نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مدیرعامل استقلال به دنبال بازگرداندن بازیکن سابق آبی‌ها/ ۲ بازیکن برای تیم مجیدی بازی نخواهند کرد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش برای بازگشت محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع این تیم هستند.

مدتی پیش دو بازیکن تیم فوتبال استقلال برای انجام خدمت سربازی راهی تیم ملوان بندرانزلی شدند و همین مساله نارضایتی‌ و گلایه‌هایی را از جانب این دو بازیکن به دنبال داشت.

با اینحال با تلاش مسئولان باشگاه استقلال محمدحسن مرادمند در آستانه بازگشت به جمع شاگردان فرهاد مجیدی قرار دارد اما همانطور که سرمربی آبی‌ها نیز اعلام کرد تا مدافع تیمش را در تمرینات نبیند نمی‌توان به طور قطعی این موضع را تمام شده دانست.

ضمن اینکه مدیران باشگاه استقلال و شخص مصطفی آجورلو در حال انجام پیگیری های لازم برای مشخص شدن وضعیت یزدانی و بازگشتش به تیم هستند.

البته با توجه به اینکه کارت بازی این دو بازیکن برای تیم ملوان بندرانزلی صادر شده، به نظر می‌رسد آن‌ها در صورت مهیا شدن شرایط بازگشت نیز نمی‌توانند در ادامه مسابقات فصل جاری به میدان بروند و باید دید سرانجام این ماجرا بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ به کجا خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    مورد نداره اقای ماجدی وبچه های فدراسیون خودی هستند همانطور که خدمت سربازی را دوهفته کردند کارت بازی هم جورمیکنند
  • نظرعلی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    سردار با حال دمت گرم سیاوش را حتما برگردان
  • حسن کیانی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    معلومه مال مفت به آجرلو خوب ساخته خیکش مملو از مال بیت المال پر شده مانند مشک آویزان شده فعلا دور دور شماها است روز رسوایی و بی آبرویی نزدیک هست خدا جای حق نشسته معلوم میشه بیش از سیصد میلیارد تومان پول پاشی برای استقلال و بین پنالتی فروشان از کجا آمده است با این پولهای فعلا باد آورده برای یک مردتیکه بی هنر ابروی ناحق خریده ایی اما این استقلال و آن پول‌های باد آورده نابودی خواهند کرد زیاد دور نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی