یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
۱ |
۰
توبیخ مربی مشهور بابت صحبت علیه داور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی سرمربی دربی‌کانتی علیه داور حرف زد و خواستار تنبیه او شد اما خودش جریمه شد!

پس از آن‌که وین رونی علیه یک داور در فوتبال انگلیس حرف زد بلافاصله از سوی فدراسیون فوتبال این کشور با توبیخ مواجه شد.

وین رونی سرمربی دربی کانتی پس از یک مصاحبه تند علیه داور بازی تیمش که در آن خواستار محرومیت داور به دلیل یک تصمیم بحث‌برانگیز پنالتی شده بود، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت روبرو شد.

ستاره سابق یونایتد بعد از شکست ۲-۱ تیمش در بازی بیرون از خانه مقابل سوانسی صحبت کرد، باختی که قهرمانی این تیم در رقابتهای چمپیونشیپ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. دربی فعلا در فاصله ۵ هفته مانده به پایان رقابتها در رده دوم قرار دارد. اما رونی نسبت به پنالتی ای که در دقایق پایانی بازی برای دربی گرفته نشد، خونسردی خود را از دست داد، پنالتی‌ای که می توانست منجر به تساوی بازی شود.

رونی هنگام صحبت در نشست خبری خود با عصبانیت گفت: «فکر می‌کنم همه حاضران در ورزشگاه موافق هستند که این یک پنالتی بود. سرمربی سوانزی، کادرفنی سوانزی، هواداران سوانزی، بازیکنان دربی، کارکنان، هواداران و همه دیدند که این یک پنالتی واضح بود،همه دیدند به جز چهار داور. بارها و بارها گفته‌ام. امیدوارم داور محروم و جریمه شود زیرا این اتفاقات اصلا خوب نیست. مشخص نیست که ما داریم چه کار می‌کنیم، شما VAR را وارد می‌کنید، اما داورها به تصاویر VAR نگاه می‌کنند و هنوز هم تصمیم‌های اشتباهی می‌گیرند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    مقایسه کنید با برادران مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی