نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
ببینید| پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۳/حذف ناباورانه پرسپولیس از جام حذفی؛ یحیی در یک قدمی خداحافظی؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی موفق شد پرسپولیس را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست بدهد و به نیمه نهایی برسد.

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۵ و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آلومینیوم خاتمه یافت.

احسان پهلوان (۹) و مهدی ترابی (۳+۴۵ - پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی (۲۱ و ۶۴) و محمد علی‌نژاد (۵۲) برای آلومینیوم گلزنی کردند. ضمن اینکه محمدرضا آزادی در دقیقه ۷۰ یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (۲۳ - سعید آقایی)، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان (۸۵ - منوچهر سفروف)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۶۷ - رضا اسدی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه  (۶۷ - مهدی عبدی) و شرزود تمیروف (۸۵ - حامد پاکدل).

ببینید| پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۳/حذف ناباورانه پرسپولیس از جام حذفی؛ یحیی در یک قدمی خداحافظی؟

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۸۰ - امیر نوری)، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی (۵۳ - پوریا آریا کیا)، محمدرضا آزادی (۸۹ - امیرمحمد هوشمند)، میلاد فخرالدینی (۸۹ - نیما درودی)، اسماعیل شریفات (۸۹ - مهرداد بایرامی) و محمود قائدرحمتی.

ببینید| پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۳/حذف ناباورانه پرسپولیس از جام حذفی؛ یحیی در یک قدمی خداحافظی؟

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه ۳: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه آلومینیوم و روی توپ برگشتی صاحب توپ شد که شوت سنگین او را پورحمیدی برگشت داد. کمال کامیابی‌نیا در موقعیتی خوب توپ برگشتی را گرفت، اما ضربه او دقیقاً به جایی زده شد که دروازه‌بان آلومینیوم حضور داشت تا این توپ هم توسط او دفع شود، توپی که در نهایت راهی کرنر شد.

دقیقه ۴: محمود قائدرحمتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۹: احسان پهلوان در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم و روی پاس امید عالیشاه صاحب توپ شد که پس از کنار زدن مدافعان، با یک بغل پا توانست دروازه پورحمیدی را باز کند.

دقیقه ۲۱: وحدت هنانوف روی پاس رو به عقب و فشار تیم آلومینیوم، دچار اشتباه شد که محمد علی‌نژاد با فراری پشت مدافعان و پاس در عرض به محمدرضا آزادی، کار او را برای باز کردن دروازه پرسپولیس آسان کرد.

دقیقه ۲۷: میلاد سرلک بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را باز هم پورحمیدی دفع کرد و زمانی که رامین رضاییان قصد داشت از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه‌بان آلومینیوم توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۱: محمود قائد رحمتی این بار قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که احمد گوهری ضربه این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه ۳۹: این بار نوبت امید عالیشاه بود تا با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که این بار هم پورحمیدی تن به کرنر داد.

دقیقه ۴۰: کرنر ارسالی روی دروازه آلومینیوم در رفت و برگشت و مقابل دروازه این تیم مقابل سه بازیکن پرسپولیس قرار گرفت و موقعیتی مناسب برای گلزنی بود، اما پورحمیدی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۴۲: بار دیگر محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی در خط دفاعی پرسپولیس یک همکاری دو نفره را آغاز کردند تا بلکه آلومینیوم برای بار دوم به گل برسد، اما این بار ضربه نهایی آزادی قدرت کامل را نداشت تا گوهری توپ را مهار کند.

دقیقه ۴۳: باز هم پرسپولیسی‌ها از پشت محوطه جریمه و با شوت قصد داشتند دروازه آلومینیوم را باز کنند که این بار توپ پس از برخورد به مدافعان و گرفته شدن قدرت آن، در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه آلومینیوم برای شرزود تمیروف، با دخالت میثم مجیدی همراه شد و داور مسابقه علاوه بر اعلام خطای پنالتی، مدافع آلومینیوم را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست این توپ را گل کند.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: ارسال اسماعیل شریفات به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمود قائد رحمتی همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: محمد علی‌نژاد که روی گل نخست آلومینیوم تأثیر پررنگی داشت، این بار با شوتی فنی و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۶۱: اسماعیل شریفات پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که احمد گوهری دفع ناقصی داشت و روی توپ برگشتی باز هم بازیکنان آلومینیوم شریفات را صاحب توپ کردند که این بار ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: محمود قائدرحمتی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که گوهری تن به کرنر داد.

دقیقه ۶۴: تعلل خط دفاعی پرسپولیس و توپی که به محوطه جریمه این تیم وارد شده بود، به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق، دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۶۹: وحدت هنانوف بار دیگر با اشتباه خود و پاس رو به عقب، بازیکنان آلومینیوم را در موقعیت گل قرار داد که این بار احمد گوهری با خطایی که انجام داد، به آلومینیوم پنالتی داد. ضمن اینکه گوهری با کارت زرد هم جریمه شد.

دقیقه ۷۰: محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی ایستاد که احمد گوهری موفق به مهار این پنالتی شد.

دقیقه ۷۲: رضا اسدی به دلیل خطایی که روی علیرضا نقی‌زاده انجام داد، با کارت زرد جریمه کرد. از سوی دیگر رامین رضاییان اعتقاد به وقت تلف کردن تیم آلومینیوم داشت و با بیرون گذاشتن ساک پزشکی از داخل زمین به بیرون زمین، به این مسئله اعتراض کرد که دخالت وحید محمدزاده یک درگیری را میان بازیکنان دو تیم ایجاد کرد. داور مسابقه نیز به همین دلیل رضاییان و محمدزاده را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۲: رضا اسدی ارسالی روی دروازه آلومینیوم داشت که ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۵: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس شکل گرفت که ارسال روی دروازه می‌توانست با اثر گذاری وحدت هنانوف به موقعتی جدی تبدیل شود، اما بازیکنان آلومینیوم توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه ۲+۹۰: میلاد سرلک به دلیل خطا روی مصطفی احمدی با کارت زرد داور جریمه شد.


خلاصه دیدار پرسپولیس – آلومینیوم را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    داشتم بازی لیورپول منچسترسیتی نگاه میکردم. لیورپول اول گل خورد و بعد جبران کرد.وسط دو نیمه زدم بازی پرسپولیس که ربع ساعتش نگاه کنم همین اتفاق برای این بازی تکرار شد.
  • پاسخ به چندتالنگی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    الان یایا میگه این درسته بازی داخل زمین معلوم شد.خداوکیلی یایا بنظرت پنالتی بود؟!گندزدین به فوتبال رفته
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    لیوپول 2 منچسترسیتی 2 ادمین کاش این بازی هم پوشش میدادی.حیفه
  • محسن IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بازهم ناجوانمردی داوران نکنه این هم خطابود،بازم به نفع لنگیا سوت بزنید.
  • Farid US ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    Persepolis cheghadr badbakht shode ke bayad 2 gooel az Aleminium onham dar Tehran bekhorad? Moghaser Faghat Goel Mohamadi va kadrash hadtand, Persepolis kheily badtar shode nesbat be harsale
  • Farid US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    man modatha hast ke migoyam, kadre fany Persepolis inkare nistand, tamam karhaye Goel Mohamadi eshtebah boude avardane baxykonane eshtebah, taevizhaye eshtebah, aranjhaye eshtebah, in kadr bayad zoudtar miraft, hata aghar Persepolis emrouz bazy ra bebarad, chera Ebrahimi bazy nemikonad,? aya badtar az Henanof hast? Moghaser faghat va faghat Goel Mohamadi hast
  • پیروزی چی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    یایا😂
  • ابو کیسه IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    یحیی مچکریم. بایه خدافظ خوشحالمون کن
  • امید IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    فقط قیافه محمدرضا احمدی آخربازی لبوووو بود😂😂😂
  • علی عبده FR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خبر ورزشی تسلیت⚫
  • M IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    گل محمدی بسته دیگه.تورو خدا فقققققط برو
  • غضنفر IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    ما باختیم بدم باختیم به تنش های خودساخته خودمان و مربی مان باختیم. به دستی که برای مربیان تازه کار هم رو شده باختیم. بدون هیچ ابتکار تاکتیکی فقط دلخوش به سیستم علی اصغری و بکش زیرش. به غرور بیجای کادر مربیان خودمون و عصبی بودن و بی تمرکز بودن. بحرین بودن تیم های رحمتی و عنایتی تاثیر زیادی در باخت ما نداشت. ما به خودمون میبازیم به مربی احساساتی که حتی به خریدهای هر فصل خودش بی احترامی میکنه! سقف مربی ایرانی
  • محاکمه مسعود IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    مسعود فاسد کجایی؟ تیمت با پنالتی معیشتی هم نبرد، تازه بازیکن تیمت هم اخراج نشد، تازه شانس اوردی دروازه بانتون پنالتی رو گرفت
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    من که بازی را درست نگاه نکردم چون بازی منچستر و لیورپول نگاه میکردم.ولی اون دقایقی که دیدم وقت تلفی آلمینیوم بود.ولی باز هم نمیشه این شکست را توجیه کرد.دیگه بازی برد و باخت داره.ولی متاسفم که ناراحتی و استرش برای هوادارها هست و پول و بی مصرفیش برای بازیکنان و مربی پرسپولیس هست.کاش برانکو را فراری نداده بودن.اینجا جای خالیش حس میشه
  • لنگیزاسیون IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    واقعا خیلی ناباورانه بود!!! گلممد که خودش قبل بازی خداحافظی کرده بود از طریق حذف اون کانال کذاییش تو اینستا.بدبخت بیچاره گل‌ممد یه چیزی میدونست خود واموندش. بیچاره داور هم سنگ تموم گذاشت واسه لنگ. ولی خب نشد که بشه
  • 7مجیدی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    یایا حالا خدافظی کن.خخخخخخخ
  • x IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    فصل بعدی یحیی رو نیمکت باشه من در اون باشگاه رو گل میگیرم
  • صامت IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    آقای گلمحمدی .اگرقصداسعفاداریدالان وقتشه .اززحمات تان تااینجاهم تشکرمیکنم .ولی دیگه ئقت رفتنه.دفاعت داره پشت سرهم دریبل میخوره اراده کرده ای که سید جلال رانیاری .این تصمیم ازکجاست نمیدانم.وحدت هنانوف کارسید جلال بازیکن خوبیه .بدون سید جلال هیچ نبود.آقایگل محمدی بعدگل اول وقت گل زدن بود که حریف دفاعش راول کرده بود.عبدی رااونموقع بایدمی آوردی بازی که فضای بازی داشته باشی.صبرکردی وکردی وقتی آوردی ش که طرف چپیده تودفاع .مگرنمیدانی که عبدی درشرایط بازی دفاعی حریف کاری ازپیش نمیبره؟بعد گل اول کی دستورعقب نشینی دادآقای گلمحمدی؟ به این تیم می شدپنج تا گل زد.آقای گامحمدی تمیروف گلزن نیست .فشارخوبی روی دفاع حریف میاره ولی گبزن نیست .کناردستش یه گلزن لازمه .آقای گلمحمدی تیمت لایق بردن نبود .چون توخوب کارنکردی.
  • من یه لنگی بدبختم IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    منتظربیانیه جدیدباعنوان اینانمیزارن ماقهرمان بشیم هستیم
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    وقتی خلا یک بازیگردان به این شدت در یک تیم احساس می شود کسی که هم بازی حریف خراب میکرد هم بازیسازی میکرد #لطفا بابامسعود را برگردانید😂😂😂
  • محمود IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    تا دور نشده یحیی را اخراج کنید این مربی نیست فکری برای بازیهای لیگ برتر کنید با این مربی تیم به جای نمیرسد
  • لنگی سوز IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اینجا وجود بابا مسعود ومامان آذر معلوم میشه
  • آبی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    دیگه داره دلم برا پرسپولیس میسوزه. همه تیمایی که مربیشون استقلالیه امسال دارن این تیمو میبرن. آقا کافیه دیگه. همه فهمیدن پرسپولیس زیر چتر بابا مسعود چندسال قهرمان شد. آخه آدم با بچه یتیم اینجوری میکنه؟
  • ساوالان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    مهم نیست اسم تیم مالدیو باشد یا بارسا.. مهم این هست مربی استقلالی باشد. یحیی فورا وا می دهد... این بازیکنان چطوری خریداری شدند . خارجی های در حد اماتور.. نعمتی فرجی گوهری ..... نقش دلال در این وسط چی بوده!!!!!!!!! یحیی گلمحدی ثابت شد که تا امسال نان برانکو را می خورد..پرسپولیس اگر می خواهد شفا یابد باید فورا برانکو را بیاورند. البته اگر لابی وزیر بگذارد!!!!! و تیم را خوب ببندد.. این تیم نه مربی دارد نه دکتر نه بدن ساز و نه مربی دروازه بان.. بر اساس زد بند بسته شده... پرسپولیس اینقدر ذلیل ندیده بودم در این سالها....
  • آبی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    هنوز سالگرد بابا نرسیده اینجوری وا دادن
  • مکتب بولینگ IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    تسلیت به مافیای سرخ رسانه🙏🏻😔
  • مهدی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    پنالتی مشابه پنالتی هایی که بجز آخرین بازی، برای یکی از تیمها ساخته میشد! کمیته داوران خوب بلده کی چیکار کنه!!
  • TAJ IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خدا رحمتت کنه به سال نکشیده هر کی میاد یه سیلی به این یتیما میزنه
  • farid US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    chera nabavarane? Goel Mohamady ride toye in team va modirane ahmagash faghat darand negah mikonand va hich tozihy az in moraby nemikhahand ke chera in team modatha hast ke inghadr bad bazy mikonad, perspolis bayad hamin hafte in agha ra bar kenar ya mosalehe konand ke in agha va kadrash barkenr shavand va yek moraby movaghatey begozarand ta yek moraby behtar az Beranco peyda konand va arzan, in kadre bedarde perspolis nemikhorad man az 2 sale pish hey migoftam, maeloum boud ke mibazad, kesy ke asabany mishavad yany inke hichey nadarad
  • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    این هم از نتایج درخشان لورن بلان یک و نیم میلیون یورویی(طبق اسناد منتشره)! خسته شدیم با این کادرفنی هیچی نمی‌شیم...
  • هادی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بازگشت پرسپولیس به دوران اوایل دهه ۹۰... دقیقا نشانه های افول ظاهر شده تیمی بدون نظم و آشفته که گل هاشو جرقه ای میزنه و عالی هم گل میخوره . دقیقا مثل زمان قبل برانکو.... تسلیت به هواداران پرسپولیس که بد دوره ای براشون در حال رقم آغاز شدنه... با این روند مطمئن باشید پرسپولیس جایگاه دوم خود را هم در لیگ به سپاهان خواهد داد. شاهد باشید و به تماشا بنشینید.
  • farid US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    faghat montazer hastam ke bebinam aghaye Darvysh chee migoyad dar morede in mosabege
  • خسرو IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    تا یحیی نتواند ترکیب ثابت کند حال روز پرسپولیس بدتر هم خواهد شد
  • ادریس تاجی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    به نظرم آقا یحیی نتیجه زیاد بدی نگرفته نمیشه گفت حضور در ۸ تیم برتر جام حذفی کم افتخاری نیست
  • Mohammad IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اقای گل محمدی تو رو به خدا برو از پرسپولیس راحتمون کن اخه این چه تیمی هست درست کردی . این چه وضعیت خرید بازیکنه سپاهان استقلال و فولاد هم بازیکن گرفتن شما هم بازیکن گرفتی. شیری رو انداختی بیرون رفت فولاد ببین نکونام چه جوری ازش داره بازی میگیری خوب اقا گل محمدی این هنر مربی هست که شما ندارید . چرا رادو رو فراری دادی . از اول فصل نتونستی مشکل خط دفاع رو حل کنی. حاضر اماده اومدی سر تیمی که برانکو و کالدرون ساختن فکر کردی مربی هستی خدا خیر بده برانکو رو یه تیم ساخت که تا دو سال بعد از خودش تونست قهرمان شه شما هیچ کاری نکرد اقا گل محمدی این تیم مربی خارجی میخواد همین استقلال هم نون مربی ایتالیای تیمشو میخور نه مجیدی چون مربی ایرانی که چهارتا کلاس درست حسابی نمیره و دانشش بروز نمیشه چه جوری میخواد تیم بسازه استقلال با یک کمک مربی درست حسابی مشکلشو حل کرد شما با اقای مطهری و فنایی اندر خم یک کوچه ای
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    دو بازی که نتیجه دلخواهم شکل نگرفت.این سمت دوست داشتم لیورپول برنده بشه و اون سمت هم پرسپولیس.ولی باز لیورپول مربی داره که مثل برانکو روانشناس هست. از اون جایی که بازی لیورپول مهمتر و زیباتر بود کامل نگاهش کردم.واقعا بازی بود.نه کسی میفتاد رو زمین و نه خبری از وقت تلفی بود.ولی متاسفانه یه مقدار از بازی پرسپولیس دیدم دوازه بان آلمینیوم فقط روی دراز میکشید و بنا میکرد به تمارض و جنگ روانی مربی آلمینیوم، تاکتیکی که بعد از مجیدی همه یاد گرفتن.مقصر این اتفاق هم گل محمدی هست اگر یه کم حرفه ای بود اجازه نمیداد این اتفاق شکل بگیره.برای چی برانکو خوب بود.چون در هر شرایتی راه حل خودش داشت
  • کیسه بابا حمید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    باادامه این وضع سرمربی بایدعوض شه یه سرمربی خارجی خوب درحدبرانکوآورده بشه یحیی بی عرضه میراث برانکونابودکرده فقط بلده استعفابده نکنه تواین بازی هم داورنذاشت تعویض انجام بدی گرون ترین کادرفنی توایران هستیدبلدنیستیدکاری انجام بدیدهری بازیکنای درپیتی که آوردی همشونوجمع کن باخودت ببربااون دستیاربی خودت که فقط بلده بیادجلوی خبرنگارا چرت پرت تحویل هواداربده
  • شاهرخ خان: (۱) IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    درویش اگه مدیر باشه باید کاری کنه که یحیی خودش دمشو بذاره رو کولش و بره. درویش باید سریع بره دنبال یه سرمربی باهوشتر، شجاعتر و بهتر که اولا مثل یحیی دلال نباشه ثانیا فکرش انقد کار کنه که تو انتخاب بازیکن و دستیار گیج نزنه. تیم ماههاست که مشکل گلزنی و گل خوردن و بدنسازی داره طوری که بعضی از بازیکنا به هن هن می‌افتن. درویش اگه مدیر باشه همین امشب میره سراغ مربی‌ای که مثل یحیی ترسو و بی‌فکر نباشه که هیچوقت جرات استفاده از جوونها رو نداشته و نداره. همه مربیای لیگ دندونای ما رو شمردن و راحت میتونن ازمون امتیاز بگیرن. مدیری که این همه ضعف یحیی رو نمی‌بینه، یا کوره یا عقل درست و حسابی نداره یا منافعش ایجاب میکنه که از او حمایت کنه. انصافا اگه یحیی بهترین مربی آسیاست که درویش میگه یه جام آسیایی رو اون طور راحت ازمون نمیگرفت و چند ماه پیش جلوی الهلال اونطور افتضاح به بار نمی‌آورد که نتونیم حتی یه حمله سمت دروازه‌‌ حریف بکنیم و یه شوت تو چارچوب نداشته باشیم یا تو اون دربی معروف طوری تیمو ترسو نمیکرد که بدون یه شوت یا کرنر بازی رو تموم کنیم.
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خداحافظ جام حذفی! امیدوارم یحیی چندباره استعفا نده!
  • 1w808654041 IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    الان یحیی میخاد کی مقصر کنه ،بابا تواین بیست وشش بازی که تواین فصل انجام دادی یه ترکیب ثابت نداشتی خسته شدیم از این بی برنامه گی ،فوری هم قهر میکنی مثل این خاله زنکها
  • شاهرخ خان: (۲) IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    چند تا دربی برده رو با اشتباهات تاکتیکی و عدم تعویض به موقع همین آقای بداخلاق به ظاهر مودب مساوی کردیم. اکثر پیشکسوتها و هوادارهای عاقل و منطقی پرسپولیس یحیی رو قبول ندارن و معتقدن با او به هیچ جا نمیرسیم. چه کنیم که جای درویش نیستیم که بتونیم او و کادرشو در جا اخراج کنیم. کافیه به تعویضهای امشب دقت کنید که چطور بهترین و موثرترین بازیکنا رو بیرون کشید و بدترین و ضعیفترین بازیکنا همچنان توی زمین موندن و کاری کردن که منه طرفدار دعا کنم یه گل دیگه بخوریم مگه فرجی بشه که یحیی بالاخره استعفای کتبی بده و گورشو گم کنه.
  • سخن بزرگان IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    این همون تیمیه که در لیگ با دست بهش گل زدین و با افتخار از بردنش میگفتین واقعا که سرعت همه چی بالا رفته فقط سرعت ارتباطات و اینترنت و انتقال اخبار و ....... بالا نرفته سرعت پاسخ به عملکردمون هم خیلی سریع شده و زود محاسبه میشه کارنامه مون رو زود میزنن زیر بغلمون سابقا بیست سی سال طول میکشید تا تاوان کارهامون رو بدیم !!
  • با افتخار اس اسی ام IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بله دیگه بادتقدیم پنالتی به لنگیا,حکم تعجب برانگیز کمیته انضباطی برای یحی شون و محروم نشدن از جام حذفی و هزاراران خدمت دیگه بهشون.... حذفشون و باختشون واقعا ناباورانه س دیگه البته اونا مال این حرفا نیستن. خخخخخخخخخ
  • سهیل IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    پنالتی که برای پیروزی گرفته شد اوج نامردی بود .حقش بود ببازه.
  • زاگرس IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    هرچه زمان بیشتر میگذره،بیشتر آثار داروی برانکو در حال پاک شدنه.یحیا وهمکاراش تیم رو به خاک سیاه نشوندن،وتبدیلش کردن به یک تیم کاملاً معمولی.... لطفاً مرد باشین قید پول قراردادهای سنگین و ناحقتون رو بزنین وخداحافظی کنین
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    آقایان گل محمدی ؛ مطهری ؛ پیروانی و کریم باقری لطفا رفع زحمت کنید... با تشکر...
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    باید قبول کرد اثرات تاکتیک های بجا مانده برانکو اثر گذاری خود را برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس از دست داده است و یحیی گل محمدی بیشتر از آنچه برانکو تحویلش داده بود چیزی برای ارائه نداشت باید به فکر یک مربی درجه یک خارجی با کادر فنی مجرب برای پرسپولیس بود و در کنار آن 50%بازیکنان نیز در حد پرسپولیس نیستند که باید جای خود را به بازیکنان جدید بدهند
  • استقلال ۲ستاره IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    دم مهدی رحمتی گرم، خداروشکر رحمتی هم تو آب نمک داریم برا آینده تیممون بعنوان سرمربی نسل جدید مربیان تاجی عالی هستن فرهاد مجیدی مهدی رحمتی جواد نکونام
  • رامین تاج IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    آخرین قهرمانی استقلال با رحمتی بود! از وقتی رفت جام نبردیم امسالم با حذف پرسپولیس شرایطو محیا کرد بعد از چندسال اولین جام ببریم بسوی دوگانه
  • رمضانی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    وای دوباره سریال استعفای امپپراطور وبازگشت مقتدرانه اش . بابا مسعود انصافا دقیقا کجایی ؟؟؟
  • منوچهر IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    داور وحید کاظمی امروز برای برد پرسپولیس همه کاری کرد پنالتی قلابی گرفت کارت قرمز به گوهری واسدی نداد ولی این دست خدابود که المینیوم برنده مطلق بازی شد۰
  • مهرداد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اخییییییی حذف شدید بازم جاشکرش باقیه4تایی نشدید😂
  • دریکوند IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    آلومینیوم بازی بسیار برتری انجام داد و پنالتی مشکوک هم به داد پیروزی نرسید
  • حسن IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    طبق معمول خبر ورزشی بعد از باخت تیم محبوبش میره مرخصی
  • کامران IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    پنالتیه صدرصدو نگرفت اخره بازی.اقا همه دست به دسته هم دادن که امسال استقلال هم تو حذفی هم تولیگ قهرمان بشه با هماهنگیه داورا
    • ببو گلابی: IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      هرچند در ثانیه‌های آخر بازی دو بار توپ به دست آلومینیومیها خورد ولی از حق نباید بگذریم تیمی که یحیی و دستیارای کودنش ساختن اصلا شایسته قهرمانی نیست. اینکه راحت گل میخوریم و سخت گل میزنیم برای اخراج کل کادر فنی (گل‌محمدی، مطهری، باقری، فنایی و...) کافیه. وقتی دو ساله این آدمای لجباز نتونستن مشکل خط دفاع رو حل کنن بایدم از هر ننه قمری گل بخوریم. هنانوف نه تنها تو این بازی بلکه تو چند بازی گذشته هم واقعا بد بود و چند بار سوتیهای بدی داد ولی جالبه تو زمین نگهش داشت تا روی خریت خودش پافشاری کنه که من بهش اعتقاد دارم. صفروف از هنانوف هم تعطیلتره. تمیروف فقط دوندگی خوبی داره و بیشتر به درد خط هافبک میخوره اما طبق معمول مهاجم نوکه و عبدی و پاکدل باید از رو نیمکت بازی رو ببینن. یعنی خاک بر سرت با این مربیگریت و با این دستیارات. پولی که پرسپولیس میگیرید از گوشت خوک حرومتره. کلتون برید و زحمت رو کم کنید. بازیهای باقیمونده لیگ هم مطمئنم نمیتونی امتیاز کامل بگیری و یه جام دیگه رو هم میدی دست گرگ. مجیدی بیسواد از تو بهتره بدبخت بداخلاق. فردا باز بیا پای مسائل مالی رو بکش وسط.
  • تاج کبير اسیا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بابا مسعود کجایی که ببینی سر بچت رو بریدن
  • لنگی هوچیگر IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اینا نمیخواندقهرمان شیم
  • علی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چرا ب پاکدل بازی نمیده 5دقیقه یعنی اون ازبک بی خاصیت برتر از بازیکنای واجد شرایط پرسپولیسه
  • منصور IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    این بازیکنانی که گل محمدی اورده بدرد سیاهی لشکرهای فیلم فارسی می خورند تافوتبال به عنوان نمونه رضا اسدی دندان نقی زاده بازیکن المینیوم راشکست۰
  • لنگی بیخاصیت IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کار ناشایست رضاییان دخالت کردن در کار داوری آیا کميته انضباطی فدراسیون اینها را نمی‌بیند اصلا به توچه ربطی دارد که وسایل پزشکي را بیرون زمین میگذاری اگر بازیکن حریف بود داور اخراجش میکرد
  • لنگ صغیر IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چرا حذف تاباورانه؟ والا اون جام های اسنپی ناباورانه بود وگرنه بضاعت این تیم بدون بابا مسعود و مامان آذر همینه که میبینیم
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کمک معیشتی داور هم به دادتون نرسید واقعا میثم مجیدی برخوردی با مهاجم داشت یا لمسی بین مدافع و مهاجم روی داد داور اعلام پنالتی کرد وقاحت هم حدی دارد
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چطوری مهدی تاتار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی