نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ساکرنت اقدام به پیش بینی نتایج تیم‌ها در جام جهانی قطر کرده است. برنامه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است و بازی‌های جام جهانی از تاریخ ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در قطر برگزار خواهد شد.  

فهرست تیم های مقابل ایران در جام جهانی قطر 

ساکرنت نوشت: مطمئناً، ما هفت ماه تا نهایی شدن فاصله داریم. بازیکنان می توانند آسیب ببینند، بازیکنان می‌توانند ضعیف شوند یا بهتر شوند، مربی ها ممکن است مشاغل خود را ترک کنند و اتفاق های زیادی می تواند رخ دهد. با این حال ما اقدام به پیش بینی بازی‌های جام جهانی قطر کردیم. 

از بین تیم هایی که هنوز پلی آف برای رقابت دارند و صعودشان به جام جهانی قطعی نیست، بهترین تیم براساس رتبه بندی فیفا انتخاب شدند و به همین خاطر تیم های (پرو، ولز و کاستاریکا) تیم هایی هستند که از دید ما جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

پیش‌بینی بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

گروه B: انگلیس مقابل ایران (۲۱ نوامبر):

در حالی که سنگال سریع‌ترین تیم است، انگلیس کندترین تیم است و توپ را با سرعت ۰.۹ متر در ثانیه به دروازه حریف حرکت می دهد. در طرف مقابل، ایران نمی تواند گلزنی کند اما گل زدن به آنها همیشه سخت بوده است. ممکن است انگلیس حتی در نیمه اول نیز نتواند به ایران گل بزند ولی در نهایت می تواند برنده بازی شود. 

نتیجه: انگلیس ۲ - صفر ایران

گروه B: ولز - ایران (۲۵ نوامبر):

شاید این بازی در جام جهانی اتفاق نیفتد اما این مسابقه می تواند ۹۰ دقیقه کسل کننده باشد در حالی که توپ در وسط دایره مرکزی رد و بدل شود و دو تیم جرات حمله کردن نداشته باشند. برای به دست گرفتن ابتکار عمل نیاز است که دو تیم شروع به حملات با برنامه و جسورانه داشته باشد و بعید است این اتفاق در دیدار دو تیم رخ دهد.

نتیجه: ولز صفر - صفر ایران

گروه B: ایران مقابل آمریکا (۲۹ آبان):

ایالات متحده ممکن است در جام جهانی بازی به بازی بهتر شود و فضای بیشتر در یک سوم حمله خود داشته باشد. این دیدار برای صعود هر دو تیم می تواند مهم باشد. با این حال، پس از نیمه اول پرتنش، ایالات متحده به گل می رسد و ایران باید برای زنده ماندن به جلو حرکت کند.

نتیجه: ایران صفر - ۲ آمریکا

از نظر ساکرنت از بین تیم های آسیایی تنها کره‌جنوبی موفق به صعود از گروهش می‌شود اما در مرحله بعد با قبول شکست برابر برزیل از جام جهانی کنار می‌رود.

این سایت همچنین پیش بینی کرد که تیم‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و برزیل به نیمه نهایی جام جهانی راه یابند و در نهایت دو تیم ملی فوتبال برزیل و انگلیس برگزار کننده دیدار نهایی باشند. ساکرنت در پایان برنده دیدار نهایی را هم پیش‌بینی کرد که آن تیم برزیل بود که با برد یک بر صفر برابر انگلیس قهرمان جام جهانی می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ما باشجاعت می بازیم باورکنید
    • ali IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      دقیقا عکس گفته های شما ما با شجاعت میبریم هر سه بازی رو . هیچ وقت یه ایرانی رو دستم کم نگیر خدای غیرتیم ما خدایا شکرت که من ایرانی هستم 🦾
  • محمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    با توجه به رفیق بازی در تیم ملی که با احاطه کامل اقایان باقری و هاشمیان نسبت به مربی تیم ملی دارد یکی از بد ترین نتایج تاریخ تیم ملی را رقم خواهند زد در زمان اقای کیروش کبیر هیچ بازیکنی معلوم نبود بازی بعدی در زمین باشد و بنابراین ترکیب تیم ملی و روش بازی مشخص نبود برای حریفان .ولی الان ضمن اینکه ترکیب ثابت شده انگیزه رقابت هم از بین رفته و مهم ترین بازی تیم ملی با کره در رفت و برگشت حرفی برای گفتن نداشتیم انشالله که حرفهای من اشتباه باشد ولی تفکر امروز ازشکستهای سنگین فردا جلوگیری خواهد کرد
  • ابراهیم IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    انگلیس پیش از نیمه نهایی حذف می شود .
  • امید IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اگر اینطوری پیش بریم پیش بینیش به واقعیت می پیوندد
  • حمید خان زند IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ایران ۲- انگلستان ۱ ایران ۲- آمریکاء ۲ شک نکنید ؛ در این دوره ایران پدیده جام ۲۰۲۲خواهد شد با اطمینان عرض می کنم یوزپلنگ در سال ببر پیروز است .
  • تاجی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ببین دیگه ایران انقد بی تاکتیک بازی میکنه و نمیتونه گل بزنه اینام فهمیدن ، امیدوارم فقط روز خوب سرداردو طارمی باشه و تو جام جهانی باشن دوتاشم مگراینکه با خلاقیت این دوتا ایران بتونه کاری کنه وگرنه وسط زمین با وجود بازیکنایی مت نورالهی و مهدی پور عزت الهی ول معطله چون کلید گردش توپ و مالکیت همین وسط زمین هستش.کاش اسکوچیچ یکم کار ترکیبی تو حالت پرسینگ رو باهاشون کار کنه تا زرتی توپ رو لو ندن
  • شهریار IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    صد در صد در بازی ایران -آمریکا ما برنده بازی خواهیم بود و با انگلیس هم مساوی میکنیم و ولز رو هم یک بر صفر میبریم
  • ممد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    قبل بازی با اسپانیا و پرتغال هم فکر می کردیم بدتر از این نتیجه ها ببازیم اما قدرت خودمون رو نشون دادیم و ثابت کردیم پیش‌بینی‌ها هم اشتباه می کنند. این جام جهانیم با قدرت تر از قبل میایم👊
  • یه ایرانی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اینا هر چی می‌خوام بگم ما میریم برای قهرمانی.
  • ع م IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خودمونم خوشبین نیستیم. اما تا جام جهانی خیلی چیزا تغییر میکنه. تیم های رو کاغذ ضعیف تر هم بعضاً شگفتی ساز ظاهر میشن. تیم ما ضعیف تر هست اما بیشتر به واسطه تحریم و ضعف مدیریت نتونستیم استعدادمونو بروز بدیم. دور قبل تا صعود به عنوان صدر نشین تنها چند سانتی متر فاصله داشتیم اونم در گروهی با حضور اسپانیا و پرتغال. اینجا هم به نظر من به جز انگلستان قادر به شکست دادن دو تیم دیگر هستیم هرچند به سختی ولی میتونیم. البته تاکید میکنم که به درایت اسکوچیچ هیچ امیدی ندارم امیدم به بازیکنانمون هست که اونم اگر در انتخاب مهره ها درست عمل نکنه هیچ تأثیری نخواهد داشت.
  • Dhz IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ایران هیچ شانسی برای صعود از گروهش نداره
  • فریدون IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بیخود کرده پیش بینی کرده ، اصلا در فوتبال امروز پیش بینی وجود ندارد بازیها در آسیا برگزار میشود و ایران تقریبا مشابه میزبان خواهد بود و امید فراوانی خواهد داشت عربها هم ایران را تشویق خواهند کرد ، پیش بینی‌ها همه چرت و پرت هستن ، آسیاییها باید امیدوار باشند ، فقط مربی خوبی نداریم
  • 2x IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اینا هر چی میگن به دیوار گفتن ما به سوی مبارزه با استکبار جهانی خواهیم رفت و پیروز خواهیم شد شوخی نیست مبارزه حق علیه باطل هست وخدا وعده پیروزی بر حق را داده #تحلیل_دینی_فوتبال🤗
    • امیر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      چی شد؟میخواستید فوتبال رو با سیاست قاطی نکنید؟ گفتین چرا روی پیراهن های بازیکنا نه به جنگ زدن و از اوکراین حمایت میکنن فوتبال و سیاست بابد جدا باشنحالا که به شما رسید شدن استکبار جهانی؟
  • محمد IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    ما انگلیس مساوی میکنیم، آمریکا رو 1 هیچ میبریم با ولز هم مساوی میکنیم تیم دوم صعود میکنیم
  • sydsajdyanfrd764@gmail.com IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کی باورش میشد آلمان توجام جهانی اینهمه به برزیل گل بزند فوتبال رو نمیشه پیش بینی کرد
    • علی ارمبین IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      باسلام ما صدرصد با انگلیس مساوی میکنیم وآمریکار را میبریم و ولز را هم میبریم
    • بهنام IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      با انگلیس مساوی میکنیم ...باآمریکا میبریم...باولز مساوی
  • من IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کدوم آی کیو اینطور پیش بینی کرده؟؟
  • امیر CA ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    با این مربی تنها چیزی که برا ایران نمی ماند ابرو است ، با این مربی در جام جهانی توهین به ۸۰ میلیون ایرانی است
  • داود خادمي IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    تيم ايران بلاشك در هر دو بازي با انگليس و آمريكا شكست مي خورد چون در بازيهاي مقدماتي ما فقط و فقط از طريق استعداد و هنر فردي بازيكنان نتيجه گرفتيم.تاكتيك در اين تيم در دوران خشكسالي به سر مي برد . مگر اينكه روند كار تيم ملي تغيير كند و يا كلا دفاعي بازي كنيم تا شايد نتيجه تغيير كند.
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    انگلیس دو دو مساوی آمریکا یک یک مساوی
  • محمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    من می گم ایران 9999999 و آمریکا 0 ما می بریم و ایران هم 99999999999999999999 و انگلیس 1 و در بازی ولز هم ما 99999999999999999999999999999999999999999 و ولز 0 ما برنده جام جهانی فوتبال هستیم
  • علیرضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    ما کل بازی هارا کلا می بازیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی