حامد لک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایش ضعیف حامد لک در این فصل و اشتباهات پی در پی او باعث شد تا بالاخره یحیی گل‌محمدی تصمیم به کناره‌گیری این دروازه‌بان از تمرینات گروهی قرمزها بگیرد.

یحیی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اعلام کرده بود با اشاره به اینکه تصمیمی که در قبال لک گرفته برای این است که او بیشتر و به صورت تنهایی روی مسائل فوتبال و فنی‌اش فکر کند، مشخص کرده که قبول دارد دروازه‌بان اول تیمش با عدم تمرکز بزرگی مواجه شده است. 

روزنامه گل امروز در گزارشی مدعی شد که حامد لک و داوود فنایی مدت هاست باهم مشکل دارند به شکلی که حتی در تمرینات باهم حرف هم نمی زنند و یکی از دلیل‌های اصلی افت حامد لک است.

این روزنامه همچنین در بخش دیگری از گزارش خود دلیل اصلی اخراج شدن لک عمیق شدن اختلافات بین او و فنایی را عنوان می‌کند. به صورتی که سرمربی پرسپولیس برای بازگشت لک به تمرینات شرط کرده است تا از فنایی عذرخواهی کند و از دل او دربیاورد. عجیب تر اینکه لک دومرتبه برای عذرخواهی پا پیش گذاشته و پیش قدم شده است، اما هربار با برخورد تند فنایی روبرو شده و پس زده شده است.

حال گفته می شود در شرایطی که لک قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرده است، فنایی به یحیی گل‌محمدی اعلام کرده در فصل بعد پرسپولیس یا جای او است یا حامد لک و دیگر حاضر نیست با این دروازه بان کار کند. 

روایت دیگری هم درباره این دروازه‌بان مغضوب به گوش می‌رسد، در حالی که یحیی اعلام کرد بود لک قرار است بعد از بازی با آلومینیوم به تمرینات برگردد اما انتشار عکسی از او در بازی مقابل آلومینیوم گویا باعث شده تا سرمربی پرسپولیس در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

گفته می‌شود یحیی در جلسه‌ای که روز گذشته با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس داشت به او اعلام کرد به هیچ وجه قصد بخشش حامد لک و بازگشت او به تمرینات را ندارد و او را در اختیار باشگاه قرار داده است.

امروز هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لک راهی ترکیه شده تا چند روزی از فضای فوتبال یاران و حواشی آن به دور باشد.

باید منتظر ماند و دید با آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس آیا این دروازه‌بان به جمع قرمزها بر می‌گردد یا اینکه یحیی روی تصمیم خود برای اخراج این دروازه‌بان پافشاری خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین گودرزی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    درود بر شما-آقای گل‌محمدی تنها بیماری کشف نشده در جهان ،افکار منفی است-شما و کادر فنی ات به این بیماری مبتلا هستید-حتما به یه روانپزشک مراجعه کن-این تیم ارث پدری شما یا پشت قباله خانم کسی نیست-پرسپولیس متعلق به ۴۰ملیون هوادار است-لطفا این رو بفهم
    • استقلال عروس آسیا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      حرف مفت نزن کیسه کش نمی خوادخودت روجای هوادارپرسپولیس جابزنی ولی همین که اعتراف می کنی پرسپولیس کبیر۴۰میلیون هوادارداره خوبه بیچاره تواگرهوادارپرسپولیس بودی به حرفای سیدجلال تویکی دوفصل قبل بارهاتذکردادکه خواب های بدی واسه پرسپولیس دیدن این که شماکیسه هابابامسعودبابامسعودمی کنین فقط به خاطراینه که ازسوزشتون کمتربشه بدبخت خودپیشکسوتای کیسه بارها وبارهااذعان کردن پرسپولیس بهترین فوتبال روبازی میکنه حالا ستونهای تیم قهرمان روگرفتن وبه جاش ازعمدکاری کردن پنجره نقل وانتقالات تیم بسته بشه تاتیم طاقوتی کاج به نون ونوابرسه تقصیریحیی چیه مقانلوکنعانی وشجاع واحمدنوروبماندبازیکنای مصدوم مثل آل کثیرونعمتی وعالیشاه وکمال والان هم امیری این همون هشدارهایی بودکه سیدجلال وخودیحیی وپیروانی دربارش هشدارداده بودن کمی وجدان هم چیزخوبیه یحیی نمی تونه تنهاهم توزمین بارقباهم بافدراسیون وهم بادولت انقلابی وجماران مبارزه کنه کمی وجدان داشته باشیم بدنیست
  • امیدصنیعی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    آقای گل محمدی بهتر است فنایی را به روانپزشک معرفی نمایید ...اگر کسی قرار است که از پرسپولیس برود داود فنا ناپذیر است نه حامد
  • Perspolisiiiiiiii IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    بره که اللهی دیگه تو پرسپولیس دیده نشه کپی برابر اصل سوشا باب اسفنجی
  • ارتش سرخ FR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    امثال یحی میان و میرن ولی این تیم با هواداراش همیشه هستن الکی روی یحیی تعصب و گارد نگیرین یحیی مالی نیست کاش برانکو بیاد تیم رو درست کنه یحیی اگه بمونه سال بعد هم روال همینه وقتی اب یه جا بمونه اون آب فاسد یا بوی بد میده اگه میخواین سال بعد هم پرسپولیس این وضعیت رو داشته باشه بیایین مخالفت کنین ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی