بوژیدار رادوشویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اهدای مبلغ ۹۵۰ هزار دلار به رادوشویچ ظلم به باشگاه و هواداران محسوب می‌شود و ما به این حکم اعتراض می‌کنیم.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره محکومیت سرخپوشان در پرونده رادوشویچ گفت: پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار دلار به رادوشویچ ظلم به باشگاه پرسپولیس و هواداران است. این دروازه بان ادعا پوچ و اظهارات ضد و نقیصی مطرح کرده و موضوع دریافت پول از صادق محرمی را منکر شده است. اگر لازم باشد برای شکایت در دادگاه عالی ورزش (CAS) یک وکیل خارجی می‌گیریم.

باشگاه پرسپولیس در پرونده رادوشویچ به مبلغ ۸۶۶ هزار یورو معادل ۹۵۰ هزار دلار محکوم شد و طبق اعلام فیفا هر سال تاخیر در پرداخت پول شامل ۵ درصد جریمه دیرکرد خواهد شد. علاوه بر این، هزینه دادرسی هم برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلاتی همانند بستن پنجره نقل و انتقالاتی وجود دارد. شرایط ما به صورتی نیست که بتوانیم مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را پرداخت کنیم. البته ما از حداکثر ظرفیت قانونی استفاده می‌کنیم و به حکم صادر شده اعتراض می‌کنیم همچنین هزینه دادرسی به مبلغ ۵ هزار فرانک سوئیس را باید بدهیم.

 باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را تا ۴۵ روز آینده به این دروازه بان پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جریمه بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    اونموقع که سینه ستبر میکردید و بهش میتاختید باید فکر این روزارو هم میکردید حقش هست یانه بخاطر کم کاری و خودخواهی خودتون مجبورید این مبلغ رو پرداخت کنید
  • عادل دست كج IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    حالا مجازات جعل امضاي رادوشويچ مانده!!!
  • مجید IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    خاک بر سرتون کنن با این مدیریت افتضاحتون از جیب خودتون که نمیخواهیدپرداخت کنید .بیتالمال هم که بیخیال. مجازات شما مساوی با خیانت به مملکته
  • gaber IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    پول ندارید بازیکن خریدن ظلمه. اگر تیم پرسپولیس هر دروازه بانی حتی دو آتیشه داشت پنج سال پشت خط نمیشت تا حیثیتش از بین برود و زبان به گلایه نکند باید به مردان مرد پول اضافه هم داد چون بنده خدا اگر هم خوب نبود وفاداری بیشتر از دو آتیشه ها مانند بیرانوند و طارمی و بقیه بود. جرات ندارید به بازیکن درگیری ایرونی اینگونه رفتار کنید ولی بنده خدا صبور بود و پنج سال از عمر و جوانیش را به پای هوادار گذاشت. ویلموتس بهترین مربی سه ماهه با شش میلیون دلار پول مردم و باخت های معمولی. یابیرون و سکوت را به زبانت عادت بده
  • آرش IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    پرداخت پول به کسی که قرارداد داره و طبق همون قرارداد پولش رو میخواد ظلم نیست، گماردن یک مدیر بی لیاقت و کارنابلد که قرارداد اینچنینی میبنده و به تعهداتش عمل نمیکنه ظلمه. اینکه مدیر باشگاهی میشی و نمیتونی از امکانات و پتانسیل مجموعه ای مثل پرسپولیس (یا استقلال، فرق نمیکنه) استفاده بهینه بکنی ظلمه. اینکه فقط بفکر منافع خودتون هستین ظلمه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی