نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چرا گل‌محمدی ترکیب اصلی پرسپولیس را نشناخته است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود گذشت ۲۴ هفته از رقابتهای لیگ برتر و سه بازی در جام حذفی هنوز یحیی گل محمدی ترکیب اصلی تیمش را شناسایی نکرده است.

پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و در لیگ برتر هم با این که هنوز شانس دارد اما ۶ امتیاز از استقلال عقب است. با وجود انجام حدود ۲۷ بازی در فصل جاری یحیی گل محمدی بر خلاف فصل گذشته هنوز نتوانسته ترکیب اصلی تیمش را شناسایی کند و از بازیکنان به خوبی بازی بگیرد. این که چرا مربی باتجربه ای مثل یحیی با گذشت این همه بازی باز هم اسکلت اصلی تیمش را نشناخته سوال مهم و کلیدی هواداران پرسپولیس است و باید دید چرا مثلا گل محمدی از بازیکن ضعیفی مثل هنانوف استفاده می‌کند و حتی وقتی او ضعیف است، تعویض نمی‌شود؟

یحیی در بازی با آلومینیوم اراک سید جلال را گرم کرد اما با این که پرسپولیس در خط دفاعی بسیار آشفته بود، او را به میدان نفرستاد. بسیاری از بازیکنان فعلی پرسپولیس توسط خود یحیی گل محمدی خریداری شده اند اما کیفیت لازم را ندارند و بعید است که کادر فنی هم از عملکرد بعضی از آنها راضی باشند. گل محمدی بارها به ضعف باشگاه در خرید مهاجم اشاره کرد اما از همین نفرات موجود هم نتوانسته خوب بازی بگیرد و می‌بینیم که تیمش همچنان مشکل گلزنی دارد.

پرسپولیس پارسال به این دلیل قهرمان لیگ برتر شد که سخت گل می‌خورد و در نتیجه سخت می‌باخت اما امسال خیلی راحت دروازه اش باز می‌شود و امتیازات زیادی را هدر می‌دهد. با ادامه این روند کار قرمزها در لیگ برتر هم خیلی سخت است مگر این که استقلال به یاری این تیم بشتابد که حداقل در ۲۴ هفته گذشته ثابت شده چنین قصدی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    هوادار قرمز نباید این روزا دنبال قاتل بروسلی بگرده ، بجاش ایت ششهفته از تیمش حمایت کنه ، انتقاد سالم بمونه برای پایان فصل ، اشتباه ما هوادارهای استقلالو تکدار نکنین ، این انتقادها حتی اگر دلسوزانه و بر پایه ای درست مطرح بشه اما در زمان درست ببان نمیشه ونتیجه ای معکوس داره . هوادار نباید تیشه برداره و بزنه ریشه تیم . یادتون باشه تیمهای سرخابی جز ما هیچ چیزی ندارن و تمام سرمایه ی این دوتیم خوب و مردمی عشق هوادار هست به اونا
  • لنگیزاسیون IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    نیمکت لنگ چون سیستمشون و فلسفه مربی گریشون فراتر از آسیا و اروپایی هست، نمیتونن به این راحتی با بازیکنان وطنی برنامشون رو پیاده کنن. لورن بلان هم که کلا فارسی سخت میتونه صحبت کنه و همین در ارتباط با این چهارتا کور و کچلی که تو لنگ بازی میکنن کار رو سخت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی