نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
طلسم عجیب کاپیتان استقلال در فصل بیست و یکم/ وریا خاطره خوش را تکرار می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم نسبت به فصل گذشته کمتر به میدان رفته است اما از نساجی خاطره خوشی دارد.

وریا غفوری کاپیتان ۳۴ ساله سنندجی تیم استقلال فصل گذشته با به ثمر رساندن ۶ گل جزو بازیکنان گلزن تیم استقلال به شمار می رفت و پس از مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری با ۷ گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می شد. این بازیکن فصل پیش از مجموع سی هفته مسابقات لیگ برتر در ۲۲ بازی برای استقلال به میدان رفت و ۱۸۷۵ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

اما غفوری در فصل جدید لیگ برتر موفق به گلزنی نشده ولی او آخرین گل هایش در لیگ برتر بیستم را مقابل تیم نساجی مازندران به ثمر رساند. دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم که با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

وریا غفوری در آن دیدار ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و ۵۱ روی پاس گل متن کریم زاده دو بار به تیم نساجی گل زد تا در نهایت استقلال با نتیجه سه بر یک این تیم را از پیش رو بردارد.

وریا غفوری در فصل جاری لیگ برتر در ۱۴ بازی به مدت ۸۵۳ دقیقه برای استقلال به میدان رفته و آخرین بار در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس ۶۵ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت. کاپیتان متعصب استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس و در دقیقه ۶۵ جای خود را به عزیزبک آمانوف، هافبک تهاجمی ازبکستانی استقلال داد و از آن دیدار(۲۶ اسفند ماه) تاکنون برای تیمش بازی نکرده است. غفوری در مصاف استقلال مقابل پیکان ۹۰ دقیقه روی نیمکت استقلال نشست و در پایان بازی زودتر از بقیه استادیوم آزادی را ترک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی