نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بخت کاپیتان استقلال در جام حذفی باز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری در لیگ برتر معمولا در ترکیب استقلال بازی نمی‌کند اما باید دید در جام حذفی و در بازی با نساجی بخت او باز می‌شود یا نه؟

وریا غفوری کاپیتان استقلال در اکثر بازیهای این تیم نیمکت‌نشین است و در بازی آخر مقابل پیکان هم اصلا به میدان نرفت. او بلافاصله پس از آن بازی به منزل رفت که شایعاتی در همین رابطه ایجاد شد اما بعد از آن در تمرینات استقلال شرکت کرد تا به شایعات پایان بدهد.

فرهاد مجیدی قصد دارد در رقابتهای جام حذفی و در بازی با نساجی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند که یکی از این تغییرات می‌تواند بازی دادن به وریا غفوری باشد. البته شاید وریا فیکس نباشد اما در نیمه دوم راهی میدان شود. آنچه مسلم است جام حذفی هم برای مجیدی و استقلال اهمیت بسیاری دارد و فقط برای برد به میدان می‌روند. استقلال در لیگ برتر دوبار نتوانست نساجی را ببرد و مسلما بازی دوشنبه شب هم راحت نخواهد بود. به همین دلیل پیش بینی می‌شود مجیدی از ترکیب اصلی تیمش برای این بازی استفاده کند.

وریا امسال بازیهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما بعد از آن هم به خاطر حضور صالح حردانی نیمکت‌نشین شد و حالا باید دید در جام حذفی بازی می‌کند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی