نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
۱ |
۰
عکس| مهدی مهدوی کیا با وزیر ورزش دیدار کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال امید از حمایت وزیر ورزش و جوانان از این تیم قدردانی کرد.

خبرورزشی - امروز مهدی مهدوی‌کیا به همراه محمد محمدی سرپرست تیم امید با حضور در وزارت ورزش با سید حمید سجادی دیدار کردند. در این دیدار سرمربی تیم امید، آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با اعلام حمایت از تیم امید دستور داد پس از مشکل ایجاد شده بر سر بازی تیم امید و تیم گل گهر سیرجان، ورزشگاه آزادی برای دیدار فردای دو تیم در اختیار این تیم قرار بگیرد.

پس از این دستور و حل مشکل ایجاد شده، مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از حمایت سجادی از تیم امید در راه آماده‌سازی این تیم قدردانی کرد.

عکس| مهدی مهدوی کیا با وزیر ورزش دیدار کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چهل سال مافیای ننگین لنگ IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    بوالله بتالله فوتبال ایران ۸۰ درصدش لابی گری است که مافیای لنگ چهل ساله که از این طریق و همچنین فشار و رانت و تهدید و زور به موفقیت دست پیدا می کنند.این سول براتون پیش نمی آید که چرا در روز روشن جام حذفی رو از دست استقلال گرفتن و گل صحیح رو قبول نمی کنند بعد خسروی داور فدراسیون که خیلی ترسو و بد بخته از ترس لنگی ها میاد و سریع اطهار نطر میکنه و میگه گل استقلال خطا بود..ولی در دربی پارسال گل عبدی به استقلال که کاملا خظا روی عارف علامی و نادری بود رو میگه خطا نیست.. !!طی سالهای گذشته چندین بار داوران به نقع لنگ سوت زدن ولی همه از ترس مافیای لنگ و تهدید و زورگویی ها لنگ زبان در کام فرو می برند و زبانشان را به ماتحت می برن... با قلدر بلمازی و مافیا گری و زورگویی که نمیشه فو تبال اداره کرد..!! جمع کنید این سیرک نمایشی رو..سجادی بدبخت ترسو با یه تجمع چند تا لنگی سریع برای دلداری دادان لنگی ها مصاحبه و قول مساعدت میده ولی در زمان سلطانی فر چی شد؟؟با این همه اعتراض و تجمع استقلالی ها آخر چی شد..؟؟ فقط خیلی بی وجود هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی