التعاون عربستان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روزنامه عربستانی در آستانه دیدار تیم‌های التعاون و سپاهان ایران به چهار تفاوت اصلی این تیم اشاره کرد.

تیم‌های التعاون عربستان و سپاهان ایران بامداد فردا (ساعت ۰۰:۴۵ جمعه) در روز سوم از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. روزنامه «الریاضیه» عربستان در آستانه این مسابقه به تشریح چهار تفاوت بین دو تیم پرداخت.

*بر اساس وب سایت «ترانسفر مارکت» کل ارزش تیم التعاون ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو برآورد شده است. این مبلغ بیش از دو برابر ارزش بازار تیم ایرانی است که به نقل از همین سایت به ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار یورو می‌رسد.

*تیم عربستانی التعاون در لیست آسیایی خود هفت بازیکن خارجی را ثبت نام کرده است این در حالی است که تیم سپاهان تنها دو خارجی یعنی «کریستوفر کنت» اتریشی و «ولسیانی» گرجستانی را در اختیار دارد. همچنین سرمربی التعاون «فن دن بروم» از هلند است و سرمربی سپاهان محرم نویدکیا.

تیم سعودی ۲ برابر این تیم ایرانی می ارزد/ اختلاف ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار یورویی!

*التعاون در مقایسه با سپاهان در لیگ داخلی عربستان جایگاه پایین‌تری را به خود اختصاص داده است. این تیم در رده سیزدهم قرار دارد. از سوی دیگر، سپاهان در فاصله ۶ هفته باقی مانده از لیگ ایران تنها دو پله از صدر جدول عقب تر است و با استقلال صدر نشین، ۱۱ امتیاز فاصله دارد. از نظر ریاضی، شانس سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی هنوز وجود دارد.

*هر دو تیم در آسیا سابقه قهرمانی ندارند اما سپاهان بر خلاف التعاون در لیگ ایران صاحب چند عنوان قهرمانی در لیگ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی