نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چرا دایی و کریمی فعلاً مربی پرسپولیس نمی‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس برای دومین بار در سال جدید خبر حضور علی کریمی روی نیمکت این تیم راتکذیب کرد تا خیال گل محمدی راحت شود.

علی کریمی و علی دایی مهمترین آلترناتیوهای داخلی گل محمدی هستند و البته بیشتر هواداران پرسپولیس روی گزینه خارجی نظر دارند.در این رابطه شنیدیم در فاصله ۶ هفته مانده به اتمام رقابتهای لیگ برتر خود دایی و کریمی هم خیلی دوست ندارند سرمربی پرسپولیس شوند و البته مذاکره ای هم با آنها صورت نگرفته است. به طور طبیعی اگر قرار به تعویض مربی در پرسپولیس باشد باید تا پایان فصل صبر و اتفاقات را رصد کرد.

یحیی هنوز امیدوار است تیمش فاصله ۶ امتیازی با استقلال را جبران کرده و قهرمان لیگ شود که در آن صورت مسلما فضا به سود اوعوض خواهد شد اما در غیر این صورت باید دید باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی می‌گیرد؟ 

یحیی گل محمدی بعد از باخت تیمش در جام حذفی استعفا نکرد که قابل پیش بینی هم بود. او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبعا به این قرارداد پایبند است اما شرایط به نحوی است که باید لیگ برتر را فتح کند و در صورت نایب قهرمانی کارش سخت خواهد شد چرا که بهرحال سطح توقعات هواداران پرسپولیس خیلی بالاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    دایی قبلا سرمربی پرسپولیس شد. جواب نداد . کریمی هم از ان بدتر . هر دو اینها حاشیه دار هستند به درد پرسپولیس نمی خورند. مربی که حاشیه دار هست یا باید مثل مجیدی لابی داشته باشد و یا قید مربی گری بزند . دایی استعداد یاب خوبی هست . کریمی هم فورا از کوره به در می رود.. در ضمن هر دو اینها در زمانی که پرسپولیس نیاز مند کمک بود. جلو نیامدند . تیم کادر فنی را تنها گذاشتند . اگر پرسپولیس اصیل بودند الان باید از وزیر سوال می کردند که چرا این تیم هیت مدیره مدیریت ندارد چرا ان طرف گل بلبل هست . پرسپولیس اه در بساط ندارد .. عده ای فقط زمانی پرسپولیسی هستند که منعفعت داشته باشند.
  • دشمن وطن فروشان SG ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    این دو نفر لیاقت ندارند در عرصه ورزش کشور باشند هر دو نمک انقلاب رو خوردند و نمکدان شکستند.کسانی باید در راس ورزش کشور باشند که حداقل نسبت به نظام کشورشان عرق داشته باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی