نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مخالفت شدید هواداران با خرید یک بازیکن/ او بدترین خرید تاریخ خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنالی‌ها از شنیدن اینکه ادن آزار ستاره افول کرده بلژیکی ممکن است به این تیم بیاید به شدت عصبانی شده‌اند.

در حالی ‌که گفته می‌شود آرسنال قصد خرید ادن آزار را دارد اما حالا با مخالفت هواداران نسبت به این بازیکن روبرو شده است. ادن آزار وینگر بلژیکی رئال مادرید که اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته، تنها در ۹ بازی در تمام رقابت‌های فصل جاری به میدان رفته است.

او یکی از بزرگترین خریدهای ناموفق تاریخ رئال به حساب می‌آید و از سه سال پیش که از چلسی خریده شد، تنها ۶ گل به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه آزار به وضوح جایی در برنامه‌های کارلو آنچلوتی ندارد، مادرید اکنون آماده است تا با او قطع همکاری کند.

سایت فوت مرکاتو گزارش کرده که آرسنال به عنوان مشتری اصلی این بازیکن مطرح شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که توپچی‌ها با نمایندگان آزار بر سر انتقال احتمالی مذاکره کرده‌اند.

مسئولان باشگاه آرسنال دنبال عقد قرارداد قرضی با این بازیکن ۳۱ ساله هستند، در حالی‌که هنوز یک سال از قرارداد او با رئال باقی مانده است. اما این خبر با استقبال هواداران توپچی‌ها مواجه نشد. آنها از آرتتا خواسته‌اند که این قرارداد را متوقف کند و فکر خرید بازیکن سابق چلسی (رقیب همیشگی آرسنال) را از سر بیرون کند.

یکی از آنها در توییتی نوشت: «آرسنال باید خرید بازیکن چلسی را کنسل کند! آرتتا لطفاً این اشتباه را که ادن آزار را به خدمت بگیرد، مرتکب نشود.» یکی دیگر از هواداران آرسنال نوشت: «خرید ادن آزار فعلی ممکن است بدترین کار تاریخ آرسنال باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی