نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مراقب باشید سیدجلال در پرسپولیس مهدوی‌کیا نشود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی در بازی با آلومینیوم اراک خودش را پشت دروازه گرم کرد اما یحیی با وجود ضعف آشکار تیمش در خط دفاعی او را به میدان نفرستاد.

سید جلال حسینی بازیکن بزرگ و پرافتخاری است و بهرحال باید شان او حفظ شود. کاپیتان پرسپولیس در بازی جام حذفی پشت دروازه خودش را گرم کرد تا شاید یحیی او را به میدان بفرستد اما این اتفاق رخ نداد.

البته باید به نظر و سلیقه مربی احترام گذاشت و خیلی‌ها می‌گویند شاید اگر پرسپولیس ابتدای نیمه دوم با دو گل غافلگیر نمی‌شد، سید جلال به میدان می‌رفت اما او گرم کرد و تا آخر بازی نکرد تا همه یاد ماجرای مهدوی‌کیا و روز خداحافظی اش در پرسپولیس بیفتند. مهدوی‌کیا در روز خداحافظی‌اش و در بازی با سپاهان فقط یکی دو دقیقه بازی کرد و پایان تلخی در پرسپولیس داشت و حالا این نگرانی وجود دارد که سید جلال هم پایان جالبی در پرسپولیس نداشته باشد.

البته طبعا خود حسینی هم باید مراقب باشد و مثلا به وقتش خداحافظی کند تا به اعتبارش لطمه ای وارد نشود اما از یحیی گل محمدی انتظار می‌رود که صرف نظر از مسائل فنی که در حیطه اختیارات اوست، کمی مراقب سید جلال باشد تا ماجرای تلخ مهدوی‌کیا تکرار نشود. در آن ماجرا هم یحیی ضرر کرد و هم مهدوی‌کیا اما خیلی راحت می‌توان ماجرای سید جلال را مدیریت کرد تا نه پرسپولیس متضرر شود و نه سید جلال و گل محمدی به عنوان کاپیتان و سرمربی پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خیلی تلخ بود رو خداحافظی کیا ، اسطوره ی ملی که هرگز برای هوادارهای آبی کری نخوند ، مارو تحقیر نکرد و در تیم ملی با گلهای تاریخی باعث سرفرازیمون شد . روزی که میشد با حضور بیش از صدهزار نفر برای بزرگداشت کیا تاریخی باشه با موندن حدود هزارنفر سپاهانی در ورزشگاه باعث شد حتی اشکهای فردوسی پور هم در نود سرازیر بشه همراه با بغض یک ملت . هرچند از نظر ملی سیدجلال قابل قیاس نیست با کیا و احترامی که آبیا برای کیا قائل بودن مثل احترام به دایی و احمدرضا بی نظیر هست اما سیدجلال برای هوادار پرسپولیس آیینه ی تعصب و عشق به تیمه ، یحیی باید اینو فراموش نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی