نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جایگاه ستاره‌های منچستریونایتد در خطر/ کدام بازیکنان در لیست سیاه هستند؟/ احتمال جدایی رونالدو
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ممکن است اریک تن‌هاخ هلندی پس از حضور در تئاتر رؤیاها عذر چندین بازیکن منچستریونایتد را بخواهد؛ از جمله کریستیانو رونالدو

اریک تن‌هاخ ۱۰ تصمیم برای گرفتن دارد و حتی هنوز وارد راهروی تئاتر رویاها نشده است. اما اگر این مربی هلندی قرار است قرمزپوش شود، بهتر است تا قبل از انجام این کار، تصمیم خود را در مورد آنچه که اول باید انجام دهد، گرفته باشد. مربی آژاکس هنوز باید به عنوان مربی جدید منچستریونایتد تأیید شود، هرچند تمام شواهد نشان می‌دهند که آمدنش تأیید شده و فقط زمان انتصابش باید مشخص شود. 

او به خوبی می‌داند که باید از صفر شروع کند و راهش را بسازد. تیمی که در حال حاضر به جایی نرسیده، به جز شاید سطح سوم فوتبال قاره‌ای که به عنوان کنفرانس اروپا شناخته می‌شود، باید از هم تفکیک شود.

این ۱۰ نفر

حداقل ۱۰ بازیکن باید بیرون بروند و او می‌داند که سه بازیکن دیگر به نام‌های پل پوگبا، ادینسون کاوانی و جسی لینگارد را هم از دست خواهد داد. آن‌ها در نقل و انتقالات به صورت آزاد جدا خواهند شد، ۱۰ نفر دیگر هم به هر حال باید کنار گذاشته شوند. اریک بایی، ویکتور لیندلوف، فیل جونز، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا، آنتونی مارسیال، آرون وان‌بیساکا، فرد، دیوگو دالو و همینطور کریستیانو رونالدو باید بروند. همچنین بحثی هم بر سر اجازه خروج دادن به دین هندرسون وجود دارد، زیرا او به صراحت اعلام کرده که قصد ندارد دوباره در فصل آینده ذخیره داوید دخئا باشد. دونی فان‌دی‌بیک نام دیگری در لیست خروجی اوست، اما این تن‌هاخ بود که او را پرورش داد و ممکن است به هموطن شکست‌خورده خود رحم کند. احتمالاً به یک دروازه‌بان ذخیره دیگر یعنی لی گرانت نیز گفته می‌شود که برود اما او فقط یک چهره حاشیه‌ای است.

۱۰ نفری که به محض اینکه تن‌هاخ روی صندلی داغ مربیگری بنشیند در معرض تهدید قرار خواهند گرفت، اکثراً خیلی مسن هستند، به اندازه کافی خوب نیستند یا شاید هم هر دو. رونالدو واقعاً فقط در یکی از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرد، زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند جایگاه او را به عنوان یکی از فوق‌ستاره‌های بزرگ گلزن نسل خود مورد تردید قرار دهد. اما رونالدو ۳۷ ساله شده و تاثیرگذاری‌اش را نمی‌شود قطعی دانست. بازیکنان جوان‌تر از او می‌ترسند و بزرگ‌ترها از اینکه باید بیشتر کارها را برای رساندن توپ به او انجام بدهند ناراحتند. موضوع این است که بدون لیگ قهرمانان او اولدترافورد را ترک خواهد کرد و هفته‌ای ۴۹۵۰۰۰ پوند خود را در جای دیگری به‌دست می‌آورد.

زمان تصمیم‌گیری برای تن‌هاخ

تن‌هاخ به یک‌باره از شر هر ۱۰ نفر خلاص نمی‌شود و حتی آن‌هایی که پیشنهاداتی دارند به‌خاطر حقوق‌های هنگفت خود از خداحافظی امتناع می‌کنند. با این حال این روند باید آغاز شود. هر چه زودتر بهتر، به خصوص برای خود تن‌هاخ. وقتی رالف رانگنیک پس از تساوی ۱-۱ مقابل لسترسیتی گفت که بازیکنان تکنیکی زیادی دارد، واقعاً منظورش این بود که بازیکنان زیادی در اختیار دارد که نمی‌توانند خود را در خطر بیاندازند. مربی موقت اعلام کرد که DNA بسیاری از بازیکنان حاوی مواد مناسب نیست و در این حال نام برونو فرناندش و فرد را هایلایت کرد. اما موارد بسیار بیشتری وجود داشت که او می‌توانست به آن اشاره کند. مربی آلمانی ممکن است به نارسایی‌های دیگری نیز اشاره کرده باشد؛ مانند تقلا برای پاس دادن توپ بیشتر از یک یاردی به هم‌تیمی.

توصیه رانگنیک 

رانگنیک به اندازه کافی در مورد این بازیکنان دیده و تجربه کرده با اینکه تنها ۴ ماه آنجا بوده. او با تن‌هاخ صحبت می‌کند و اطلاعات کافی به او می‌دهد. نه اینکه مرد هلندی خودش اطلاعات و دانشی نداشته باشد تا با تبر به اولدترافورد برود. تا زمانی که از شر چوب خشک‌ها خلاص نشود، جایی برای مانور در شغلی که ممکن است حداقل سه سال طول بکشد، وجود نخواهد داشت. و این کار به آسانی باعث می‌شود که منچستریونایتد دوباره رقابتی شود. اوضاع خیلی بد است، او متوجه خواهد شد که حتی ممکن است مدت زمان بیشتری از آنچه انتظار دارد هم بگذرد تا تیمش بتواند یک عنوان لیگ برتر را کسب کند یا دوباره به قهرمان شدن در اروپا فکر کند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    به نظرم رونالدو بایدبرگرده رئال مادرید ودررئال مادرید ازفوتبال خداحافظی کنه و بازنشسته بشه حالامیخوایین خوشتون بیادمیخوادنیاداون دیگه دست شماست رئال مادرید خانه اول رونالدو هست ورونالدو شناسنامه اش رئال مادریدهست وهمیشه میمانه رونالدو سلطان برگردرئال مادرید تیم‌محبوبت و رئال مادرید توقلب کریس جاداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی