نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
۵ |
۴
عکس| وقتی کتف دروازه‌بان حریف پرسپولیس ناگهان خوب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از عوامل صعود تیم آلومینیوم اراک به مرحله نیمه نهایی حسین پورحمیدی دروازه بان این تیم بود.

خبرورزشی - از جمله اتفاقات حاشیه ای دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک، آسیب‌دیدگی‌های مکرر دروازه بان تیم آلومینیوم از شروع تا پایان این دیدار بود.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم از همان دقایق ابتدایی بازی مقابل پرسپولیس به دلایل مختلف به زمین می‌افتاد و داور مجبور می شد از کادر پزشکی تیم آلومینیوم درخواست کند تا برای مداوای او وارد زمین شوند.

این مسئله به شدت روی آرامش تیم پرسپولیس تاثیرگذار بود و بازیکنان این تیم را تا آنجا عصبانی کرد که رامین رضاییان در یک صحنه کیف کادر پزشکی این تیم را که برای مداوای یکی دیگر از بازیکنان به داخل زمین آمده بود به بیرون پرت کرد.

عکس| وقتی کتف دروازه بان حریف پرسپولیس ناگهان خوب شد

نکته جالب در تصاویر ثبت شده از پایان این دیدار، لحظه شادی حسین پورحمیدی با وحید محمدزاده است. حسین پورحمیدی در جریان بازی با اشاره به درد شدید در ناحیه کتف سمت چپش بارها از داور بازی تقاضای توقف مسابقه را کرد و پس از آن نیز باز هم در طول مسابقه به همین خاطر از درد کتف گلایه داشت. اما در تصاویر ثبت شده از جشن صعود آلومینیوم، پورحمیدی با همان کتف آسیب دیده اش در حال شادی کردن است و آن را به شانه مدافع تنومند آلومینیوم می کوبد و به نظر می رسد هیچ درد و مصدومیتی در آن ناحیه وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیزاسیون IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    حالا سریع باجگاه لنگ بیانیه میده و ضمن حمایت از تیم‌های مظلوم و زحمتکش لیگ(گل‌گهر)نسبت به مصدومیت بازوی چپ دروازه بان آلمینیوم اظهار تشکیک و تحیر میکنه و خواستار رقم خوردن نتایج در زیمین بازی میشه🤤
  • محمد مهدی استقلالی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    لنگ ازراه دور گل نخور بعد میگن بازی با نساجی هههههه ۳ ۲ باختی که
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دیگه همه یاد گرفتن و از طریق تاکتیک عرب ها و جنگ روانی به پرسپولیس ضربه میزنند.البته این روش دیگه بین عرب ها هم منسوخ شده.ناگفته نماند باز هم توجیه نمیشه.عربستان جام جهانی از همین شیوه برابر آلمان استفاده کرد و 8 گل خورد.اگه تیمت تیم باشه و مربی کار بلد باشه این کارها هم چاره ساز نیست.اگه برانکو یا همین علی دایی بود راه تنبیه کردن این دسته افراد را بلد بود.
  • رودباری IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    به نظرم باید نتیجه با زی ۳بر هفت به نفع لنگ بشه چون دروازه بانی آلومینیم تمارض کرده و لنگ از صعود باز مونده، چرا همه به بازیکنان و سرمربی لنگ بابت حذف از جام حذفی ونتایج بد لیگ گیر میدن؟ چرا کسی به بابا ومامانی لنگ که اینا رو بد عادت کرد سالی ۳تا جام جعلی واسنپی بهشون‌میداد و سر بقیه مدعیان را می برید گیر نمیده؟ اگه لنگ میتونست حداقل سوپر جام را بگیره شاید کسی باور میکرد که بدون امداد مسعود و امدادآذر در ۵سال گذشته جام گرفته
  • رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اونم یه کیسه کش بود که فوتبال و به لجن کشیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی