نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
۷ |
۴
آخرین گلزن استقلال؛ به جای آغوش مجیدی در اردوی رقیب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین بازیکنی که از جمع آبی‌پوشان استقلال توانسته در تابستان سال جاری دروازه تیم نساجی مازندران را باز کند در حال حاضر در ترکیب تیمی قرار دارد که استقلال باید مقابل آن به میدان برود!

متین کریم زاده مدافع ۲۳ ساله فصل گذشته استقلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات زمستانی(نیم فصل) از استقلال جدا شده و به تیم نساجی مازندران پیوست. بازیکنی که در نیم فصل دوم در ۸ مسابقه برای نساجی به مدت ۴۵۰ دقیقه به میدان رفته است.

اما نکته جالب توجه درباره این بازیکن بوشهری نساجی مازندران این است که این بازیکن آخرین کسی بوده که در ترکیب تیم استقلال موفق به باز کردن دروازه نساجی شده است.

دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری که با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. در آن دیدار وریا غفوری ابتدا در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و سپس در دقیقه ۵۱ روی پاس گل همین بازیکن (متین کریم زاده) موفق به گشودن دوباره دروازه حریف مازندرانی استقلال شد.

اما کریم زاده که در آن دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته بود در دقیقه ۸۳ بازی سومین گل استقلال و آخرین گل این تیم مقابل حریف شمالی را به ثمر رساند و شادی گلش را هم پس از حضور در جمع هم تیمی‌هایش با پریدن در آغوش فرهاد مجیدی به نمایش گذاشت.

ناگفته نماند؛ استقلال پس از آن دیدار، در چارچوب مسابقه دور رفت لیگ برتر جاری در تاریخ ۲۸ آبان ماه و در بازی برگشت در تاریخ نهم اسفند ماه، دو بار مقابل این تیم به ترتیب در تهران و مشهد به میدان رفته و هرگز موفق به گلزنی نشده است. حالا آخرین گلزن استقلال در ترکیب تیم مازندرانی این بخت را دارد که با پیراهن نساجی دروازه استقلال را باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقای کریم زاده اگر نساجی به او بازی دهد حتمن به استقلال گل خواهد زد
  • مرتضی ساوجباغی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    تاتواستقلال بودهیچ اسمی ازش نمیبردین همین رفت نساجی وچون بااستقلال بازی داره گندش کردین که بهش روحیه بدین شماهم دم پیروزی چی هاهستین خبرورزشی چیها
    • هادی ۲۴ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      انقد کوچیکید ک حتی بهتون فکر نمی‌کنیم چ برسه گندتون کنیم
    • عرفان IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      دقیقا درست گفتی داداش
    • پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      اقا مرتضی ساوجباغی عزیز:یعنی تا حالا متوجه نشدی که خبرورزشی یه لنگی تمام عیاره؟؟؟این دیگه خیلی تابلوه کلن به خبرهایی ک درمورد اسنقلال کار میکنه یه نگاه بندازی متوجه میشی..ولی خب مجیدی شاه استقلالی ها به این جماعت نمیبازه💙💙🌟🌟💙💙
  • **** IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    هرگاه مشاهده کردید که رنگ ذغال سفیدشده یا یا نتانیاهو مسلمان شده یا ملاعمر صلح طلب شده یا افغانستان قهرمان جام جهانی شده همانگاه مشاهده خواهید کرد که خبرلرزشی منطقی وعاقل شده وار فتنه گری توبه کرده و سوبسید بیت المال را هزینه رفع کمبودهای روانی وعقده های رنگی درجهت منافع نامشروع فرقه ضاله مسعودیه نخواهدکرد. تازمانیکه بجای خبرنگاروخبرگذاری، خبرگدا و خبرگدایی جولان دهی کند از لنگیون سرخپوست بی اصالت حمایت خواهدشد، به امید رهائی ورزش کشور از چنبره مافیای عابدینی وهدایتی و پروین وعبده و استشمام عطر خوش عدالت در ورزش .
  • Mahdi_Naderkh IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    یعنی شما چه جور رسانه ای هستید که آگاهی تمام از خبر هایی که منتشر می‌کنید ندارید آخرین کسی که از ترکیب استقلال به نساجی گل زد مهدی مهدی پور که از ٢٠ متری دروازه شوت زد نزدیک بود تور پاره شه؟ اینا رو که متوجه میشیم به لنگی بودن شما ها ایمان میاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی