نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هافبک سپاهان: دو بازی با التعاون تکلیف ما را روشن می‌کند/ حریف را خوب می شناسیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌توانیم برنامه‌های تاکتیکی را بدون اینکه هواداران حریف روی ما تاثیر بگذارند، اجرا کنیم.

جلال الدین علی محمدی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و التعاون عربستان اظهار داشت: با توجه به شرایط گروه و اینکه همه تیم‌ها 3 امتیازی هستند، همه چیز از اول شروع شده و همه شانس دارند. دو  بازی که با التعاون داریم می تواند شرایط گروه را برای ما روشن کند. درست است که یک باخت داشتیم اما روز خوبمان بود و می توانستیم برنده شویم.

وی افزود: ولی بازی در این سطح گاهی نیاز به تمرکز بیشتری دارد. ریکاوری خوبی داشتیم و حریف را خوب می شناسیم. امیدوارم در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم.

هافبک سپاهان در مورد فشار هواداران التعاون در بازی فردا عنوان کرد: قطعاً بازی فردا مقابل هواداران حریف سخت است ولی ما با تیم هایی که هوادار دارند خیلی غریبه نیستیم. در کشور خودمان یکی از تیم های پرهوادار هستیم. عادت داریم به بازی مقابل تماشاچیان ولی این را هم قبول داریم که التعاون در کشور و زمین خودش مقابل هوادارانش بازی می کند. قطعا از لحاظ جو بازی نسبت به دو بازی قبلی متفاوت است اما بی‌تجربه نیستیم. می توانیم برنامه‌های تاکتیکی که داریم را بدون اینکه شرایط هواداران روی ما تاثیر بگذارد، اجرا کنیم.

انتهای پیام/

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی