نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۵ |
۲
فرزاد و فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد مجیدی همچنان در تمرینات و در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور ندارد و مشخص نیست که این مربی چه زمانی می‌تواند به جمع تیم بازگردد.

فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال مدتی است که از جمع آبی‌پوشان پایتخت دور مانده و این تصمیم هم بنا به نظر برادرش، فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

فرزاد مجیدی پس از داربی ۹۸ پایتخت دیگر نتوانست مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کند و در بازی مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تا به امروز نتوانسته در کادر فنی استقلال حضور داشته باشد.

مربی استقلال پیش از این سابقه غیبت و ممنوعیت حضور در جمع آبی‌ها را داشته و سرمربی استقلال نیز در صحبت‌های خود نسبت به این غیبت، مسائل انضباطی را مهم‌ترین دلیل غیبت فرزاد مجیدی قلمداد کرده است. او در یکی از صحبت های خود نسبت به فرزاد مجیدی تاکید داشت:‌ «من در چارچوب زمین فوتبال با کسی تعارف ندارم حتی اگر برادرم باشد. مسائل انضباطی برای من اولین چیز است. در چارچوب زمین فوتبال برای من برادر هیچ فرقی با کس دیگری ندارد.»

با این حال فرزاد مجیدی همچنان از مغضوبان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید و تا اینجای کار استقلال پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی دوران تعطیلات خود را سپری می‌کند و باید دید فرهاد مجیدی اجازه حضور دوباره برادرش را به جمع آبی‌ها می‌دهد یا این مربی دیگر جایی در کادر فنی استقلال نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    کسی که برادر داشته باشه میدونه که وفادارتر از نسبت برادری در هیچ رابطه خونی سببی و نسبی یافت نمیشه ، برادر حاضره جونشو بزاره برای برادر بزرگترش و برادر بزرگتر تموم هستیشو فدای داداش کوچیکه میکنه ، دست بردارین از این حرفایی که بره کباب شده رو آتیش بهتون میخنده
  • علی غریبی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    بازی با گل گهر هر دوتاش ‌(برادران مجیدی)بازی در جریان بود به زمین مسابقه وارد شدن وداورپنالتی یامفت گرفت داور خط بجای گرفتن آفساید ک واضح بود پنالتی پرچم زد که قبلش باید آفساید می‌گرفت خخخخ دوتا برادر مث دالتونها اومدن تو زمین.
  • مهدی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    بخاطر آبرو ریزی هتل دبی برادر گرامی چراغ خاموش محروم شده وخبرش بیرون درز نکنه تیم حکومتی وارد حاشیه نشه پودری هم روغن ریخته نذر امام زاده کرده محرومیت برادر جانش به پای دیسپلین خودش میذاره اگر راستگو بود باید دانشگر ‌‌پارسالبرخورد میکرد قبل دربی گفت گذاشتم کنار نزدیک دربی باز آوردنش
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    تو که اینقدر نظم و انظباط برات مهمه پس برای همه بگو اون موقعی که توی نیمکت نشسته بودی کتاب میخوندی اونجا نظم و انضباط مهم نبوده - اون موقعی که تعویض شدی و پیراهن تو درآوردی محکوم پرت کردی روی نیمکت ذخیره ها اتونجا نظم و انضباط مهم نبوده- اون موقعی که در شرایط حساس بهانه بچه تو کردی به خاطر پول استقلال رو ول کردی اون موقع تیم مهم نبود . الان شدی آدم خوبه و فکر میکنی از همه پاک تری
  • حاجی محمد راد US ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    شاید هم این اخراج ربطی به دزدی از منزل فرهاد مجیدی داشته باشد و..... الله اعلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی