واکنش کمیته استیناف به اعتراض پرسپولیس به محرومیت گل‌محمدی/ رأی فعلاً اجرا خواهد شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته استیناف اعلام کرد هنوز اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی کمیته انضباطی در محرومیت یحیی گل‌محمدی به دست این کمیته نرسیده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۸ فروردین ماه احکام مربوط به تخلفات رخ داده در دربی ۹۸ را صادر و طی حکمی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم کرد.

پس از صدور این حکم، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به‌زودی به رأی کمیته انضباطی اعتراض و درخواست تجدیدنظرخواهی خود را به کمیته استیناف ارسال خواهد کرد.

مهدی دادرس در همین زمینه و اینکه آیا درخواست تجدیدنظرخواهی باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف رسیده است یا خیر، گفت: خیر هنوز نه درخواستی به ما ارسال و نه پرونده‌ای از سوی کمیته انضباطی به ما ارجاع داده شده است.

«آیا باشگاه پرسپولیس نیز تاکنون درخواست تجدیدنظرخواهی خود را در این زمینه به کمیته استیناف ارسال نکرده است؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش اظهار داشت: خیر! هنوز هیچ درخواستی به دست ما نرسیده است.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که «آیا در قبال محرومیت یحیی گل‌محمدی احتمال دارد کمیته استیناف دستور موقت صادر و تا زمان رسیدگی اجرای حکم را به تعویق بیاندازد؟»، یادآور شد: خیر! حکم از زمانی که صادر می‌شود لازم‌الاجرا است و صدور دستور موقت امکان‌پذیر نیست. رأی فعلاً اجرا خواهد شد.

دادرس در مورد اینکه با توجه به تعطیلی لیگ برتر آیا در صورت ارجاع پرونده محرومیت گل‌محمدی تا پیش از آغاز دوباره لیگ به این پرونده رسیدگی خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: بله حتماً به فوریت به پرونده رسیدگی خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی