قرار دارن به فیفا ویا afc شکایت نکنن نص صریح خیانت است واین خیانت از اذهان طرفداران میلیونی پرسپولیس پاک نخواهد شد کثیف ترین دوره فوتبال رو درکشورهای شاهد هستیم تیمی که سردمداران آن افرادی مثل خسروانی ملعون که این کسانی ک الان هستن در راس این تیم کیسه کش دقیقا رنگ وبوی ارباب سابقشان را دارند امیدوارم که مدیران باشگاه پرسپولیس کبیر برای شکایت از فدراسیون فوتبال وزارت ورزش اقدام کنن تا لوح زرینی باشد بر عملکرد این تیم مدیریتی
    • حسین IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      به نطرم اگر حکم اعدام داور وناطر بازی را می‌دادند عادلانه بود البته از نظر لنگیها مافیایی وبی منطق وزورگو
    • ات IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      اتفاقی که در هتل دبی روی داده است باید کل مدارک ومستندات در اختیارقوه قصاییه قرارگیرد باید خاطیان هتل دبی بازداشت و برابر شرع وقانون مجازات اسلامی محاکه ومجازات شوندو
    • سعید IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      ده نفره ده دقیقه دهه فجر فقط ایمون زاید و اون بازی تاریخی. کیسه کش اینقدر ده نفره ده نفره نکن ده ساله جام ندیده ها
    • حالا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      بخاطر حرکت زشت الهلال که سه تا بیشتر بهتان نزد
  • آذری US ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    دیگه واقعاً از این مهملات و چرت و پرت گویی لنگیا خسته شدیم مخصوصا اشرف جان لنگیا... هیچ رقمه نه از لحاظ قدمت باشگاه! نه از لحاظ افتخارات بین المللی! نه از لحاظ افتخارات داخل کشور! نه از لحاظ پرستیژ و ارزش! هیچ رقمه به ما نمیخورن ولی امان از جنس بد... مخصوصا وقتی ترکیبی سنتی و صنعتی رو با هم میزنن خودشونو با تاج آسیا یکی میدونن!!! بااااو بیاین بیرون از این توهماتتون ! والا توی کل دنیا هر کی میشنوه این مهملاتتونو میخنده بهتون.... واقعا دیگه تکراری و خسته کننده شدین دیگه...
    • کیسه رییس مافیای فوتبال دنیا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      افتخاراتتون خخخخخخ
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      اولا که خسته نباشید. ثانیا اما ما از مهمل‌بافی جنابعالی و امثال جنابعالی خسته نشده‌ و نمیشویم و همچنان قبراق و سرحال به شما و افتخارات ننگینتان که با کمک بابا مصطفی، بابا داریوش، بابا محمدعلی، بابا محمود و اخیرا بابا حمید به دست آورده‌اید میخندیم. ثالثا یکبار برای همیشه عرض میکنم که شما صد سال دیگر هم به گرد پای پرسپولیس و افتخاراتش نخواهید رسید. ۱۴ قهرمانی پرسپولیس در مقابل ۶ قهرمانی استقلال در لیگ (آرام باش... شما ربطی به تاج ندارید و دو قهرمانی تاج در لیگ و یک قهرمانی آن در چهارجانبه کوپا امجدیه مربوط به شما نیست). پرسپولیس یک قهرمانی آسیا و ۳ نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و شما یک قهرمانی آسیا و ۲ نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اید. پرسپولیس ۴ بار پشت سر هم قهرمان سوپرجام ایران شده در حالی که شما اصلا قهرمان سوپرجام (ایران) نشده‌اید. پرسپولیس در ۲۰ دوره برگزاری لیگ برتر با ۷ قهرمانی یکه‌تاز میدان است و تنها تیم ایرانی است که موفق شده ۵ دوره پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شود و تنها تیمی است که به دسته پایینتر سقوط نکرده.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      یکی از مهمترین رکوردهای پرسپولیس بسته نگهداشتن دروازه‌اش جلوی مهاجمین خارجی استقلال_ و مرحوم تاج_ برای ۵۳ سال است که رکوردی تا ابد پاینده خواهد بود. پرسپولیس در طول حیات ۵۴ ساله خود سه بار موفق به دبل شده و یک پوکر و یک گلات هم در کارنامه دارد؛ چیزی که استقلال و مرحوم تاج موفق به انجام آن نشده‌اند و تا پیش از این نام آنها را هم نشنیده بودند. تنها قله‌ای که پرسپولیس موفق به فتح آن نشده قهرمانی لیگ دسته ۳ است که استقلالیها آن را جزو افتخارات خود به حساب نمیاورند و شرم دارند که در مورد آن صحبت کنند و در مقابل هر سوالی، یا خود را به کوچه علی چپ میزنند یا از قدمت ۷۶ ساله خود و آب و هوا و سوراخ لایه اوزون و... صحبت مینمایند. در مهمل‌بافی امثال جنابعالی همین بس که پیروزی در دو دربی حذفی با ضربات پنالتی را برد تلقی میکنید و میگویید: "ما هم شما رو شیش تایی کردیم" در صورتی که طبق قوانین فیفا مغلوب شدن در ضربات پنالتی شکست محسوب نمیشود و مساوی است.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      عجیب اینکه مدیرعامل شارلاتان و فتوشاپ‌کارتان (علی فتح‌الله‌زاده) مدعی هشت تایی کردن پرسپولیس توسط تیم تاج شده در حالی که طبق تاریخ مکتوب بلعمی آن تیم فلک‌زده همایون بوده و ربطی به شقیقه پرسپولیس نداشته. علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی‌اند که به عنوان بهترین بازیکن سال اسیا انتخاب شده‌اند اما شما بازیکن منتخب هفته لیگ دوزاری خودمان هم نشده‌اید و همچنان ادعا دارید که اکثر بازیکنان پرسپولیسی استقلالی هستند و یا شیطان گولشان زده  یا از سر ناچاری پیراهن آن را پوشیده‌اند!! خخخ
    • جنجال IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      همیشه متوهم،همیشه سوگلی،همیشه مافیا فقط وفقط استقلال
    • استقلال تاج آسیا IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      در پاسخ شاهرخ جون دل میگم شما که قهرمانی‌های تاج و استقلال رو از هم جدا میدونی پس لطف کن قهرمانی‌های پیروزی در دهه 60 و 70 رو هم از قهرمانی‌های پرسپولیس کم کن چون از نیمه دوم دهه 60 تیم دیگری در ایران با نام پیروزی در مسابقات داخلی و گاهی هم آسیایی شرکت میکرد. یعنی اون تک قهرمانی پیروزی در جام در جام آسیا که با نام پیروزی در آن مسابقات حاضر شد و سال بعدش در همین مسابقات جام در جام آسیا فینال را به نیسان ژاپن در ورزشگاه آزادی باخت. لینک مدرک اول : اون سالها تیمی در ایران وجود داشت به نام پیروزی که اتفاقاً در مسابقات آسیایی هم شرکت میکرد. https://en.wikipedia.org/wiki/1992%E2%80%9393_Asian_Cup_Winners%27_Cup مدرک دوم : تصویر روزنامه بحرینی از قهرمانی تیم پیروزی در برابر المحرق بحرین. دقت کنید که نام پیروزی ایران در این روزنامه در ستون سمت چپ کنار عکس اصلی با نام "برویزي الایراني" نوشته شده است. https://cutt.ly/1JZcZqP (شما هم بعد خوندن این مستندات آرام باش)
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    مجیدی بعد بازی پیکان ادعا کرد اگه من جای گل محمدی دربی بودم اعدام می کردم عجب چرا در مسله هتل دبی و تهمت رشوه به سیدعلی و نکونام کوچکترین برخوردی نکردن یا بازی گل گهر به جای اینکه مجیدی بابت ورود به زمین محروم بشه بازیکن گل گهر محروم و جریمه کردن قلعه نوعی تو جام حذفی به خاطر هدیه پنالتی ها به داوری با کیسه اعتراض کرد الهام بابت داوری بازی با کیسه اعتراض،کرد گل محمدی بابت داوری علیه کیسه اعتراض کرد محروم اش می کنند ولی مربی کیسه هر بازی نتیجه نمی گیره به داوری اعتراض می کنه تهمت رشوه میزنه وسط زمین میاد محروم اش نمی کنند مصونیت داره
    • ادم منطقی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      خدارو شکر معنی اعتراض رو فهمیدیم،تو اول برو یاد بگیرفرق زدن تو سینه داور با اعتراض کردن چیه بعد بیا شعر بگو
  • کیسه حکومتی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بعد بازی پیکان ارکان حکومتی کیسه بابت قهرمان نشدن کیسه احساس خطر کردن برای اینکه کیسه به راحتی قهرمان کنند به دستور ماجدی گل محمدی سنگین ترین محرومیت دادن تا کیسه به راحتی قهرمان کنند
    • ات IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      باید میرشاد ماجدی واعصای کمیته انصباطی بیدرنگ برکنارشودبخدا عزیزی خادم باانکه صد پرسپولیس بود ولی بهتراز ماجدی بود
  • بهروز نبوی IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    باشگاه پرسپولیس واقعا باید خجالت بکشه پنج سال این تیم قهرمان شد ولی هیچوقت اینقدر بیانیه بازی نبود نمیگن اعتراض نبود به تمایز ها ولی یک هزارم الآنم نبود این نشون میده که باشگاه پرسپولیس تحمل و ظرفیت اینکه ی تیم بالاتر از خودش باشه رو ندارن و این واقعا جای تأسف داره یعنی اینقدر که باشگاه پرسپولیس روی بیانیه تمرکز می‌کنه که چه متنی بده روی بازیش متمرکز میشد الان با اختلاف صدر جدول بود....قبلاً همین پرسپولیسی ها در جواب انتقاد از دیگر تیم ها بابته تمایز میگفتن قوی تر از بهانه تون باشید حالا ببین هر روز ی بیانیه میدن یعنی لیگ به مسخره ترین حالت ممکن داره انجام میشه....بقیه تیم ها هم بیانیه میدن ولی استارت هوچیکری و بیانیه رو بدون شک باشگاه پرسپولیس زد مخصوصا از زمانی که استقلال رفت صدر جدول..نمیگم استقلال هم بیانیه نمیده ولی استارت بیانیه از باشگاه پرسپولیس شروع شد ..اول سر امتیاز گل گهر شروع کرد بعد سر اینکه چرا برای استقلال پنالتی میگیرن همینجوری ادامه داد باشگاه استقلال هم مجبور به جواب شد این نشون میده اگر کمیته انظباطی از اول برخورد محکمی میکرد هیچکس جرات نمی‌کرد اینجوری بیانیه نویسی
    • ... IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      اتفاقا پرسپولیس تحمل اینکه یه تیم بالاتر از خودش باشه رو داره در صورتی که اون تیم بحق تو اون جایگاه قرار گرفته باشه ولی تیم منحوس شما چون تو دو سه بازی ضرر کرده به جاش تو یازده دوازده تا بازی به سودش سوت زدن و حکم صادر کردن و با آسانسور بعضی از مربیان خائن استقلالی بردنتون صدر جدول. جای تاسف داره که مدیر بیسواد حقوقیتون که از پشت کوه اومده متعرض حکم کمیته انضباطی شده و میخواد واسه اونا تعیین تکلیف کنه. زمانی باید از بهونه‌هات قویتر باشی که بهونه دستت ندن نه اینکه ارکان فدراسیون و کمیته‌های مختلفش راه به راه بهونه دستت بدن و مجبور به بیانیه‌نویسیت کنن. انصافا تو وجدان داری، انصافا تو میدونی دو دو تا چند تا میشه!!
    • تیر غیب US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      با درود،کاربر نبوی گرامی پرسپولیس به سازمان لیگ نامه میزند استقلال بیانیه میدهد.پرسپولیس محکوم میشود استقلال بیانیه میدهد...حالا مکافاتِ بیانیه نویسی را هم از گُردهء پرسپولیس میکشید؟! اگر بعضی هواداران استقلال برای رأی و نظر خود نیز قائل به احترام نباشند چگونه هوادارانِ دیگر تیم ها میتوانند از ایشان طلبِ احترام کنند؟!
  • محمدعلی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ☺😄😄😄
  • ساوالان IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خیلی جالبه!!!!!! یعنی مدیر پرسپولیس نمی داند ان کسی که ایشان اورده. همه کاره این بازی هست. یک بجه هم می داند فدراسیون امسال هیچ استقلال رای ندارد . مراجع بال نقش دارند. 17 نفر در استقلال گفتند کرونا گرفته . وقتی از سازمان لیگ نام شان را مردم خواستند . گفتند محرمانه هست. یعنی بیخیال!!!!!!! پاتوسی غیر قانونی برای استقلال بازی کرد . از همان بند معیشت دادند.. مدیر عامل استقلال اول فصل چی گفت.. حرف او یکسال محرومیت داشت..و چی شد.... یادتان هست یکنفر استقلال در برنامه زنده گفت باید ذهن هوادار را ببریم سمت پرسپولیس!!!!!!!!!! این قهرمانی های اخیر پرسپولیس عده ای را بد جوری دلواپس کرده... در این میان کری جهرمی و برنامه مزدک کار پرسپولیس در این زمان و مکان را دشوار کرد . عاقلان دانند...
  • محمد IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    واقعا درست گفتن .به نظر من بهترین عدالت بابا مسعود است که ۵ سال اجازه داد هر ... که دلتان میخواهد بکنید.خجالتم خوب چیزیه.
  • ناشناس IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    این بیانه رو کی نوشته بهشون ،خخخخخ
  • غضنفر IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    الان وقتشه اونایی که پنج شش سال اخیر هیچ جا نبودند حمله کنند به این صحبت‌ها و با انواع و اقسام لودگی و فرافکنی و هوچی‌گری ها اینهمه تناقض در فوتبال را لوث کنند. البته از تیمی که همیشه تاریخش از انواع حمایت‌ها و بریز و بپاش ها بهره برده و اکثر هواداران و بازیکنانش همیشه بر طبل طلبکاری کوبیده اند تا طبل هواداری، انتظار کمی وجدان و یا کمی تعمق انتظار عبثی است.
  • به ایرانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقای ماجدی لطفا به داوری های نیم فصل دوم و خصوصا مساله ای بنام خوبان عالم هم ورود کنید واقعا بعضی نتایج خیلی عجیبن مثلا هرچی بطرف یه دروازه بکوبی و گل نشه!!!موقعیتهای پرسپولیس،ذوب آهن، گل گهر!!! چرا الان سپاهانی که تو ایران با وجود آمار خوبش نتیجه چندان خوبی نگرفته تو آسیا مقابل پاختاکور سه تامیزنه؟!!!
  • مهرداد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    درمورد رای کمیته انضباطی فوتبال واقعا انگار سرمربیه پرسپولیس را تشویق کرده اند‌تا تنبیه همگان دیدند که این آقا خیلی راحت هرکاری خواست با داور و کمکهایش کرد و حتی برخوردفیزیکی با داوران داشت من فکر میکنم برخلاف ادعای پرسپولیسی ها این تیم استقلال است که مظلوم واقع شده و نبایدهمه بسیج شوند تا پرسپولیس که با لطف همین داوران چندبار قهرمان شده بازهم قهرمان شود این حکم برای مربیه هوچیگر قرمزها مانندتشویق بود تا تنبیه خنده داراست و دیگرهیچ
  • حسین IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اولآ که اگر قراره رسیدگی بشود باید به جرایم پرسپولیس که در۵سال گذشته‌ اتفاق افتاده وهیچگاه محرومیتی درپی نداشته بایست موشکافانه از طرف بازرسی کل کشور رسیدگی شود آنهمه سرمایه که خرج پرسپولیس شد تاجام های به‌ اصطلاح اسنبی بدست بیاورد تمام بودجه وزرات ورزش خرج جام‌های اسنبی شد با حیله ونیرنگ تیم استقلال را به ترکیه فرستادند بلافاصله سلطانی فر وگرشاسبی جلسه تشکیل دادند تایک جام ناحق بدون انجام بازی به این تیم جعلپولیس اهدا کنند تابتواند یک ستاره قلابی نصب کند طارمی غیر قانونی برای این تیم بازی کرد واین تیم به قهرمانی رسید بایستی فدراسیون وکمیته انضباطی وقت اقدام به ۳بر صفر نمودن پرسپولیس می‌کردند وبه لیگ پایین تر سقوط می‌کردند ولی متأسفانه از ترس سلطانی فر وایادی اش این اقدام صورت نگرفت فقط فیفا به دلیل شکایت باشگاه ترکیه‌ ایی طارمی را چندماه محروم بعلت جعلی بودن قرار دادش وآن هم با پادرمیانی دولت وقت تقریبآ ضعیف اعمال شد بازی با سپاهان به‌ علت تاخیر نیم ساعته را ۳بر۰به نفع لنگیها کردند درصورتیکه حتی میتونست بازی درهمان روز ویا روز بعد صورت گیرد واگر سپاهان مقصر بود جريمه تأخیر میشد
    • محسن IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      اصلا میدونی بودجه وزارت ورزش چقدر هست؟ اگر همش خرج پرسپولیس می شد، پرسپولیس هر سال قهرمان جام باشگاه‌های جهان می شد و امباپه هم الان داشت برای پرسپولیس بازی می کرد نه پاری سن ژرمن.
  • لنگی بیخاصیت IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    با وجود اینکه امسال‌ بابامعسود نبود اما کمک‌های همه جانبه از طرف کميته داوران ،نطام وظیفه وعیره به نفع این تیم جعلی اعمال شده‌ اگر به فایل صوتی ملاک هست پس چرا فایل صوتی وتصویری کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی بایک تنبیه یواش سرپوش گداشتن بعد هم آن تنبیه فرمالیته را لغو کردند جواب بده باشگاه لنگپولیس
  • رضاپاکدل DE ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    به همان دلیل که ازحرکت عیسی آل کثیف دردربی حمایت کردیدحرکت محمددانگرروخودتون مبرادانستیدوتاحالا۸سال بودکه همه ارکان فدراسیون برای تیم حقیرشماهمه کارکردن هرچه گفتیم گوشی بدهکارنبودحالاچی شده نمیتونیدتوزمین حریف استقلال بشیدظرف مدت ۸سال این نامهربانی هارودیدیم وگفتیم بیانیه دادیدتوزمین نتیجه رومشخص کنیدهمه قراردادهای استقلال رومنتشردن رسانه های سرخ تاتوانستن تاختن برعلیه استقلال الان تحملش براتون سخت شده بابامسعودومامان آذرلازمید
  • راز IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    از کیسه همان برون تراود که در اوست. امتیاز معیشیتی و ناداوری علیه بقیه تیمها چیز تازه ای نیست و بارها شاهدش بودیم. به حدی که سهراب سپهری هم به حمایتهای همه جانبه به این تیم اعتراض کرد و روزنامه ها نوشتن این تیم اگر با این داوران با آژاکس که قهرمان آن. زمان بود بازی کنه برنده میشه
    • حسین IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      فعلا که دوران پسا مسعود هم کميته انضباطی ترسو ،نظام وظیفه، وداوران الطاف شامل حال جعلپولیس شده
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ازدل آتش گذشتن برای قهرمانی همون قراردادغیرقانونی طارمی پولهای یامفت وبیت المال هدایتی اکسرامتیازازسپاهان گرفتن مربی دیگرتیمها جعل کارت معافیت امیری ونشستن سلطانی فربه عنوان پدردلسوزروی نیمکت پیروزی رومیگین دیگه ....باباشماخیلی رودارین خییییییلللللیییییی
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    مگر سلطانی فر برگشته خخخخخختتتتخخخخخخخخخخخخخخ
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ای 6 تاییا نمیزارن عدد قهرمانی 6 تایی درگینس ثبت بشه حتی اگر چمن ورزشگاههایی که پرسپولیس در آنها بازی خواهد داشت رو یکروز قبل بازی با تراکتور شخم بزنن این رکورد تایخی رو مانع میشن
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    درمورددانشگر بایدخدمتتون بگم ایشون جواب عال کثیف رو دادن واگه قرارمحرومیت بود اول بای بازیکن لنگ محروم میشد دوما پرونده پیروزی آنقدرسیاه بوده تودوران بابامسعودکه همه میدونن این عددروهم بابامسعودوننه آذرمیخواستن تقدیم شما کنن که عمرشون کفاف نداد هنوزهم امثال سهیل مهدی دارن کمکتون میکنن خودتون روبه اون راه نزنین بخدایانفهمین ازریشه یاخودتونروبه نفهمی زدین
  • جواد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    چرت حرف زده. توی متن قانون شش جلسه اومده میگه به خاطر اینه که شش قهرمانی اتفاق نیفته
  • بهزاد ایمن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بابا روتونو مردم رو چی فرض کردین !!!یحیی داور و علنا زده شما انداختین گردن یکی دیگه اصلا شما امسال چرا اینقدر سنگ گل گوهر رو بی سینه میزنید لیگ شده حمام زنانه همه جیغ و داد میکنن یحیی که از جریمه اصلیش در رفت ومعاف شده ..اینهمه طومار واسه عادی سازی این قضیه نوشتین و مردم رو احمق فرض کردین شرم کنید چطور خودتون قبلا مشابه همین حرفها رو توهم نام گذاری میکردید مرگ خوبه برای همسایه؟؟؟؟!!از بهانه هایتان قویتر باشید شعار شما نبود !!!! احمق کسیه که مردم رو احمق فرض کنه البته منظورم فقط به پرسپولیس نیست خیلیا این روزا خودشون خراب کردن تا این حد که بیشتر دلمون واسه قدیمیه تنگ شده پروین حجازی پورحیدری والسلام دمشون گرم. قرار بود بیشتر پیشرفت کنیم تو فوتبال اما تو بیانیه نویس وعریضه نویسی پیشرفت که نه اونم پسرفت کردیم وفقط کمی اش بیشتر شده💣💣💣💣
  • King IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    به پس پس فقط باید خندید هههههههه دولت قبل هشت سال پشتش بود الان دیگه نیست بخاطر همین فک میکنن هر چی بگن درسته و حق باهاشونه ..پنج سال قهرمان شدید همش با کمک داورها و فدراسیون و وزرا و ریاست جمهوری بوده داداش ...حالا هم اینقدر پررو نباشید
  • شاهرخ IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بابا مسعود رفت دیگه از جام خبری نیست
  • مجتبی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ما بارها گفتیم که کمیته انضباطی یک عده افراد بی لیاقت و دزدی است که به جیب تیم ها نگاه می کند و رای صادر می کند اگر وزیر ورزش سریعا تصمیم گیری نکند و کمیته استیناف رای را بر نگرداند بزودی اتفاقات بدی برای فوتبال ایران در پیش است.
  • رضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    چنین فضاحتی قابل درک نیست . آرای شریح قاضی در سریال سربداران هم چنین خارج از منطق و عقل نبود
  • عبدالله رضاعلی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    هل نداد بابا لنگی جماعت خجالت بکشید
  • مینو IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    5سال مورد حمایت بابا مسعود بودید و جام اسنپی گرفتید. به اون نوع حمایت عادت کرده بوده. هنوزم دوس دارید همه تیم ها رو له کنن تا لنگ قهرمان بشه. بابا مسعود رفته. وزیر ارتباطات رفته. شما یتیم شدید و با فوتبال پاک نمی‌تونید نتیجه بگیرید. 90دقبقه مقابل هوادار فرصت داشتید نتونستید گل بزنید. حالا گیر دادید چرا 5دقیقه وقت اضافه گرفته. توی نود دقیقه چکار کردید که بخواهید وقت اضافه انجام دهید. بادست گل می‌زنید. در آفساید گل می‌زنید. پنالتی استقلال مقابل لنگ در رفت و برگشت سوخت تا شما مدعی بمانید. وگرنه شما الان در رتبه 5به پایین بودید. دارن ازشون حمایت میکنن ولی اینا توقع شان خیلی زیاده چون دوران بابا مسعود جام رو بهشون هدیه میدادن
  • منصور IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بابا شما چقدر زیاده خواه هستین ،پنج سال جام مفت و بدون بازی بهتون دادن ، بسه دگه چقدر طمع دارین لنگیا
  • رضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    نوشتن یحیی هیچ کاری نکرد گفتم که اصلا داور رو هل نداد ایشون
  • حسین IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    این تیم خاص هنوز نمیدونه با آب وآتش بازی میکنه به قول ترابی اطاعت از رهبری رمز پیروزی ماست
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ما که بخیل نیستیم بزار یه بار این کیسه کشا جام ببرند بد بختا آرزو به دل نمونن
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اگه واقعا تو دبی اتفاقی افتاد و تا الان سکوت کردین پس مشخصه میشه که دنبال عدالت نیستید بلکه دنبال استفاده از هر موقعیتی هستین برای تبرئه خودتون
  • مویسون IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    چنان از عدل و عدالت حرف میزنن آدم باورش میشه تمام کارهاشون طبق قوانین و ضوابط بوده،مردم هم کر و کور هستند، ارکان فوتبال هم همگی در خدمت پیروزی هستند،به حرف و بیانیه نیست کر و کور نیستیم میبینیم و می‌شنویم،تیم مافیایی
  • کدخدا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اهالی پت ومت🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • بیطرف IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اخه تا چه حد بی منطقی ..خسته نشدن این پرسپولیسی ها ...بابا فقط یک مورد ناحقی برای استقلال عدم حضورمرادمند ویزدانی بودن که نگذاشتید بازدوبند جلوی پرسپولیس بازی کنند ..همین کافی بود که تونستید مساوی بگیرید...خودتون هم میدونید که چه زدوبندهایی برای سربازی نرفتن بعضی بازیکنان خودتون هم قبلا صورت گرفته..بس کنید این همه عداوت وهوچیگری رو
  • Chh IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تو عمرم جماعت بی منطق تر از پیروزی و هوادارانش ندیدم همچین میگن نمی‌خوان ما قهرمان بشیم انگار پیروزی با اختلاف سطر جدوله بابا خجالت هم خوب چیزیه هوچی گری همچنان ادامه دارد
  • توفیق IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    این همه فشار واین همه جر خوردن باقهرمانی سرورتون بیادماندنی تواهد بود پنج سال حکومت فاسدتون بسررسید لنگیای بیسواد 😅😅😅😅😅
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ارتش سرخ امسالم دوگانه میبره
  • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقا کیسه و خاله فرناز و ماجدی و حمید سجادی و استیناف و کمیته انظباطی لیگ رو به لجن کشیدن...به قول تقوی پیشکسوت دوچرخه ننگ این قهرمانی از افتخارش بیشتره
  • جواد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    والله اینکه بگیم پرسپولیس بشترین طرف را دارد شاید باشد ولی اینهمه ادعا برای شما لنگیها زیاد است بابا پاس تو آسیا یک بار اول شده شما حتی در حد تیم پاس هم نیستد ۵ سال با بابا مسعود ننه جهرمی تو لیگ اول شدید رفتید آسیا این همه ادعا را با یک قهرمانی تو آسیا لااقل جامع عمل می‌پوشاندند پس بابا مسعود ننه جهرمی دروغ نبودن
  • فرشاد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    یعنی گند زدم به سر در اون باشگاهتون که یه بزرگ نداره که فقط بیانه میدین لنگ حقیر
  • 4444 IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    فقط رسیدگی به پرونده جعل طارمی و بردن لنگ حقیر به دسته یک بعد شش سال میشه به برگشتن تیمهابه حالت عادی و گرفتن اون ده تا جام بابا مسعودی از لنگ میشه به واقعیت زندگی فوتبالی برگشت والا ترس فدراسیون از لنگ و ندادن رای واقعی همه فدراسیونهای فوتبال رو به قهقرا خواهد برد و فوتبال تا دوران حسن کلید به اینور یکی از مزخرفترین روزهایش رو میگذرونه و هیچ وقت هم درست نمیشه
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خدایا این لنگی ها رو زنده نگه دار آخه ببین کی از عدالت حرف میزنه بچه جان توی همین نیم فصل حداقل چهار امتیاز بازی الومنیوم و نساجی و گل گهر بهتون هدیه دادن رفت و برگشت دربی هم پنالتی علیه اون نگرفتن یحیی که داشت همه رو وسط زمین میزد راستی ماجرای جعل اسناد طارمی چی شد ؟ ماجرای خدمت وحید امیری به کجا رسید ؟ چطور مجتبی فرجی که توی نیمتون یا نیمکت نشین یا توی لیست نیست می‌ره تیم ملی ؟ خودتون رو به خواب نزنین چشماتون رو باز کنید اگه استقلالی‌ها توی دلی کاری کردند که هیچ سندی نداره. اتوبوس تیم ملی چی شد
    • ... IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      قضیه طارمی میخواستی چی بشه... خب فیفا و کاس چهار ماه محرومش کردن و موجب خیریت عجیبی شدن واسش. قضیه خدمت وحید امیری هم خدا رو شکر درست شد و بالاخره تونست معافیتشو بگیره و برینه به کله امثال جنابعالی. فرجی هم که اسکوچیچ تشخیص داده میشه روش حساب کرد برخلاف عارف غلامی که نمیشه کمربند خط دفاعی رو بهش سپرد و بعده سوتیهاش مجبور نیست بیاد بهتون جواب پس بده که چرا تو پست غیرتخصصی ازش استفاده کردی. فقط موندم مگه شجاع دفاع چپ تخصصی نبود که اونطوری تونست جلوی کره‌ایها وایسه و نذاره جم بخورن و نفس بکشن. نکته بعد اینکه اتفاقا استقلالیا توی مخی‌اند و بیشتر رو اعصابن تا تو دل. اتوبوس تیم ملی هم خوابیده تا شما جماعت کثیف یه خانوم دیگه رو کنین واسه یه بچه شهرستانی محترم و معصوم تا یزدانی رو زورچپون کنید تو خط دفاع تیم ملی. خخخ
  • رضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خدا از قاضی ظالم نگذره 6 ساله داور ها با سوت های هدف دار و موذیانه و کمیته بی عدالت انضباطی سعی دارند به هوادارآن پرسپولیس که یک ملت هستند ضربه بزنند ولی به لطف خدا ما 5 سال قهرمان بودیم و در این 5 سال که ما قهرمان شدیم تیم ملی قوی هم داشته آیم و الان که پرسپولیسیها ایران را به جام جهانی رسانده اند سعی دارند با قهرمان کردن استقلال و.... چند تا بازیکن استقلال را به تیم ملی تزریق کنند آقای ماجدی رنگی نباش و حق ملت پرسپولیس را به تیم مورد علاقه خودت نده که تیم ملی بدون پارتی و بازی کنهایت دو زاری استقلال بتونه از گروهش تو جام جهانی سعود کنه
  • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تقریبن بیانیه خوبی بود اما کامل نبود.کاش به تعداد پنالتی های آبکی و دقایق اعلام آنها اشاره میشد.پنالتی هایی که اگر یامگا همه آنها را گل میکرد حالا آقای گل لیگ بود. در پایان هم از کسی خواستید عدالت را اجراکندکه عامل اینوضعیت لیگ است.
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خبرورزشی چراپیام مرا ثبت نکردید؟؟ خبرورزشی،،، بابامسعود،، راننده اسنپ،،،، مساوی پنج جام قلابی. لنگیا یه ذره عقل وفهم داشتید سالیان سال ازحمایت و... حرف نمیزدید؟!!! اصلا حمایت درهرجای دنیا سوتفاهم شده،، وقتی حمایت باباتون وراننده تون ورسانه خبر ورزشیتون پنج سال کارش کرد!!! به جای خرف زدن بهتر نیست یه دقیقه فکرکنید؟؟؟
  • اشكان اتشكاه IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    قهرمان هميشه 6بازي روببر قهرماني از ان توست خداي عالم هستي با قرمز بوشان است بنده هايش هيج اند
  • نیما IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بدبختا هنوز بخاطر از دست دادن وزیر دارن میسوزن... #وزیر_را_برگردانید :))))))
  • عرفان IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بنده طرفدارهای تیمی نیستم وبازیهارانگاه میکنم ولی متاسفم برای یک مربی تیم حرفه ای که‌اچنین رفتاری باداورداشت وبالاخره ریسمان آسمان میکنه کهاززیرباراین کارعیرورزشی شانه خالی کنه واگرکمیته انظباطی اين رای نده فردا هیچ داوری نمیتونه داوری کنه بجای عذرخواهی ازداور می‌خواهد خودش تبرئه کنه واقعأ زشته
  • نجم IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آدمی وجدان درد می گیرد ازاین هم تعصب هموطن و طرفداران محترم مردم این کشور آنقدر درد گرفتاری دارند که باید درباره ان قلم زد اینها هم بازی و سرگرمی است و فقط گذر عمر به هم احترام بگذارید هوادار ی را با تعصب و بی حرمتی به هم اشتباه نگیریم
  • امیر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    یاد بچه گی افتادم. وقتی یه بزرگتر کتکم میزد وزورم بهش نمیرسید، به محض اینکه فاصله میگرفتم ومیدونستم که بهم نمیرسه شروع میکردم به فحش دادن. الان اینا هم عین یک بچه، چون زورشون نمیرسه از دور دارن فحش میدن. بابا قویتر از بهانه هاتون باشین. اینو یک فرگوسن وطنی گفته
  • تاج کبیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    خدا وکیلی کی دم از عدالت میزنه، ۶-۷سال گند زدید به لیگ هرکار دلتان خواست کردید حالا که عدالت داره اجرا میشه آتیش گرفتید.
  • رضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد..تا بوده هرچی حمایت بوده از پرسپولیس بوده ..سر قضیه طارمی رییس جمهور و وزیر خارجه وارد قضیه شدن واسه پرسپولیس حل کردند جریان رو.‌..سپاهان چند دقیقه دیررفت سر بازی سریع سه امتیاز واریز کردن واسه پرسپولیس...استقلال اردوی ترکیه بود سوپرجام رو با اسنپ فرستادن در باشگاهشون..وزیر ارتباطات اسپانسر استقلال رو وادار کرد که به استقلال پول نده در عوض اون پولو بده پرسپولیس..کدومشون رو بگم اگر بخام بنویسم میشه مثنوی صد من کاغذ...همین روزنامه خبر ورزشی هم رسما شده روزنامه پرسپولیس. جمع کنید این بساط هوچیگریتونو
  • بهزاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    واقعا تهوع آور شده است از موقعی که آجرلو به استقلال آمده زمین و زمان را به هم ریخته تا این تیم را قهرمان کند هر چند به قیمت قربانی کردن سایر تیمها از آنطرف نیز میرشاد ماجدی که جیره خور استقلال بوده تصمیم گیرنده شده و عدالت را قربانی کرده است!
  • مهدی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    من یه پرسپولیسی هستم همه هوادارهای پرسپولیس فرق پرسپولیس امسال با پرسپولیس سالهای قبل رو میبینن و این مشکل کادر فنی تیم هست و دائم مشکلات حواله میدن به این و اون بجای حل اونها
  • وریا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بابا مسعود کجایی که اینا بدون تو جام بگیر نیستند . خداوکیلی اگه داوری به نفعتون نبود الان نیمه دوم جدول بودید . شماها هی بیانیه بدید و با سربلندی و پاکی جامی رو که حقمونه میگیریم. دیگه جام رو باید تو خواب ببینید لنگی ها. شاه فرهاد و عشقه خوب کاری باهاتون کرده 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
  • شیشتقلال IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اینکه تیم گلمحمدی درحال حاضر توی نتیجه گرفتن و گل کردن توپ های آخر و خط دفاع مشکل داره رو بنده به عنوان یه پرسپولیسی که چند ساله فوتبال رو دنبال میکنم و باقی پرسپولیسی های با منطق و فوتبالی قضاوت میکنن میبینیم.. اما اینکه تیم استقلالی که الان صدر جدول رو بهش دادن یه مسئله دیگس. بحث بهانه تراشیدن نیست خود استقلالی های واقعا فوتبالی هم میدونن که امسال مسائل غیر فنی زیادی بهشون کمک کرده که الان صدر هستن. بابت این پیام من پنالتی نگیرن برا استقلال صلوات
  • شیشتقلال IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اگر استقلال یا هر تیم دیگه ای بدون این داستان ها و حواشی الان صدر جدول بود مطمئن باشید که پرسپولیس وارد این بازی بیانه ها نمیشد چون توی مرام پرسپولیس و پرسپولیسی ها نیست بخوان ناحق بیانه بدن همونطور که تو مرام پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها نیس که در مقابل این نابرابری ها سکوت کنه.
  • مهرداد IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بس کنید ۵سال قهرمانی رو هدیه دادن بهتون.
  • مسعود IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    کوچولو ده نفره تو ده دقیقه ایمون زاید یادت نره
  • اکبر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    مثل اینکه ماجرای طارمی از یادتون رفته وزیر تا ترکیه رفت اگه تیم پیروزی حکومتی نبود وزیر چرا رفت ترکیه گردن کج کردتا گند پیروزی رو ماس مالی کنه وگرنه الان دسته ۳ تشریف داشتین حالا از جام وقهرمانی پاک حرف نزنین با این حرفا میخواید استقلال بزرگ رو به حاشیه ببرید ولی کور خوندید
  • ابرام سیبیل IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    لنگیا انتظار داشتند گل ممد تشویقم بشه پرروگی حدومرزی نداره اینا هنوز فک میکنند بابامسعودشون باید احکام انظباتی رو صادر کنه
  • iman IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    همونطور که از قبل قابل پیش‌بینی بود در اولین فصل بعد از تعویض دولت سر تا پا فاسد و باند وزرای سرخرنگ و سرخپوش بادکنک سرخ که با پنج سال رانت و رانت بازی و حمایت بی‌سابقه تمام ارکان حکومت باد شده بود ترکید و بر همگان محرز شد که این تیم بدون حمایتهای حکومتی همانی خواهد بود که برای بقا در لیگ سجده شکر به جا آورد.مربیانی که با حمایت‌های درون و بیرون از زمین لاف گزاف فرهنگ و ادب و بزرگتر بودن از بهانه ها سر میدادن به مجرد ساری و جاری شدن عدالت ذات واقعی خودشون رو نشون دادن و عربده کشان و ناسزاگویان بر سر و سینه داور و ارکان برگزاری کوبیدند و حالا از زمین و آسمان هم طلبکارند.شرم بر شما دروغگویان و دغلکاران
  • محمد IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    خواهش میکنم بابا مسعود رابرای لنگیها بیارین که خیلی به دهنشون مزه داده.توصیه ام به آبیها هم اینه باید با تیم رقیبتون بحث کنید که قهرمانی آسیا داشته باشه مثل الهلال و.......توی ایران رقیبی نداریم و خودتون روخسته نکنین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی